27

ponedjeljak

listopad

2008

SVEGA POMALO

Prošao blues yes, Fanika svoje otplakala cry...
Zmaja bila u subotu sa školom u Grazu. Mislila ja da djeca idu na edukativni izlet, no neš ti kulture. Išla djeca na izlet u robne centre. Profesorice ostale u Ikei, a klinčadija se razmilila po malim dućanima i robnim centrima nut
Stigla u podne juniorkina euforična poruka na moj mob - kupila bih cijeli dućan lud. Ne sumnjam uopće, potrošila Zmaja sve do posljednjeg cvonjka eek. Dobro da je natrpala torbu punu hrane.
Carinici susjedne nam dežele - prekopali djeci sve torbe, čak su i sendviče razmotali. Nek se vidi gdje je schengenska granica bang.
Zmaja je u posljednje vrijeme poludjela za onim velikim maramama - tzv. "palestinkama". Uspjela sam joj nabaviti originalnu, crno-bijelu. Juniorka kupila jednu u Grazu. No, čim sam je opipala, znala sam koliko je sati. "Palestinka" je - 100% poliester, made in China. Ništa više bez Kineza bang. Još kad sam joj spomenula kineske kancerogene boje - nema šanse da je stavi oko vrata naughty

Jučer je mali Patrik imao krstitke. Zmaja i Daša su se cerekale "dežurnim" babetinama, koje su sveprisutne pri svim sakramentima. Jedna se stalno motala ispred kamere, kasnije se bacila na koljena i počela glasno moliti. To je bilo dovoljno da Daša i Zmaja okinu do kraja. A mene je podsjetila na Jima Jonesa i masovno samoubojstvo u Gvajani eek.

Paju je stezala kravata, a mene zeble noge u tankim čarapama, a o petama da ne govorim nut

Nakon crkve, odmaglili smo doma. Jednostavno nisam mogla zamisliti da cijelo poslijepodne provedem u društvu nekoliko bračnih parova, od kojih svi imaju po troje i više klinaca, od tek prohodalih do pred školu. Nema šanse puknucu

Zato navratismo danas, mi domaći. Zajedno s Noskom, koji je stigao u šlapama tih 200 metara.
I sve me to podsjetilo na Noskova prijatelja - Talijana. Kad se cijela familija ustrčala oko prve pričesti njegova unuka, on je izvalio - ove moje babe s tim svetim stvarima imaju - vražjeg posla eek.

Patrik...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Dvije babe - kilava djeca...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Nosko, Pajo i najnovije vijesti...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Perica i Tara...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Tara me podsjeća na Zuzinju, neprestano u pokretu,
nije stala ni sekundu...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Danas ujutro juniorka konačno došla na red kod fizijatra. Kralježnica je normalna, ima pravilno držanje. Vjerojatno je istegnula mišić ili živac. Dobila je terapije-vježbe, uloške za ravna stopala i jedno vrijeme se mora odreći treniranja. Po mogućnosti - lagane masaže bolnog mjesta.
Nadam se da će pomoći.


Zuzinja dobila zimsku dlaku i poddlaku. Izgleda poput buhtle. Redovno mi donosi mišeke pred vrata. I za to dobije - finu papicu njami
Kako gazdarica nije zainteresirana da uzme miša, Zuzinja ga nahitava šapama, miško leti po zraku poput bejzbol loptice eek...

Za kraj...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Budite mi dobro
wave & kiss

UPDATE

Zuzinja u devetom nebu...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!


<< Arhiva >>