Fressssssh

srijeda, 22.01.2020.

Brigo moja

Meni se čini da vi uopće niste zabrinuti oko ovoga sa Bradom i Jennifer.
Ja mislin da će Jenny njega primit Nazad samo da ga more napucat da vidi kako je njon bilo kad je on oša s anoreksičnon lujkom.
A i ovo sa Harryjem me brine, on je od one pohabane iskusnjare popušija priču koja se vrti još od Adama i Eve.

Svi smo mi koji smo bili u vezi ili braku, pa nismo morali ić gledat vadžajnu u teatar, znamo kako to ide, svima nama je neka od nji tumačila da su svi naši prijatelji, katastrofa i da nam žele zlo, i da nam posebno zlo želi naša obitelj koja nema pojma o tome šta nama triba, a mi sami ne znamo šta želimo dok nam one ne kažu.

Bidan Harry, nije ga ima ko svitovat, mater mu je zaginila, a ćaća mu je debil, šta vidi svak ko ga pogleda nako crvenog sa onon zubaton Kamilom.

Kad je već ona Dijana utekla od njega moga je nać neku mlađu i lipšu, a on navalija na onu šta pari konj, ko zna more bit da mu je izdrkala u kinu ka Đulijeta onome svom.

Jel vama iko ikad izdrka u kinu, jebate ja san svašta radija ali to mi nije palo na pamet.

Ja ne znan šta ću sa onon Sarah be, do jučer je tulila za onin cigon sa gitaron, a sad je našla nekog Kejanua, matere ti koji je taj, vako pari da je neki šipac, ili imigrant, mukte ja njon govorin da nađe nekog Dalmatinca sa apartmanin, i da se odma baci pod njega, da se riješimo jada i mi i ona,ali džaba to je toliko tvrdoglavo stvorenje, za nevirovat.
Iden sad vidit jel Julka još u štrajku, pa iden na enternet da mi šta ne promakne.

- 19:47 - Komentari (21) - Isprintaj - #