Fressssssh

četvrtak, 26.12.2019.

Sve, baš sve ima veze s tim malim zamotuljkom

Hvala vam svima na lijepim željama, i svima vam bez iznimke želim blagoslovljen Božić, jer ako iz ovog ili onog razloga s nekima od vas ne razgovaram to ne znači da vam ne želim sve najbolje, prije svega puno zdravlja.

Mi kršćani neokrznuti konzumerističkom coca cola ideologijom slavili smo rođenje djeteta, koje su arhitekti naše vjere mudro odabrali, kao temelj naše vjere. Iako službena crkva tvrdi da je Uskrs najveći blagdan, meni je ipak Božić draži, Uskrs je odrasli blagdan, koji sadrži izdaju razapinjanje, umiranje i nekako je previše nasilan, zato mi se više sviđa slavit čudo rođenja.

Svi mi vjernici a i vi koji sumnjate, dok nije frka,stalno smo u potrazi za dokazom Božanskog prisustva, za čudom koje će nam dokazati da postoji ta viša sila, da budaletine koje tvrde da je sve plod slučajnosti nisu u pravu.
A stvarno ne bi trebali gubiti vrijeme, čuda se događaju svakodnevno svuda oko nas, ima li i može li biti većeg čuda od rođenja djeteta, i nismo li mi sami, svaki od nas ponaosob čudo sami po sebi.

Nismo li baš budalasti u tim svojim potragama, zar je stvarno nešto ovako savršeno poput nas, plan slučajnosti.

Na većinu pitanja nikada nećemo naći odgovore, ali dijete koje se rodi nas uči da ljubav pobjeđuje sve strahove, bez obzira je li prasak bio veliki ili mali.

Ne bojte se, ljubite.

Blagoslovljen vam Božić

- 10:36 - Komentari (46) - Isprintaj - #