Fressssssh

ponedjeljak, 27.05.2019.

moj crni labude

ja znan da vi niste toga svjesni, ali jučer je bio veliki dan za Hrvatsku

naime lijevo i desno krilo saveza komunista zajedno su prvi put u povijesti mlade hrvatske države dobili manje od pedeset posto glasova

desno krilo saveza komunista, utemeljeno od strane prebjeglih udbaša, je u skladu sa svojim trenutnim liderom ostvarilo anemičan rezultat, a lijevo krilo sastavljeno od Srba koji glume Jugoslavene, Jugoslavena i produkata miješanih brakova je zahvaljujući anemičnoj politici desnog krila, utvrdilo poziciju svog lidera Bere koji će toplo se nadamo uspješno završit započeti posao

budaletine su u dobroj mjeri napustile budaletine iz živog zida, i okrenule se novoj zvijezdi repatici, onoj budaletini Kolakušiću, diletanti iz piškit ću kakit ću mosta su popušili, hrvatski desničari su tradicijonalno jebavali mater jedni drugima i tako osvojili 1 mandat umisto 4 realno moguća, kojekakve opskurne ljevičarske skupine su sve zajedno osvojile toliko birača da bi prosječan Hercegovac da mu toliko ljudi dođe na svadbu, kupio Daciju Sanadero da mu se cilo selo ruga

ako bi promatrali rezultate ovih izbora, kao putokaz za parlamentarne izbore, možemo zaključit da stranke lijevog spektra mogu skupit maksimalno 30 %, glasova, što znači da će još neko dulje vrijeme, biti u oporbi

s druge strane adeze može osvojit vlast samo ako koalira s desnicom, što neće biti moguće s anemičnim na čelu, pogotovo ako bi se dogodilo da se desnica ujedini, u tom slučaju bi dobili više glasova od adezea

dakle onima koji se razumiju u politiku, jasno je da je Hrvatska skrenula u desno, što me moram priznat veseli, ako radi ničeg drugog onda zbog patnje koju će to izazivat kobajagi antifašistima i nedojebanim skojevkama

Te noci kad je crni labud
usao kod mene
ja gledao sam kako spavas
kose raspletene

Da ljubim, ptico, onu koju volim
samo jos jednu noc pusti me
da ljubim, ptico, onu koju volim
samo jos jednu noc pusti me

Te noci kad je crni labud
pao na prozore
ja imao sam sve na svijetu
tebe kraj mene

Da ljubim, ptico, onu koju volim
samo jos jednu noc pusti me
da ljubim, ptico, onu koju volim
samo jos jednu noc pusti me

Hajde leti, crni labude
preko vode, preko sudbine
hajde leti, idi bez mene
leti, crni labude


- 15:44 - Komentari (41) - Isprintaj - #