Fressssssh

petak, 06.12.2019.

18 dana do Božića

Za slučaj da je nekome promaknulo, čelnici prosvjetnih sindikata se pitaju je li nenastavno osoblje nenormalno, zato što inzistira na koeficijentima iako su dobili povišicu, a Vilim Ribič je profesore koji nisu zadovoljni sporazumom s voadom, dakle mislim 62 posto onih koji su se jedini izjašnjavali o tome, nazvao ruljom.
Ja sad očekujem da profesori ponovo krenu u štrajk jer su se teškom mukom izborili za dostojanstvo, i sad ih nazivaju ruljom, i to ne bilo ko nego sindikalni vođe, a kome ćemo vjerovat ako nećemo njima.
Naime nakon što je nenastavno osoblje koje se zajedno s njima krenulo u štrajk i ustrajalo do zadnjeg dana, besramno i perfidno izigrano, nakon što su oni kojima je Data prigoda odbili prijedlog vlade i nakon što ih neko naziva ruljom, svaki onaj koji ima barem mrvicu dostojanstva, bi u ponedjeljak trebao biti u štrajku.

Šta van je donio sveti Nikola, meni zeru pršuta, jegera i fine tlačenice, pa sad neka mi neko kaže da sveti Nikola ne postoji, postoji i vrlo je dobro informiran, kome šta triba dobit, pa mene nije zajebava sa Nuttelom.

Inače danas je dan branitelja grada Dubrovnika, i na Stradunu će pivat Thompson, koji je eto braniteljima poklonio besplatan koncert, šta je uobičajeno izazvalo konsternaciju i bjesomučne reakcije onih koji su za razliku od branitelja pobjegli u Minken, ili u Beograd i njihove mladunčadi, kao i onih koji su čekali da vide oćemo li pobijedit mi ili njihovi, a sve uz repertoar standardnih floskula.

Sad moran bit dobar do Svete Luce koja će mi onda isto sigurno nešto donit, recimo kulen bi bio dobar izbor, i neki dobar sir.
Sad ću pristat o tome pričat jer vako samo pristajem na muku kolegi Kupusu, koji više neće bit dobar s Julkom, nego će bit najbolji frend sa Bičvicom.

Sad mi se više ne piše idem kockat, pusa :)*

- 19:09 - Komentari (20) - Isprintaj - #