Dio XX

petak , 27.05.2005.


Trenutno svira: Baby Bird - You're Gorgeous


a

Anđela nema već treći dan, umjesto nje sladoled prodaje neka žena meni nepoznata. Izgubljen sam. Kao da mi fali dio mene. Uzimam olovku. Pišem.

More. Sjedim satima sam uz njega, gledam ga dugo, dugo, slušam ga pažljivo svaki šum , osjećam ga, istodobno i hladno i slano i toplo i slatko.
Gledam ga, plavog , prozirnog, dubokog, mirnog, valovitog, gledam ga dugo, u stvari ne gledam njega, gledam tebe, gledam Tvoje oči tako plave i duboke i bistre i valovite, ako i nisu pusti me da ih zamišljam takvima, jer samo sam zamišljati mogao, a toliko sam ih silno želio vidjeti, bar malo, bar na tren, sekundu, mrvicu....

Želio sam vidjeti onaj topli pogled pun sreće i tuge istodobno, vidjeti onaj sjaj u njima koji kaže sve, osjetiti toplinu kojom zrače, osjetiti blagost kojom me gledaju, tako sam ih želio gledati i gledati i gledati ih kako me gledaju.
No ostalo je samo more, da gledam u njega, da probam njegovim valovima i strujama donijeti svoj pogled do Tebe, da ti svaki put kad pogledaš ga vidiš mene.

More, katkada plavo, katkada sivo, katkada mirno, katkada valovito, katkada blještavo od sunca što izvire ili uranja u njega. I svaki put, svaki dan kada bi vidio sunce kako izlazi iz mora, kako baca po njemu bijele sjajne blještave trake, koje tako bodu u oči i koje kao da žele reći ne gledaj me sam, mislio bih evo nove prilike, novog dana, čuti ću je bar malo, čuti ću bar na tren najljepši glas na svijetu. I slušao sam ga stalno, u jutarnjem pjevu ptica, podnevnom cvrku cvrčaka, večernjem šumu borova, čuo sam Te u svakom šumu mora, u svakom udaru vala o kamen, u svakom pa i onom najmanjem, čuo sam Te i u jutarnjoj tišini kada je more glatko i mirno kao staklo, i molio sam Boga da i Tebi svaka ptičica svojim cvrkutom ujutro šapne, da Ti svaki cvrčak izriče, da Ti svaki šum bora, da Ti svaki val koji lupi o kamen, da Ti more kaže koliko Te volim i koliko mi je teško biti bez Tebe.

I tako budim se rano jutrom, odlazim do mora, gledam Te, slušam Te, osjetim Te u svakom mirisu jutarnje svježine, u svakom mirisu mora, morske trave koju je more te noći izbacilo na obalu, u svakom mirisu soli ostale na kamenu, koji je more plimom poklopilo te noći, vidim te u svakoj zraci jutarnjeg sunca, čujem Te u svakom cvrkutu ptica, ali i ta njihova naizgled vesela pjesma za mene je tužna, jako tužna, ustvari čujem plač, jer nisi tu kraj mene, jer te ne mogu uzeti za ruku, zagrliti, poljubiti, gledati te, gledati te kako te sunce kupa svojim prvim zrakama, prošetati s tobom, osjetiti hladne mokre kamenčiće pod bosim nogama.

I kavu pijem sam, odhodam obalom do mog restorančića, sjednem, napravim kavu s mlijekom i mineralnu vodu (o kako me svaka jebena kapljica te vode sjeća na tebe), i još kad vidim limunčić kako pliva, ne mogu da se ne sjetim svakog od naših malobrojnih susreta, i tebe i mineralne vode i plivajućeg limunčića i tvog i mog nervozno-uplašenog pogleda okolo sebe, 'hoće li nas netko vidjeti?', 'hoće li naići neko dovoljno poznat?', 'hoćemo li nekome biti sumnjivi?'. Mislim, hoće li doći taj dan da možemo negdje mirno sjesti, bez straha kao da smo upravo opljačkali obližnju banku. (Usput pada mi na pamet da kada do toga dođe, da bi pored tvog kioska mogli staviti spomen ploču 'ovdje su se našli nekoliko puta i izgledali su smrtno uplašeni i nervozni, stalno su nešto preturali po rukama, vjerojatno zbog toga da ne bi slučajno se uzeli za ruke.....).

Pijem tu kavu, bez obzira na to koliko god šećera stavio u nju, gorka je bez Tebe. Sa zvučnika se čuje tip kako pjeva:

Because you're gorgeous I'd do anything for you.
Because you're gorgeous our love will see us through.
Because you're gorgeous I'd do anything for you.
Because you're gorgeous I know you'll get me through.


Teško gutam, tražim po džepu nekakvu maramicu, ne nalazim, uzimam salvetu, kao brišem nos, usput i oči, kao prehlađen na 400 , Joe gleda, šuti ništa ne pita, samo usput kao čisti pepeljaru, donosi novu salvetu, a tip sa zvučnika i dalje plače;

Because you're gorgeous I'd do anything for you.
Because you're gorgeous our love will see us through.
Because you're gorgeous I'd do anything for you.
Because you're gorgeous our love will see us through.
Because you're gorgeous I know you'll get me through. I know you'll get me through
.


nastavlja se.....

<< Arhiva >>