18

četvrtak

prosinac

2008

PLEMENITA VJEŠTINA

Šuljam maloprije po net-u i nalazim svašta...
Slovenci - nova, stara vijest, njima slično. Svidjelo se našim susjedima da su konačno postali netko s pravom veta. Pa sad pokazuju svoje pravo lice. Koliko će im Unija dopustiti, toliko će njihovi stavovi biti bitni za naš ulazak u EU.
A EU ipak želi da nas što prije priključi za svoj vlakić, tako da sve ove priče oko otvoreno-zatvorenih poglavlja i Dežele, po meni - čista politika.

U svom šuljanju, pročitah da će naš Mirko Crocop ipak imati borbu za Staru godinu. I ne bi to bilo ništa posebno, da nisam vidjela s kim se bori.
Sjećate li se onog velikog mede - Boba Sappa, teškog 170 kg, prema kojem je naš Mirkec ličio na patuljka. A svi koji su Mirka vidjeli uživo, pod uvjetom da su neke prosječne visine, osjetili su se kao patuljci.
Pa si ti onda zamisli kako bi se osjećao pored nekoga kao Bob Sapp. Doduše, taj snagator koji ima (navodno) tri diplome, nije neki respektabilan borac, njegova prednost je - visina i težina. Njegova pojava u ringu je više - šou, nego borba naughty

Dakle, da nastavim tamo gdje sam stala (ja opet zalutala, kao Malnarov Ševa). Ako ste mislili da je Bob gromada, ovo je za - ne povjerovat'. Ovaj "mališa" s kojim bi se naš Mirkec trebao pofajtati na Silvestrovo je doslovce - hrpetina od muškog eek
Prema njemu Sapp izgleda kao patuljak, pa me sve strah pomisliti kako će izgledati naš Mirko cry

Mališa je Koreanac - Hong Man Choi, izrastao je do punih 2.18 cm i ima 170-ak kilograma. Pitam se samo kako to izgleda kad prošeta svojom Korejom, gdje su svi između 1.50 i 1.60 cm. I čime su ga hranili njami Ima 28 godina i ljetos je operirao tumor hipofize no

Znate da volim borilačke sportove i dobar fajt. Imala sam prilike vidjeti koliko truda i znoja treba da se stvori dobar borac i još više koliko truda treba da se savlada tehnika borilačke vještine. I koliko je to dobro za psihu, fizički razvoj i samopouzdanje. I mislim da nije bitno koliki uspjeh ćeš postići u natjecanjima, bitno je da si usvojio - stil života thumbup

No mislim da borilački sportovi više nisu ono što su bili nekad i ono što bi trebali biti. Kao i mnogo stvari uostalom, postali su pravi cirkus. Zarađuje se lova na kruha i igara željnim ljudima, na tuđoj krvi i znoju. A publika pada u trans čim krv poteče. Ništa se nije promijenilo od Rimskog doba. Samo što sada arenu gledamo u direktnom prijenosu.

Našeg Mirka Filipovića izuzetno cijenim - kao sportaša i osobu. Sve što je postigao u životu i sportu, postigao je sam. Krenuo je od betonom izlivenih utega izrađenih u kućnoj radinosti - do samog vrha. U Japanu ga cijene kao borca i mislim da to mnogo znači, iako znam da je posrijedi i biznis.
Naši ljudi ga doživljavaju svakako. Kad dobiva, onda je junak, kad izgubi, onda ga pljuju. Zamjeraju mu ovo, zamjeraju mu ono.Tako to ide s nama. Naše uspješne ljude više cijene stranci - nego mi sami.
Iako ga cijenim, mislim da je kao sportaš trebao ostati u društvu boraca poput - Fedora, Minotaura i njima sličnih.

Kad je prvi put ušao u onaj UFC kavez, došlo mi je zlo. Prvo, ambijent kaveza mi nije primjeren za promociju i pokazivanje bilo koje borilačke vještine. Drugo, ipak bi u borbi trebalo biti ograničenja i nedozvoljenih udaraca. Čini mi se da se tu Mirko nije snašao.
Od tada, čini mi se da nije pokazao ni jednu hvale vrijednu pobjedu.
Znam da se ovdje radi i o egzistenciji i da se lova zarađuje i na predstavama za publiku. Ali da usporedim ovo s kvalitetnim glazbenicima - ima ih koji nisu podlegli komercijalnoj glazbi, nego ostali dosljedni - sami sebi i svom stilu. I nije važno, imaju svoju publiku - zauvijek.

I tako, naš Mirkec ulazi u ring na Staru s ovim medvjedom. Obično su ovakovi borci spori i tromi. No, samo jedan neočekivan udarac ovakvog gorostasa, može svakog borca pospremiti u penziju.
Dakle, želim mnogo sreće našem Crocopu. Jer, iako svi govore da ogromni borci nisu kvalitetni, ne bih mu bila u koži no

I pitam se na kraju - gdje su oni, sada mogu slobodno reći - divni mečevi Muhameda Alija i našeg pokojnog Mate Parlova. Tada je naziv "plemenita vještina" zasigurno bio primjereniji nego danas.

Možda pomognu ovi filmići da potkrijepe moju tvrdnju...

Bob Sapp vs Hong Man Choi



Fedor vs Hong Man Choi



Budite mi dobro
wave & kiss




<< Arhiva >>