Fressssssh

subota, 05.03.2016.

štokholmski sindrom

Mukte se ja mučin

Spotija san se ki kobila ( uznojio se od muke) pokušavajuć ukazat na opasnost koja crvenkapicon ( crvenkapicama, ilitiga naivnom blogericama) priti od zli vukova (seksualno nezajažljivih blogera).

Daklen svu forcu ( snagu) san uložija, da bi in pamet rasvitlio, ali ne moš ti tu ništa, stentano čeljade, ( neinteligentna osoba) ostane stentano, i moš se jebat ( seksualno općit).

Grlo ja podera upozoravajuć na jebivjetre ( nečasni slatkorječivi prevaranti) šta kokolaju ( obigravaju udvarajući se) okolo, nudeć dolore (američka i još ponečija valuta) i kojekakva obećanja.

Šta god oni veće šimije ( primati) od sebe činili, i šta god veće makakade ( nepriličnosti ) izvodili, crvenkapice se ponašaju ka veće tuke (vrsta peradi).

Matere ( ženski roditelj) mi, one ka da su ipnotizirane ( stanje slično dubokom snu) ka da i drži oni Štokholmski sindrom ( vidi u wikipediju ne da mi se tumačiti).

Oni su njima super, baš su in smišni, ka cukar su in.

I sad se ja pitan, jerbo znan da među njimi ima žrtava taki geliptera ( nepouzdani šarmeri bez pokrića) di je nestala ženska solidarnost, ili one to namjerno činu, ono ka ako san ja najebala, neka najebu i druge.

Sve to drage moje, tim mufljuziman ( osobe s nečasnim namjerama) samo pomaže da se dokopaju slijedeće žrtve, šta vas čini saučesnicama u zločinu.

Morate shvatit da nisu svi muški dobroćudni, pošteni i sve ostalo kako triba ka šta smo recimo ja i El dijablo.

I među nama ima kukolja ka šta su oni dva, kojiman je jedini cilj zadovoljit najniže strasti.

Zato morate i vi priznat svoje grijehe, na koje su vas takvi nagovorili, ako već nećete svima ovako javno , morete mailom nekome od dežurnih ispovjednika.

Moramo zaustavit to zlo, da nas ne bi neko pita di si bija 2016.

- 16:46 - Komentari (19) - Isprintaj - #