Fressssssh

utorak, 03.12.2019.

21 dan do Božića

Noćas kad je bila velka noć, moja frendica Vivijana je komentirala moj post
Od 8. Prošlog mjeseca.

Dobro i što je u tome čudno, ništa i ja sam znao njene postove komentirat sa vremenskim odmakom iz ovih ili onih razloga.
Ja u stvari Vivijanu ne poznam, osim ovako preko bloga, ali zar je to ovdje uopće važno, ali i to je dovoljno da zaključim da smo različiti, ona je sofisticirana, ja nisam, ona je lijepa ja nisam, ona je izuzetno senzibilna ja nisam, ja sam hladnokrvan ona nije, ja sam opasan ona nije, ja sam divlji ona nije.

Ono što ne znate o Vivijani ni vi koji je redovito čitate je da je jako duhovita na jedan suzdržan način.

Čemu sve ovo sigurno se već pitate, u čemu je caka, mora negdi bit zajeb.

Ono u što sam siguran, je da ukoliko bi se našao u nevolji, čak i mojom vlastitom krivicom, Vivijana koja je već smo zaključili potpuno drugačija od mene, i koja se vrlo često oko puno toga ne slaže sa mnom, koja bi me kao i druge moje frendice najradije ponekad ispalila iz topa, ukoliko bi joj se pružila prilika, ne bi okrenula glavu od mene u nevolji.

Zašto ova priča baš o Vivijani, zato jer vjerojatno neće pročitati ovo ili će pročitati za dva mjeseca, kad više ne bude važno.

Predsjednica Kolinda je izjavila da ako i uhite Bandića da će mu ona nositi kolače u zatvor.

Premijer je rekao da se ona sigurno šali, oporbeni političari i protukandidati, su zgroženi, komentatori u medijima je uspoređuju s mafijašima, uglavnom posvukud pa i ovdje na blogu se vodi hajka protiv Kolinde koja je rekla da se ona prijatelja u nevolji ne odriče.

Šta vi mislite o tome u ovo vrijeme Došašća kad se pripremamo proslaviti rođendan onog koji je rekao, neka baci prvi kamen onaj koji je bez grijeha, o tome da kad se nađete u nevolji pa makar i vlastitom krivicom, vaši prijatelji okrenu glavu od vas.

Bi li volili imat prijatelje koji su ko Vivijana i ja, ili nekog od antifašista.

- 18:32 - Komentari (37) - Isprintaj - #