Fressssssh

nedjelja, 13.10.2019.

73 dana do Božića

Kao što zasigurno znate današnja tema o kojoj crtamo, pišemo, slikamo, je pepeo, a to znate jer pozorno pratite to što ja i Ančica radimo, jer Sarah be se vratijo cigo sa gitaron, pa ne jebe više ništa.

Moja pokojna baba je znala reć vragovi su ti to sinko, kad nji zasvrbi, i kad dignu repicu, misleći pri tom na žene naravno.

Baba se stalno motala oko ognjišta, zamislila bi kruv, stavila dva lista kupusa, kao biljke povrća, ne kao istoimenog blogera, istresla tijesto na te listove, poklopila ga pekom i po njoj prosula žar i pepeo, šta nas vraća do naše današnje teme, pepela.

Sad se moremo prigodno sitit da smo prah i da ćemo se u prah pritvorit, ionako ćemo se za koji dan prigodno sitit oni šta su već pepeo pa ćemo po blogu lipit sviće i krizanteme.

Miris friško pečenog kruha je valjda još kad je Bog stvara svit, dakle nešto ranije nego šta su neki nastali od majmuna, zamišljen kao okidač sa sjećanja, i ka simbol za toplinu doma.

Oni Englez se nikad ne bi popeja na maunteverest da nije bilo Tenzina, koji je bijo šerpa ili kako bi se kod nas reklo teća, eto zato ja crtan iako je evidentno da sam talentiran za crtanje onoliko koliko ste vi skromni i tolerantni, ja san potić, koji pomaže Hillary da dođe do kraja, a ne ka ona šta je vidla cigu sa gitaron, pa ošla priko plota ka da je veljača, misec a ne ona kokoš.

Neki crnac je istrča maraton za manje od dvi ure, o čemu sam informiran od strane moji fejspuk prijateljica koje trču, inače ni jedan moj fejspuk prijatelj ne trči, samo ženske trču, ka manite, išćeravaju zle duhove iz sebe.
Trču raspušćenice i one koje se nisu udale, ima ih cili čopori svukud di god se okreneš, jebate koja su to nenormalna vrimena došla, prije si se samo mora strateški naslonit na šank i sačekat je kad se vraća sa veceja pa jon uletit, a sad moraš trčat ka manit, šta sve neće Čovik Morat Učinit da bi zeru umočija.

Najveći problem današnjice je što vrednovanje ljudi događaja i ostalog nema uporište u korespondenciji sa činjenicama, nego u sviđanju ili nesviđanju u očima promatrača, to čovječanstvo sve više pretvara u nepodnošljivu razmaženu deriščad.

Pepeo si, pepeo ćeš postati.

- 07:51 - Komentari (38) - Isprintaj - #