Narodna Medicina - I dio
Ljek za upalu desni

,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Narodna Medicina - I dio
Ljek za upalu desni

,blog.dnevnik.hr/feta" />

nedjelja, 09.06.2013.

Narodna Medicina - I dio
Ljek za upalu desni

Idemo malo drugacije. O korisnim temama koje mogu pomoci.
Imam dvije za to.
Ide prva!

Neznan koliko ljudi pati od upale desni, ali ja san bija jedan od tih sretnika.
Sve je pocelo tamo negdi prije vise od 20 godin, sicnan se prve boli nakon sta san smaza plecku od janca sa raznja, nakon sta smo stavili krov na novu kucu (btw, koja sad bas i nije nova).
Dugo me nakon zvakanja bolila desna, ali proslo.
No u manje vise svim prilikama nakon toga, desna bi me zabolila kad bi zvakao meso. Minja sam cetkice za zube, nabavija elekricnu, koja je pomogla krvarenju, ali ne i upali. Polako sam naucio zivjeti sa “kronicnom” upalom.
Citao sam o tome preko neta, ali nikada nisan ima volje nesto poduzeti.
Prije nekoga vrimena ima san problema sa jednim kutnjakom, izvadija zivac, ocistija, broija zvizde od bolova i pored inekcija.
No kako se zub smiirja, tako je desno oko njega pocelo bolit i bolit. Prije par miseci san tija cak izvadit zub, jednostavno mi se popelo navrh glave.
Povremena bol se pretvorila u permanentnu.
Vise niti zvakat nisam moga na tu stranu.
I to je povjest.


Idemo u sadanjost.
Kad san dosa na brod, citan onako po netu, iz dosade, o maslinama.
Maslina ovo, maslina ono, maslina ovako, maslina onako.
Ma sve to znam i od prije.
I onda mi upadne u oko jedna recenica, skoro san zatvorija stranicu, bila dosadna za citat.
Kaze, pokusat cu citirati, “Ukoliko patite od upale desni, najbolji ljek uz caj od kadulje, vam je zlica maslinova ulja ujutro prije pranja zubiju. Prolemuckajte u ustima 15 do 20 minuti i ispljunite, a mozete i progutat, maslinovo ulje je zdravo.”
Palo mi napamet, svi pusti ljekovi, sva cuda oko zubara, krema i sta ja znan, a obicno maslinovo ulje sve radi!
Nisan ima sta izgubit.
Sutradan ujutro prije pranja zubi, srknen jednu zlicu maslinovog ulja i muckan, muckan. Ispocetka mi bilo oko ka, bljak, ali kasnije je pocelo prijat.
Neki blagi umirujuci okus se razlije ustima, skoro osvjezavajuci.
I tako nekoliko dana.

I ono sta sad sljedi, ne morate virovat, ali ne tangira me bas, jer nakon par dana san normalno griza i zvaka najtvrdje meso, upala je nestala ka rukon odnesena.
Evo i dan danas, skoro tri miseca od toga, da se kucnen u drvo, niti traga upali.
Svako jutro prolemuckan malo maslinovog ulja, kadikad cak i u toku dana da osvjezin dah, noromalno jedem, grizem, zvacem.

Eto, zelija san to podilit sa svima koji imaju isti problem ka sta san i ja ima.
Ljek, i to nevjerovatno efikasan je nadohvat ruke i skoro besplatan.
E da, za razliku od farmaceutskih ljekova, pored financijskog, ovaj nema nikakvih nus pojava. Niti jedan organ vam nece stradat od ovog ljeka.
A ako progutate tu zlicu ulja ujutro, mozete po starom alko obicaju trgnit i koju viska, alkoholne pare nece otic u primozak!

Eto
Feta

- 21:49 - Komentari(1) - Isprintaj

<< Arhiva >>