Image and video hosting by TinyPic Free At Last oliti definitivno zbogom prodanim kriticarima,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image and video hosting by TinyPic Free At Last oliti definitivno zbogom prodanim kriticarima,blog.dnevnik.hr/feta" />

nedjelja, 30.05.2010.

Image and video hosting by TinyPic Free At Last oliti definitivno zbogom prodanim kriticarima

Gledan Queen sa Paul Rodgerson, misli mi lutaju..
Pada mi napamet grupa Free.
I onako, iz nicega, bljesak
I spoznaja.
Nakon 30 godina postajen svjestan simbolike albuma "At Last”, kojeg je Paul Rodgers izdao sa grupom Free.
Bija je to prvi album kojeg san ocjenio svojin ocjenama.
A kritici, pa i onoj uvazenoj, sam jednostavno rekao, zbogom!

Image and video hosting by TinyPic


Sican se da san slusajuci album plaka ka malo dite.
I kasnije, citajuci negativne kritike i mlake pohvale, nisan moga svatit, kako ne vide da ispred sebe imaju biser, remek djelo rock minimalizma, savrsenu sirovu produkciju i nadasve nadahnutu inspiraciju cetvorice ljudi koji su zivili taj album.
Album kojim su pokusali vratit Paul Kossoffa medju zive.
Album prepun emocija i neodsviranih nota.

Svi su ocekivali novi "All Right Now" a dobili "Child", ""Magic Ship"...tesko je izdvojiti iti jednu pjesmu, cili je album sazdan od prekrasnih vinjeta, oslikanih tmurnim bojama i nadahnutim zvucnim slikama.

Bija je to presudni momenat koji je i sam naziv simbolicno ocrtao – “Napokon Slobodan”

Od tog trenutka, kako u muzici tako u slikarstvu i knjizevnosti ocjenjujem djelo prema onome kako utice na mene.
I koje mi emocije budi.
Remek djela je kadikad tesko prepoznati na prvi pogled ili prvo slusanje, ali kad nakon 30 godina jos uvjek odoljeva zubu vremena i budi iste emocije, onda svaka dilema otpada.

Nakon toliko vremena ne govorimo o nicemu drugome, osim remek djelu, koje je nadraslo svoje tvorce i vrijeme u kojem je nastalo i uslo u kulturnu bastinu ljudskog roda.

Nazalost, kao i za mnoga djela iz tog vremena, nema adekvatnog priznanja jer industrija zabave nema milosti, vrijedno je ono sta nosi lovu i to trenutno

I zato jos jednom, nakon 30 godin, definitivno zbogom, ovaj put u drugom obliku:

"Nabijen na kurac svu prodanu kritiku i muzicku industriju i gazin svojin puten!"

Kome odgovara neka mi se pridruzi, kome ne odgovara, srica mu pivala daleko od mene

- 19:36 - Komentari(4) - Isprintaj

<< Arhiva >>