Fressssssh

nedjelja, 03.07.2016.

Žana Mari

Malo Dalmatinsko misto, prekjučer oko 11 prijepodne.


Aaaaaajmeeee meniiiii jadnaaaaa ti saaaaaan.

Šta ti je baba šta se dereš.

Sine Duje zovi ćaću, zovi mater, sestra ti biži od kuće.

Di biži šta ti je baba.

Eno je ima veliku torbetinu, nosi više stvari nego šta san ja donila u dotu.

Duje šta je bilo, šta se baba dere.

Neam pojma, kaže da ona koza biži od doma, zovi ćaću da je smiri.

Ne govori sestri da je koza9, Stipe vamo dolazi.

Šta je bilo šta se mater dere.

Kaže da Žana Mari biži od doma.

Zna san ja čin si onon svojon sestri manitoj, dala da jon nadine ime, da će bit šupjača ka i ona. Cilo misto me petnajst godina zajebavalo dok Pere nije svojon nadija ime Naomi pa sad njega zajebaju. Lipo si odvojila dicu spavaju do podne, neće da radu, sad još i bižu od kuće.

Žana Mari di ćeš ti.

Iđen na plažu mama, daš mi dvaes kuna za kavu, i šta se baba dere.

Kaže da bižiš od kuće.

Jebate baba ti si porebambila.

Kako to s babon pričaš lipo te mater odgojila, šta ti je u toj torbini.

Stvari za plažu šta bi bilo.

Vadi da vidin, dobro baba kaže pari da seliš kolika ti je ta torbina.

Nismo mi te sriće.

Ti Duje muči.

Šta će ti četri šugamana.

Jedan za metit na ležaljku, jedan za brisat se, jedan za brisat facu i jedan ako zatriba.

A šta će ti tri kupaća.

Jedan za do plaže, jedan za kupanje, i jedan za nazad.

Al nemoš u isti ić tamo i nazad.

Je pa da me oni sa štekata vidu pa da mislu da iman samo jedan kupaći.

A šta ti je ovo.

To su mi parei.

Šta.

Parei to se nosi priko kupaćeg.

A ova mriža za lovit ciple.

To se nosi priko svega.

A šta će ti ovolike postole.

Balerinke su za do rive, ove sa platformama za priko rive, japanke za na plažu i ove šlape za ić se tuširat.

A šta su ti ove boce.

Ovo je faktor 50 za lice , ovo je za ruke i ramena, ovo je za noge, ovo je za....

Duje di ćeš ti.

Iden se kupat.

Jesi uzeja šugaman .

Šta će mu ima Žana Mari za po mista.

- 16:53 - Komentari (28) - Isprintaj - #