Flames of love

22.06.2010., utorak

Ljubav... na kraju

Da, ljubav je predivna, ljubav je važna... ali za mene ipak ima i važnijih životnih pojava kojima se sada moram posvetiti. Mislim da je ovo pozdrav na duže vrijeme... koliko dugo, ne znam, ali ne čekajte me, mogle bi proći godine. Koliko god sam se godinama činila nepopravljivo romantična, pokazalo se da sam racionalna osoba koja će razum i odgovornost uvijek stavljati na prvo mjesto. Moram tako, jer da ovaj plamen nastavi ovako uzalud gorjeti, spalio bi moje izglede za budućnost, kao što ih je i stvorio.

Ne, nije zato što sam biseksualna i što sam zavoljela pripadnicu svog spola. To je, sve u svemu, nebitno. Sve je to ljubav. (Duga je kontinuirani spektar.) Bilo bi nam možda najlakše i najljepše kad o tim orijentacijama uopće ne bismo razmišljali.

Ne, nisam izgubila vjeru u ljubav. Nisam naišla ni na kakvog kretena ni kretenčicu, nisam povrijeđena pa čak ni razočarana. Nisam zavoljela iluziju - zavoljela sam osobu s kojom se podudaram ili nadopunjujem u bitnim osobinama, ignorirajući one za ljubav nebitne, ali za realan život ključne. Jedina je ironija u tome što su se baš te bitne osobine ispriječile između nas, ne dajući nam ni da pokušamo izbjeći realnost. I tako za mene ovaj prvi put nije bilo moguće i moram krenuti dalje. Sada barem znam što tražim i što mogu ponuditi. I znam da mora biti još ljudi s kojima se tako podudaram, samo trebamo naići jedno na drugo na dovoljno dugo da to shvatimo.

Za sada, naći ću svoj put u znanosti, gdje ga već dugo tražim, samo sada mi osjećaji moraju prestati magliti perspektivu.

Moram odrasti. Premda znam da o nekim stvarima ni odrasli nisu ništa pametniji.

Ne pitajte me o detaljima, neke tajne moraju ostati skrivene pred svima osim onih kojih se izravno tiču.

Nemojte se zbog mene prestati nadati ljubavi! Čak i ova moja nemoguća snažan je dokaz da ljubav postoji. Ali, postoji i puno toga drugog ugodnog i bitnog u životu.

Burn Love Flames Fire Images
- 22:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2010  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2010 (5)
Svibanj 2010 (3)
Travanj 2010 (4)
Ožujak 2010 (4)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (4)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (1)

Opis bloga

Linkovi

Blog.hr ekipa