Fressssssh

srijeda, 22.04.2020.

Ka šećerna vata u cirkusu

došla je jesen, u stvari došla je negdi drugo

jesen je godišnje doba kad se ponovo počinje ić u školu, koje dođe svugdi osim kod nas, kod nas još bude lito vilovito

Anita, Buzdina mlađa sestra je rekla da je vidila sinoć Almu, da su vadili bagaje iz auta

Anita nije bila ka Buzdo, bila je lipa i uvik vesela, menije bila draga, doduše ne nako ka Alma ili Švabica, ali ko zna možda možda se i to promini kad nareste

nisan zna šta ću, bi li Almi prizna za Švabicu, ili da čekan da jon Buzdo ili neka od onih njenih alapača kaže, ko zna šta je i ona radila cilo lito, more bit da je i nju neki Švabo gnjavija na način kako će to blogerica Julka slikovito opisat četeres godina posli

uostalom nje cilo lito nije bilo, ja san cilo vrime bija tu, pa jue valjda red da ona uradi prvi korak

bila je nedilja, dan prije nego šta smo postali šesti ce

svi smo se skupili na školskom igralištu, a Alma se pravila da me ne vidi, i stalno je gledala u pod, tako da san bija u čudu jerbo san ja triba bit taj koji gleda u pod

ja i Zdene smo bili najveće face, mi smo smantali Švabice šta se smatralo velikim uspjehom, pa smo se šepurili ka pauni u zoološkom na Marjanu

onda je Alma došla do mene, i rekla da mi nešto ima reć, ja san se usra da će me napast radi švabice, a onda je ona počela plakat i rekla da se tamo na Čiovu di je imala vikendicu, poljubila s nekin Purgeron, koji je bija u samostanu, u stvari to nije ni bija pravi Purger jer je bija iz Velike Gorice, i još jon je složija priču o tome kako ima gusku, koja ima ime, lady Guga, jebate dobro nije Elton John, i da su se dogovorili da će se dopisivat

ja san reka dobro Alma, samo da znaš da si mi slomila srce

onda je ona rekla da bi tila da budemo prijatelji, jer da ne bi podnila da je ja ne volin

pa san ja reka da ima tu seljačinu šta uzgaja patke, pa neka je on voli

onda san ja iša igrat balun, i kad san izvodija aut, jedna Lidija me pitala oću li u subotu doć kod nje na rođendan

- 18:35 - Komentari (10) - Isprintaj - #