Fressssssh

četvrtak, 30.01.2020.

promjena plana

Došlo je do promjene plana.

Nećete ništa uplaćivat Sarah be na račun, zato šta je to brezlično a ona to ne voli.
Daklen obziron da je ona prijateljica na fejspuku sa svima vama, i sa Bobon Đuderijom, lipo ćete jon se javit na fejspuk, stavit prilog u koverticu i ponit novce za kavu, da ne bi njon palo na pamet da sa mojima plati.

Eto lipo ćete se prodružit sa Sarah be, i ispunit svoju dužnost.
Vi iz dijaspore morete reć nekome od rodijaka da meti sto eura u kovertu i da Sarah be, ne mora ni pit kavu s njom, pogotovo ako je muški, i ako nema ozbiljne namjere, vidite da se svako malo zaljubi, pa onda pati i mi skupa s njom, da se Oće udat pa da se spasimo i mi i ona.

Inače taj oroskop je pizdarija, zato jer se uvik rukovodi najekstremnijim primjeciman.

Evo recimo mi ode najbolje znamo ove primjerke rođene u znaku ljava, takozvane ljavice.

Ja sam recimo siguran da nisu sve ljavice teroristi ka ove naše, ima sigurno i neka normalna, ali od ovi ode nemore doć do izražaja, pa eto tražimo ovim putom da nam se javi normalna osoba rođena u znaku lava.

Osim toga Nije nebitan ni podznak.

Evo recimo kolegica Divljo srce ilitiga Corason espinado, ona je škorpijon u podznaku akvarijus, i sad šta pobijedi, nikad se ne zna Oće li bit više manita ka akvarijus, ili zla ka škorpijun.

Najgora od svih varijanti je muško a djevica, sam naziv odma sugerira koliko je to neprirodan dvoznak.

Sad ja iman problem šta ću sebi kupit od ovi novaca šta ih vi date Sarah be, ništa mi baš ne triba, možda najbolje da kupin eure, mislin bez veze je da iman nešto kuna a nešto eura od dijaspore, bolje je da iman samo eure.

moja prijateljica Magnetić je napisala puno lipi post o svjetonazoriman

svjetonazori su ono šta ljude tira da radu budale od sebe

da malo pojasnimo

svi mi znamo šta je ispravno, ali jebiga teško je bit ispravan, za popizdit, pa onda tu uskaču svjetonazori

svjetonazori nam dopuštaju da ubijanje vlastite dice predstavljamo ka civilizacijski doseg, seksualne devijacije ka ljudska prava, vjerski fanatizam kao slobodu vjeroispovijesti, ubojstva koja su počinili oni koji imaju isti svjetonazor ka i mi nužnim zlom, militantni ateizam kao slobodu mišljenja, kao što smo nedavno svjedočili ovdje na blogu fašizam kao pravo na drugačije mišljenje, ksenofobiju kao domoljublje i tako dalje, i tako dalje

zato čim vam neko počne trubit o svjetonazoru, odma morete znat da ima namjeru pogazit ljudskost, Boga, etiku, moral, šta bilo samo da bi opravda zločin koji je počinio ili tek ima namjeru počinit

inače te militantne skupine, su uvijek manjina, bez obzira o kojoj vrsti manjine se radi, oni pod krinkom svjetonazora, i već neke od sloboda, hoće nametnuti većini neku od svojih opačina

recimo moja prijateljica Magnetić se vrlo često ne slaže oko svjetonazorskih pitanja sa mnom, iako u suštini obadvoje mislimo isto, i vrlo dobro kao i svi vi ostali znamo što je ispravno, do neslaganja povremeno dolazi jer ona tim pitanjima prilazi s povjerenjem, a ja s nepovjerenjem u ljude

kad bi recimo bilo moguće da Magnetić odredi šta je ispravno, a šta nije, a ja da kontroliram provedbu i spriječim zlouporabe, sve bi bilo baš kako triba, jer ja i ona u biti mislimo isto, samo ona nikad neće izgubit vjeru u ljude, a ja im nikad neću u potpunosti poklonit povjerenje

kad malo bolje promislim, ja sam baš neki super lik, kad ma Sarah be, i Magnetić vole, mislim ono ne vole one svakoga

samo me ona Julka pati, jer više voli onog Kupusa nego mene, ko bi te žene razumio

- 09:49 - Komentari (37) - Isprintaj - #