Fressssssh

subota, 27.07.2019.

Mački u Veljači

Ankice di se spremaš.

Iden na koncert od Tonsona, na rivu, oš ić i ti Đulijeta.

A šta ja znan mogla bi, bit će sigurno mladi momaka pa će se zeru oblejat, i skinit do pasa, ajme šta ja volin kad se mladi momci skinu do pasa.

Jebate volin i ja, te mlade momke bi i tribalo dat nama šta znamo šta bi šnjimi, a ne onin mladin šupjačama, ajme šta me nerviraju te mlade šupjače šmrči mi se kad koju vidin.

Je Ankice dobro si rekla, mislu da će in guzica zauvik ostat tvrda, i da će in sise prkosit zakonin fizike.

Oće pizdu materinu i sad bi in jurišale prema pupku da nije oni pušapova.

Je dobro si rekla, a još su gore one sa malin sisicama, šta se rastežu po mistu, pare ka da će ovi čas učinit pirujetu.

Eto i takve bi mlade momke Gole do pasa, njima ne triba niko, one su dosta same sebi.

Je, je, baš tako, Eno jesi vidila onu Ančicu, jebate koja je ono zmija, ona ka da ipnotizira one muške, a oni jesi ih vidila, ka mački u veljači, a nije bome veljača, nego je lito.

Koja Veljača jel ona Jelena, ajme meni je ona super, ona zna šta s mladin momcin, isto ka nas dvi.

Ajme je li, a kako znaš.

Vidila san ima filmić na enternetu, ajme da si vidila kako mu je popušila.

Neko zvoni.

Ko jeeeeee.

Merica.

Koja Mericaaaaa, ajme biće je ona kokoš šta radi u biblijoteku.

Merica biblijotekarkaaAa.

Ajme šta mi je drago šta si došla, evo ja i Đulijeta nešto o jubavi prema pisanon riči govorimo, jel ti znaš da će Tonson bit na rivu u Split.

Je vidila san u foje, ić će i Kolinda.

Ako će ta šupjača ić, ja ne iden.

- 07:31 - Komentari (18) - Isprintaj - #