Fressssssh

četvrtak, 25.05.2017.

Kiša

Viš kako se stvari iskompliciraju, danas točno znaš ko su naši a ko njihovi, a onda se sutra sve promini naši postanu njiovi, njiovi postanu naši, i oni šta su gorljivo branili naše, a pogotovo oni šta su napadali njiove ispanu pizde.
A pizde su van čudne biljke, imaju jednu zajedničku crtu sa ženskim spolnim organom, koji se zove pička, za koji se s pravom kaže da nije sapun da će se potrošiti.
Dakle pizde se malo pravu blesave, ka glupasti planinar koji je čuja da se kad sritneš medvida triba pravit mrtav, tako se i pizde pravu mrtve i čekaju da svi zaboravu koja su vrsta pizde bili, pričekaju da in neko javi koji su sad njiovi, i krenu zdušno pjuvat po onin njiovin, njiovin, računajuć da će svima oko njih bit neugodno reć in da su pizde.

Kaže oni Zelić iz objektivnog i neovisnog GONGA da Srbima koji žive u Srbiju triba pomoć na sve moguće načine da dođu glasat u Hrvatskoj, jer da oni imaju pravo na to i da se onima kojima je dokinuto prebivalište triba vratit prebivalište, iako već dvaes godina ne žive u Hrvatskoj, isti taj Zelić iz istog tog objektivnog i neovisnog GONGA, kaže da triba na sve moguće načine spriječit da Hrvati iz Bosne i Hercegovine koji ne žive u Hrvatskoj, a imaju prijavljeno prebivalište u hrvatskoj, da glasaju u hrvatskoj

Ja virujen da bi pizde samo da znaju koji su naši a koji njiovi zdušno podržali objektivni i neovisni GONG, ka šta su ga sve ovo vrime podržavale, ali zbog objektivni okolnosti pravit će se ipak mrtvi ka da su srili medvida na brdu.

Eno se oni Glasnović slika s puškom, i metija sliku na fejs, i sad je drama, jebate srića da nije bilo fejsa ranih devedesetih, onda se svaki šupak koji se skriva u ormaru da ga ne mobiliziraju slikava s puškom, sva najveća govna koja postoje su onda devedeset pete dok smo mi još naganjali četnike navalila u Knin slikat se sa zapaljenon srpskom kućom da mogu poslat slike rođi u Nemačkoj.

E sad su se ti koji su se slikavali sa zapaljenin srpskim kućama pritvorili opet u one pacifiste iz ormara, i kako na fejsu nema njiovi slika sa posuđenin kalašnjikovom i zapaljenon srpskom kućom, mogu pokazivat i dokazivat svoj moralni integritet i mirotvorstvo.

Ti su likovi nepotrošivi, kao pičke, oduševljeno nose štafetu kad triba, onda se dive našim hrabrim dečkima koji čuvaju guzice njihovim muževima i sinovima u ormaru, da bi se kad frka prođe zgražali nad tim istim našim hrabrim dečkima, pustili sinove i muževe iz ormara i tražili di je štafeta.

Oružje me inače ne fascinira, iako savršeno dobro baratam s dosta toga, ne pali me, i teško mi je shvatljiva ta ljubav prema istome, meni je macho preseravanje uvik nekako podrazumijevalo suprotni spol, ali meni je jednako tako neshvatljivo i šminkanje recimo, a to da bi neko instalira sebi umjetne sise mi je urnebesno neshvatljivo.

Eto tako ja mislim da je ljubav prema oružju i umjetnim sisama, u jednakoj mjeri obilježje latentnog homoseksualizma.

I kao što reče naša draga Lili, ova civilizacija triba otić u pizdu materinu, dobro ona nije beštimala, ali smisao je tu negdi, samo mene po pitanju te civilizacije ne pati toliko ratni veteran koji se fura na puške, koliko me pate sve ove pizde, i mater koja sama ili s nekim dilberom zadavi vlastito trogodišnje dite, koja se na fejsu slikala bez puške samo sa sisama.

- 10:05 - Komentari (48) - Isprintaj - #