Jeben je život

utorak , 07.03.2006.

Večeras me karta nije išla, ustvari rijetko kada me išla, nisam od onih koji znaju kartati, kartam da mi prođe vrijeme, kartam da pobjegnem od kuće, dođem uvdje u Sport, cuclam vodu, jebi ga, volim popiti ali me strahovito boli želudac kada pijem, sline mi cure kada vidim Brzog kako u par gutljaja, kao da je upravo došao sa petodnevnog puta po Sahari, smaže svoj gemišt i brzo naruči drugi. Brzi je, jebi ga, sve radio brzo, brzo kartao, brzo pio, brzo pričao, brzo je žene mijenjao, brzi auto je imao, jebi ga, sada već star ali još uvijek dovoljno brz, na brzini i na brzinu je pare zaradio, jebi ga, brzina mu je bila sve.

Sline mi cure kada gledam Debelog kako izvodi neku jebenu foru pokupljenu iz filmova Jackie Chana i kao znalački sa zadrškom ispija svoj jebeni “blek label”. Znao sam ga od ranije, tu je iz kvarta, istina nikada nije bio s nama, ali u zadnje vrijeme se četvrtkom tu u jebenom smrdljivom Sportu nađe s nama na kartanju. Nije loš momak, mesar je, ustvari mislim da više on i ne reže meso nego to rade drugi za njega, jer, jebi ga, sada ima par mesnica, a sve je krenulo kada su on i buraz od babe dobili neko nasljedstvo, neko jebeno imanje u Slavoniji, pa su digli nekakve jebeno povoljne kredite, pa je onda Debeli poslao buraza tamo da gaji svinje i teliće, a on je ovdje prodavao meso i posao se razvio. Jebi ga, Debeli danas gladi debeli trbuh i vrti pečatnjak na prstu velik kao giviht sa vage na placu, a buraz u gumenim čizmama ganja krmke po blatu, ali valjda je takva sudbina kad si mlađi buraz, nemam pojma ja sam sam, nemam ni buraza ni sestru. Valjda su mi zato Brzi i Tomo bili kao burazi, jebi ga, ja sam tako na njih gledao, nemam pojma kako se burazi vole ali ja sam njih dvojicu volio kao buraze a i oni su valjda i mene tako, nemam pojma.

Sline mi cure i kada vidim kako Tomo lizucka onaj jebeni pelinkovac, ja bi ga u gutljaju smazao samo da ne peče u želucu, a on ga mrcvari i razvlači čitavu večer kao Musa jarca, kao kartanje mu je užitak, a ne trebaju mu dva užitka istodobno, mislim da jebeno sere. Mislim da neće piti jer voli pobjeđivati pa onda ne pije, kako bi bio maksimalno koncentriran i kako bi nam pokupio pare. Jebi ga, nisu neke velike pare ali ipak su pare.

Kartamo u sitno, mogli bi ostali momci i u puno veće novce kartati, imaju ih, imaju ih jebeno više nego ja. Ja ih nemam, ja ne radim, ja sam odavno postao jebeni tehnološki višak u firmi, proveo neko vrijeme na birou za zapošljavanje, dobivao neku lovu tamo, postao višak i tamo, poslije, jebi ga, postao jebeni tehnološki višak i u kući. Jebi ga, našla je nekog muvatora u firmi, spetljala se s njim, svaki dan se za posao sprema kao da ide u svatove, rekla mi da ju više i ne privlačim kao muškarac, da ju ne privlačim nikako, da ima boljega i da ako mi se to ne sviđa mogu slobodno otići. Kurac ću ići negdje bez para, a i pola jebenog stana u kojem živim je moje, nek ide ona ako hoće. Bi ona odmah, ali jebeni jebač neće ostaviti svoju ženu, vjerojatno joj prodaje priču o sitnoj djeci i ostala sranja, a ona to puši. Srećom da je Maja požurila s udajom i otišla od kuće da ne mora slušati i gledati sva ta sranja. Jebi ga ja sam od svega toga dobio neki jebeni čir na želucu i jebi ga, sada mogu samo vodom se nalijevati, jer me jebeno peče usred mene ako popijem i kap kakvog alkohola, a volim piti.

Tako bi se volio napiti, napiti da zaboravim sve, ali jebi ga ne ide. Probao sam, krenem nalijevati u sebe, peče kao sam vrag, trpim i sipam i dalje, ali odjednom bol postaje prejaka, počinjem povraćati od boli i jebi ga, sve što sam ubacio u sebe opet je vani. Jeben život kada se ni napiti ne možeš.

Večeras Debelog ide, dobiva, ja sam tu negdje na svome, ne gubim, neću morati ići sutra cijepati jebena drva starcima po kvartu da povratim izgubljeno. Tomo gubi najviše, nije neka lova, ima je on. Smješka se samo. Debeli bi povećao uloge, ja nemam, a Brzi i Tomo neće. Debeli zove ženu, sere joj o tome kako ima nekog posla, pozdravlja nas, naručuje svakom po piće, meni jebenu vodu i odlazi u 'tihu' sobu u Sportu, na partiju sa velikim igračima.

Sjedimo i šutimo, jebi ga, nekada i nemaš što pričati, čekamo da Tomi zazvoni telefon. Zvoni. Tomo odlazi. Jebe Debelom ženu, znamo to, mislim da i Debeli to zna. Možda mu se jebe za to, s Debelim nikad nisi na čisto, a možda samo čeka dobru priliku da Tomi polomi kosti. Jebi ga, nikad ne znaš….
Jeben je život.


* jukebox svira: Beck - Loser

- 13:00 - Komentari (33) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

  • ® Trill :
    Skoro sam i ja na sve ovo napsiala one dvije riječi koje ti se stalno ponavljaju u postu, ali na vrijeme sam se zastopirala ;)))) (23.02.2006. 13:57)

  • ® kraj sveta :
    uh, ova prica me pece kao tebe zeludac (23.02.2006. 15:21)

  • ® jazzie :
    Ja obožavam kartati. Belu rasturam. Toliko da imam sve karatkeristke pravog kockara. Tresem se kada počnem kartati i onda se ljudima više ne da. Ali kontroliram tu strast da ne zakartam kuću. :) (23.02.2006. 16:51)

  • ® pegy :
    Kako je krenulo, možda i Debeli progovori. :)) Da, stvarno, tko zna ... možda je u duši nešto sasvim drugo od onoga što se čini. :)) (23.02.2006. 19:48)

  • ® nimfa :
    ah...dugo nisam kartala...sjećam se da mi je išao remi...a što se pića tiče, pasalo bi mi nešto večeras da se malo zaboravim... (23.02.2006. 22:19)

  • ® non´sen :
    joj,nism neki fan za kartanje,jebiga ;) (24.02.2006. 10:05)

  • ® maslackica :
    e pa, jebi ga ;)) (24.02.2006. 11:21)

  • ® tanja :
    život je prekrasan....ugodan ti vikend... (24.02.2006. 13:10)

  • ® ooh..just being perfect.. :
    šta je najtužnije,ne znam ni kartat;))) hehehe.. (24.02.2006. 17:36)

  • ® sunfire :
    ...Debeli progovara...:) (24.02.2006. 23:29)

  • ® run'N'gun :
    ja rasturam UNO. Fiat Uno...:)) (25.02.2006. 10:53)

  • ® Strumfeta :
    Hmmm...najbolji lijek za cir je jedna lozovaca, pa onda (kada pretrpis nenormalne bolove), najesti se pure...sve prodje ;) Pozdravljam te....iz daljina. (25.02.2006. 18:39)

  • ® vakuum :
    a meni baš drago da ta cuga ne ide u tebe... j..i ga :)) (25.02.2006. 23:01)

  • ® demjan :
    pa eto, u maniri posta: jebi ga ;) (26.02.2006. 09:44)

  • ® Didi :
    brižna Didi ostavlja samo pozdrav svom dragom prijatelju...i da, život je ponekad jeben, slažem se:) tebi hvala na posjeti Mauri....i uživaj:))) (26.02.2006. 12:21)

  • ® tonka :
    Totalno je jeben život. Debeli karta..ima para..boli ga briga ako i izgubi..zna da će sutra opet doći na svoje i da u principu nije ništa izgubio. a ti ćeš se jebavati po kvartovima i nabijati žuljeve cijepajući drva. to nije u redu..ali kako si i sam rekao ***** je život i tu se ništa ne moze. kakva je karma takva je. pitaj Brzog za savjet...mozda ce ti on nekako pomoci..kako mi je suditi....ide mu...iako je hehe...brzo ostario.Ali svaka starost ima svoja iskustva...Sretno! Pozz... (26.02.2006. 16:29)

  • ® yogica :
    zanimljiva druga strana, vjerujem mozemo ocekivati i razmisljanja jos nekih... (26.02.2006. 19:11)

  • ® Joa_afro :
    ne svidja mi se ovo: ,,Jebeni zivot." Zivot je zaista leeeeeeeeeeeeep!!!!!!!!!!!! kiss :)))))))))))) (26.02.2006. 19:46)

  • ® Šefica :
    Tuzan dan za one koji gube... (27.02.2006. 01:22)

  • ® Viz :
    e, ovo si izvea... maestralno! ne znam šta bi rekla, 10 puta sam čitala jedan za drugim... (27.02.2006. 02:22)

  • ® saanja :
    fuck...zakon si ;-) (27.02.2006. 12:23)

  • ® free :
    "Jeben život kada se ni napiti ne možeš." odličan! odličan! sjedi pet! ne zbog petice, nego da napišeš nastavak:) (27.02.2006. 15:42)

  • ® Big Blue :
    Priča koja mi itekako stvarno zvuči, ma koliko se činila okrutna, ali je poprilično životna. (27.02.2006. 23:43)

  • ® Stenli Kolimor :
    Nema zivota bez psovke... (28.02.2006. 04:53)

  • ® satrocosmo :
    Neki fakat ne znaju kad je dosta ;) (28.02.2006. 14:05)

  • ® koki :
    ovo je neki drugi Freestyler...simpa mi je!...:) (28.02.2006. 14:11)

  • ® llidija :
    ej, probaj sa HUSHom, nece peci, obecavam:) (28.02.2006. 15:52)

  • ® Rajna :
    Od svih blogera...ti imaš najbolji dar za napraviti priću u kojoj se mogu pronači.. samo... stalno spominješ Pelinkovac..a više nitko ga ne pije nego Jeger,,,,....I nije ti svaka prića na "isti kalup" da je na nekom drugom blogunebi prepoznala tvoj stil..a to je ono pravo....... (28.02.2006. 18:55)

  • ® vesnica :
    ne volim kartati...a sa ovim zadnjim se slažem j..... je život (01.03.2006. 10:34)

  • ® smajly :
    ispričao si priču koja i nije više tako rijetka u životu, na jednostavan, zanimljiv i duhovit način! jadan debeli, jadni svi "debeli"! pozdrav! (02.03.2006. 00:59)

  • ® Viz :
    poslala sam ti mail ;) (02.03.2006. 02:10)

  • ® dva :
    ja nekad znam reći svojim klincima: ćaća vas zakart'o...pozdravčić :))) (02.03.2006. 11:19)

  • ® hani :
    pitam se da li je moguce ispricati ovu pricu jos jednom u jos nekom drugom licu. prosvijetli me! (02.03.2006. 13:24)


  • << Arhiva >>