Fressssssh

srijeda, 29.01.2020.

Ejđ of akvarijus

jedan put san iša vidit šta je to doba vodenjaka, pa san naletija na neke idiotarije, ono čitaš i ne viruješ, pitaš se koji su poremećeni umovi mogli iskonstruirat take budalaštine

to nas dovodi do toga do razmišljanja zašto ljudi kad izmišljaju Bogove, imaju potribu da im bogovi budu kombinacija Mandraka, Bleka stene, i Supermena, mislin ono ti božanski podvizi, od stari Sumerana, prilo antičke Krčke, Rima i Trsta, do današnji dana, liču na tvrdnju da svaki onaj koji se rodi s pišom ako to dovoljno jako želi može postat žena za sva vremena ko Zdenka Kovačiček

ali ajmo mi nazad, oroskopski smo ušli u doba Vodenjaka, šta znači obziron da smo ja, Patagonijska princeza, Meca, i još neki Vodenjaki, da se nalazimo u jednom iskričavom visprenom, i nadasve zanimljivom razdoblju ka šta san i sam

ta vladavina Vodenjaka, je kod naše Anči koja ka i ostale lavice po ovon blogu, nemore podnit da bilo ko drugi vlada, izazvala nevjerojatnu reakciju, ćapala je mala snaga pa je ošla na pauzu, i to dvaput, jer stara kineska poslovica kaže dvaput je dvaput.

Tako božanstva uvik imaju sposobnosti koje ka da su kreirali likovi iz noćne more, tako se neki reinkarniraju, neki odaju po vodi, neki imaju krilate čizmice, neke se ne smi ni nacrtat.

U vrime antike su i žene imale ravnopravnu ulogu među božanstvima, i to nisu bile zadužene za ljubav, tim su se bavili muški bogovi, one su recimo bile zadužene za ognjišće, i šta je jako iznenađujuće za mudrost, šta kao Čovik pogleda ove danas ostane šokiran.

Onda su došla divlja plemena istočna i sve je ošlo u kurac, žene nisu više mogle bit božice nego samo pomoćna radna snaga.

Šta nas uči povijest.

Uči nas da smo mi Dalmatinci zakon, da je kod nas uvik bija centar civilizacije, i da su žene mogle bit šta oće, pa i božice.

Zato prema istoku triba veliki zid saziđat, nikad od tamo ništa dobro nije došlo.

O čemu smo mi ono pričali, aha o vodenjacin, još malo pa će mi bit rođendan, i bilo bi lipo da mi nešto kupite, evo morete uplatit lovu Sarah be, ona će poslin napisat račun, pa onda ona more ić kupit mi to nešto.

A mogli bi i na blogu organizirat natjecanje, Najlipša čestitka Frešu za rođendan, to bi isto bilo lipo, mogli bi crtat, pisat, Radit svjetlosne efekte, amaterske predstave, plesat ok štange, twerkat i ostalo šta oćete.

Ne mogu sad više pisat dopizdilo mi je a i ogladnio sam.


- 18:06 - Komentari (39) - Isprintaj - #