Flames of love

09.07.2009., četvrtak

A sada moje pjesme

Na prošlom zapisu izazvala sam vas da pogađate koje stihove pjeva gay. Ovaj put pokušajte pogoditi koju sam od sljedećih pjesama - koje ovdje po prvi put objavljujem - pisala o dečku, a koju o curi:


Još uvijek pamtim boje tvoje košulje
Premda mnogo mjeseci prošlo je.
Još uvijek pamtim sjaj u tvojim očima,
Još te sanjam u nemirnim noćima.

Sjećam se svakog detalja te večeri
Kad rekli smo jedno drugom
Mnogo više nego što smo smjeli,
A ipak ni djelić onog što smo htjeli.

Još uvijek pamtim tvog glasa zvuk
I kako je polako iščeznuo u muk.
Još uvijek pamtim miris tvoj,
I tvoju kosu, i moju ruku na njoj.

Nezaboravni za me su dani
Od tebe dani, s tobom istkani.
Pjesma naša pali vječni plamen,
Zauvijek ostat će neizbrisiv znamen.

Svuda me prati sjena tvog osmijeha
I teret mojih misli punih grijeha.
Lažem si da sve zaboravljeno je;
Sklopim oči i vidim šare tvoje košulje.


Moj zlatni anđele,
Gledam oblak tvoje kose nemirne,
Izbjegavam tvoje oči žalosne.
Mišljah nama da je život savršen,
Sad znam samo da je strašno zamršen.

Moj mili anđele,
Zašto jedna strast drugu ne probudi,
I zašto isto ne ljube svi ljudi?
Zašto svaki moj lijepi ljubavni san
Prekinut mora, sve rasvjetljujuć, dan?

Moj divni anđele,
Ljubeć te ispadoh baš prava luda,
Puštam te jer suze ne čine čuda.
Kad ljubi jedno, a ne može drugo,
Tu nema nade – pozdravljam te, tugo.

Moj vrli anđele,
Da barem drukčiji smo se rodili
Il' su nas drugamo puti vodili.
Ne brini, znam da nitko krivac nije;
Samo priroda okrutno se smije.

Moj jadni anđele,
Ne tuguj, desi se; moramo dalje,
Prihvatit ono što nam život šalje.
Ni zbog mene ni zbog sebe ne plači:
Od muke svake postajemo jači.

Moj pali anđele,
Želim ti da nađeš nekog za sebe,
I ja navijat ću uvijek za tebe.
Neka sreća čuva te od nevolje;
Drugdje nađi ljubav, što je najbolje.


Nije lako, ha? Budući da ovaj put odgovor ne možete provjeriti jednostavnim guglanjem... dobit ćete ga sljedećom prigodom.
- 23:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Lipanj 2010 (5)
Svibanj 2010 (3)
Travanj 2010 (4)
Ožujak 2010 (4)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (4)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (1)

Opis bloga

Linkovi

Blog.hr ekipa