Fressssssh

četvrtak, 23.08.2018.

Danas je ......

Danas je vruće, mislim i jučer je bilo vruće, ali ja nigdi nisan iša s autom u podne pa me nije bilo briga, zato sam danas ima afanat dok klima nije razladila auto, morat ću nabavit neki auto u kojem ću na daljinski moć upalit klimu da ga razladi dok ja dođem.

Jutros su oko nas plivale ribe, mislim svako jutro plivaju ali danas ih je bilo baš puno svih veličina, pa je parilo da se kupamo u akvariju, i ništa se ne boje, jučer je kasno na večer doša na plažu Čovik sa tri retrivera, baš su bili lipi, jedan je ronija, i to baš s gušton i bija je jako komičan u svojim pokušajima da izroni kamen, sve tri su bile cure i jako druželjubive, kakvi retriveri inače znaju bit, podsjetile su nas na našu pasicu, koja je isto ka i oni spašavala kupače, pa smo odlučili ako dobijemo eurojackpot, da ćemo gori u brdu Napravit kuću, i da ćemo imat dva retrivera.

Jedna od ovih koje su sinoć bile na plaži, vidljivo najmlađa je naganjala galeba, a mene je bilo straj da se ne otresu kraj mene, pa da me ne istuširaju.

Ljudima smetaju pasi na plaži, ja to razumin, pogotovo ako su pasi neodgojeni, ali brate i dica kad su neodgojena pa arlauču po plaži, a danas je većina takvih isto mogu čoviku ić na kurac, s tim da mene recimo pas nikad nije ugriza, a neodgojena deriščad mi atentiraju na mozak stalno, tako da bi in najradije naprokida matere, ja volin dicu više nego pase, iako i pase volin, i guštan ih gledat kad guštaju na plaži, ali oni kmečavci koji sto puta u minuti dreče, mamaaaaa, mamaaaaa, i tima bi naprokida mater, i zabranija in da dolaze ne plažu dok ne nauču dicu da budu normalna.

Danas je Europski dan sjećanja na žrtve totalitarnih režima, rijetka prigoda kad se stidljivo progovara o žrtvama komunizma, zanimljivo je recimo da Židove izgleda boli kurac za židove koje su likvidirali komunisti, isto tako Srbi ne progovaraju o Srbima koje je riješio Drug Tito sa suradnicima, nema drame s podijeljenim kolonama, zajapurenih izjava političara, a bome i osviješteni i tolerantni kolege Blogeri šute kao da su se usrali u gaće.

Očito da je nekima stalo samo do njihovih žrtava, pa makar i izmišljene bile, baš im nekako dobro dođu kao moneta za potkusurivanje, a nerijetko i kao hepo kocke, ništa čovika ne definira bolje ka govno, nego odnos prema žrtvama, pa makar i izmišljenim.

- 21:43 - Komentari (24) - Isprintaj - #