Image and video hosting by TinyPic harac rajo oliti ko kaze da velicina nije bitna?,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image and video hosting by TinyPic harac rajo oliti ko kaze da velicina nije bitna?,blog.dnevnik.hr/feta" />

srijeda, 14.07.2010.

Image and video hosting by TinyPic harac rajo oliti ko kaze da velicina nije bitna?

NIje lak zivot u Ljepoj Nasoj. Pogotovo nije lak onim javim i nejavnim facama tamo gori u metropoli. Tesko breme odgovornosti i vodjenja drzave in visi nad nejakin i postenin ledjima. Upiru svu svoju energiju kako bi nama, "obicnin" i "malin" ljudima bilo sta bolje.
(Po cemu smo mi to obicni i mali jos niko nije uspija objasnit. Jer kad meni jedan mini Skegro kaze da san ja mali onda hm....nije mi bas jasan taj pojam velicine. A koliko cemo vidit u nastavku, i te kako je bitan.)
Da bi prikazali svoje napore i trud koje ulazu u nasu buducnost, nama neukin i priglupin podanicima sluzi in dalekovidnica oliti kako je partizanski reziser koji nije rezisira niti jedan partizanski film, nazva, katedrala duha.
Ali i to kosta a pretplata je mala.

Image and video hosting by TinyPic

Ja imam rijesenje.
Ja predlazen, da se pored svih postojecih haraca, pretplata, nameta, poreza , prireza, i cega sve ne, uvede, ajmo je nazvat, flexibilna TV pretplata.
Radi se o veoma jednostavnoj stvari tako da me stvarno cudi sta se Skegre/Sukeri i njima slicne kreature nisu sitile prije mene.
Dunque, ako se porez na nekretnine placa u ovisnosti o velicini zasto se i TV pretplata, koja je u stvari porez na posjedovanje tv prijemnika, nebi placala u odnosu na velicinu ekrana.
Pa onda, oni koji imaju kus ekrana od metra i nesto, bi placali duplu pretplatu u odnosu na one koji imaju ekran od po metra, itd...

Virujen da bi ovaj nacin ubiranja haraca bija veoma ucinkovit i da bi instanat poboljsalo program i produbilo dubokomisaone poruke koje nan se salju a da ne govorin koliko bi olaksa zivot nasih bidnih, metropolskih, javnih radnika i trudbenika.





- 01:18 - Komentari(2) - Isprintaj

<< Arhiva >>