Fressssssh

utorak, 04.09.2018.

Ojkalica

Ovaj prelaz iz ljeta u jesen uvik bude nekako buran, prvo svi radu ajvar i ostala čudesa, šta uznemiri kolegicu Annaboni, mislim ja nju razumin, ove idealne domaćice sa kuhačom šta se kurče ovde po blogu, s tim teglama ajvara i pekmeza, jebate ka da su lava ulovile a ne teglu nečega.

Samo je putanje trenutka kad će neka majka žena kraljica u maskirnoj uniformi sa snajperom i zoljom priko ramena, uslikat se sa nogon na tegli ajvara ili pekmeza od šljiva ili marelice.

Ka da i naša Annaboni ne bi mogla skuvat ajvar da jon se dade, ona svoje vrime koristi pametnije, lipo kupuje vešte po internetu i šondule, šta onda iznervira Julku, jer Anči uvik grinta kad neko nešto kuva, peče, ili slikava, o mačkan pasin i Mecinin tukama da ne govorimo, pa jon kaže da krade slije s interneta, a onda se Anči pravda ka da je Julka rekla da je ukrala veštu a ne sliku.

Inače ja san Julku nevinu optužio da je možda ona kidnapirala Bajkera, koji se pojavija, i kaže da mu je ovo lito bilo baš posebno, jer je Sarah be rekla da lito uvik bude tu samo da ga mi ne vidimo, ja se sutin slažen, ja usrid zime odan okolo u mudantama i šlapama, ka i svi ostali koji se griju na toplanu, jer kad manijaki to naložu, moraš se bavit nudizmom, inače ćeš umrit od toplinskog udara.

Doduše ja ne mislin da je Sarah be mislila baš na toplanu, a znate uostalom te pisnike, ona iako nije nenormalna ka ovi neki pisnici, jer je moja prijateljica i ja pozitivno utičem na nju, isto nekad zna to nešto pisat u rebusin.

Zato bi tribalo te pisnike poslat kod doktora Ante Pavlovića, na kajropraktik centriranje, a pisme bi tribale bit jasne, ka ganga, rera, ojkalica, ili kako bi naša pravoslavna braća rekli ojkača, koje je jednonacionalni srpski festival triba bit kod Smjehuljice u Petrinji, pa su ga branitelji ukinili, a onda je Smjehuljica udrila po sevdalinkama, koje isto budu dosta jasne, ali brate znaju trajat duže od nogometne utakmice pa bi tribalo uvest poluvrijeme u sevdalinke, da se Čovik more ić popišat.

Ove godine je jesensko ludilo na blogu zeru žešće nego prolitno, barem se meni tako čini, svoj doprinos tradicionalno daje i blognjuz koji nekako s jeseni dežura na blogu ka na kolodvoru i kupi ludaše pa ih promovira na naslovnici, pomalo kreću nakon ljetnog zatišja i događanja vezana uz politiku, pa kolege ljevičari imaju mokre snove da će se pojavit neko uz koga bi se mogli svrstat, a da ne izgleda ka sprdačina sam po sebi, što im baš i ne polazi za rukom, šta i nije čudno, evo recimo naši ljevičari na blogu, kome bi od njih dali dvi nacrtane ovce da ih čuva.

Upravo je dirljivo njihovo kukanje, kako je na bloghaeru strašno, kako je to leglo desničara i fašizma i šta ti ja znam, u biti kad malo Čovik to izanalizira, jedini koji redovito nastupa s desničarskih pozicija, ma što to bilo sam ja, pa ispane da cijela progresivna i tolerantna lijevo orjentirana scena na bloghaeru, ne može izać na kraj sa mnom.
Morate bit jasni ka ojkalice, da bi vas ljudi razumili.

Evo na primjer

Mala moja kako se ne stidiš, ja je željan a ti na njoj sidiš ooooooooooooj.

Jel ima tu šta nejasno, jel tako da nema.

- 10:15 - Komentari (41) - Isprintaj - #