Flames of love

31.05.2010., ponedjeljak

Automatski turn-off/turn-on

Proučavajući razne teorije zaljubljivanja, seksualne privlačnosti i ljubavi, došla sam do zaključka da svatko ima u svom umu popis kvaliteta koje ga presudno odbijaju ili privlače kod potencijalnog ljubavnog partnera. Ispričavam se ljubiteljima hrvatskog jezika što mi se engleski izrazi u ovom slučaju čine prikladniji. Taj popis, dakako, nije urođen ni fiksan, nego se najvećim dijelom oblikuje iskustvima tijekom života (premda neke sklonosti vjerojatno jesu genetički uvjetovane). Ne moramo biti i najčešće nismo svjesni što to točno tražimo, ali ja sam svoj popis pokušala osvjestiti najviše što mogu, u nadi da će mi pomoći da se nosim s nemogućom ljubavi i pronađem novu osobu koju ću moći barem jednako voljeti, a koja će mi biti na taj način dostupna. Kvalitete navodim nasumičnim redom, jer bilo koja na turn-off popisu jednako sama po sebi uzrokuje za mene prestanak privučenosti, a svaka na turn-on popisu jednako pojačava privučenost (bilo koja je dovoljna da bi se privučenost javila, ali tek sve skupa daju "fatalni" učinak). Pokušala sam se ograničiti na 5 stavki svakog popisa, možda naknadno zaključim da trebam uvrstiti još neke pa ih dodam.

Turn-off
- opijanje (ne pijenje alkohola samo po sebi, nego gubitak kontrole nad sobom pod utjecajem alkohola)
- pušenje (jer šteti i svima drugima koji moraju udisati dim)
- nasilno ponašanje (što uključuje bespotrebnu upotrebu povišenih tonova i ružnih izraza u ophođenju s ljudima)
- potreba za stalnim pravljenjem buke (uključuje npr. glasno puštanje cajki ili utakmice na televizoru)
- egocentrično pokazivanje nepoštivanja prema drugima, osobito dakako ljubavnim partnerima (počevši od samog jezičnog izražavanja, npr. "mala mi je dala, ja sam nju j..." )

Turn-on
- širokoumnost, tolerancija, trud da se razumije različito
- inteligencija, kreativnost (ne do razmjera genijalnosti, ali iznadprosječno)
- sposobnost za djetinjaste šale i iskazivanje životne radosti, optimizam
- marljivo i savjesno obavljanje vlastitih dužnosti
- odgovornost, sklonost redu i poštivanju pravila

Po svemu sudeći, samo sam jednu osobu koja me privukla do sada upoznala dovoljno dobro da sa sigurnošću mogu tvrditi da posjeduje sve ove moje turn-on i nijednu turn-off kvalitetu, a mnoge su osobe "otpale" praktički istog trena kad sam u njih otkrila neku turn-off osobinu. Svjesna sam da je popis zahtjevan i čak u ponečemu naizgled protuslovan, ali čini se da ga ne mogu samo snagom volje mijenjati, nego se moram nadati da će ipak naići još netko tko ga zadovoljava, ili da će mi se utjecajem okolnosti kriteriji promijeniti.
- 11:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2010 (5)
Svibanj 2010 (3)
Travanj 2010 (4)
Ožujak 2010 (4)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (4)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (1)

Opis bloga

Linkovi

Blog.hr ekipa