Image and video hosting by TinyPic "Kompozicija" oliti ajmo se igrat umjetnosti,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image and video hosting by TinyPic "Kompozicija" oliti ajmo se igrat umjetnosti,blog.dnevnik.hr/feta" />

utorak, 06.07.2010.

Image and video hosting by TinyPic "Kompozicija" oliti ajmo se igrat umjetnosti

Dok san seta po Scotovom zalivu, isprid mene je skocija kadar.
Udrija me u oci.
Probudija u meni umitnicku dusu i evo rezultata!
Meni jedna od najdrazih slika koju san jednostavno nazva "Kompozicija" !

Ka sta san napisa u jednom postu, prosudjujen vridnost necega prema emocijama koje u meni budi.
Ova me makla malo ubandu.


Image and video hosting by TinyPic



- 01:01 - Komentari(4) - Isprintaj

<< Arhiva >>