Fressssssh

ponedjeljak, 08.06.2020.

Aktualije

Svima ovdje je poznato koliki sam ja Fan anemičnog dezertera Plenkovića, ali objektivnosti radi, a ja se trudim biti objektivan, jer mi ta objektivnost daje pravo da bilo kome jebem mater kad to zasluži, moram reći da ga se za neke stvari nepravedno optužuje.

Naravno oni koji to rade, rade s ciljem da bi ekipa se smanjene inteligencije; pridružila onima koji se lažno predstavljaju Hrvatima, i onima koji Hrvatsku vole jednako kao što sam ja volio Jugoslaviju.

Jedna od teza koja se stalno provlači, je ona o najkorumpiranijoj vladi u povijesti, pri čemu se kao argument koristi broj smijenjenih ministara.

Ta teza je apsolutno pogrešna, jer svakako ne znači da su druge vlade bile manje korumpirane, jer ministri nisu smjenjivani.

Anemični dezerter je svoje nestašne kolege iz stranke smjenjivao, što recimo slučajni precjednik, dok je bio premijer nije radio.

Nije valjda da ima neko tko vjeruje da slučajni nije ima razloga smijeniti, kojekakve Jakovine, Zmajloviće, Šipuše, Mrsiće, Lalovce, Pusiće, Vrdoljake, Sauche, Mrak Sataraše, Glavaševiće i Matiće.

Možemo se samo nadat da će i slijedeći premijer zadržat taj standard da se one koji su sumnjivi smijeni, i da se nećemo Vratit maksimi osudit pojavu, i spasit druga.

U taboru levičarske koalicije, došlo je do nemilih scena, kad je komunistička pederčina natamburala partnera, socijaldemokratu homoseksualca.

Krajnje je vrijeme da se digne glas protiv tog Gej nasilja, nedopustivo je da te pederčine mlatu homoseksualce, nadam se da će dotični bit suđen za zločin iz mržnje, ko je vidija tuć čovika jer je homoseksualac.

Nije li žalosno da smo o prvom saborskom zastupniku homoseksualcu saznali tako da ga je neki nasilni peder natambura.

Šta je slijedeće da se Njonjo outa ko prvi gej hadezeovac tako da ga Lovro Kuščović u tangama s leopard uzorkom izudara kurcom po čelu.

- 20:56 - Komentari (25) - Isprintaj - #