11

četvrtak

rujan

2008

DRAGI BLOGERI - NEK' VAS JE SRAM (ako imate više od četrdeset)

Istina je ono što kažu - misliš da si svu glupost svijeta doživio, pa se ponovno iznenadiš. Ili - učiš cijeli život, a bedast umreš no

Pa tako vam je sa mnom i to već nekoliko dana.
Trebalo mi je da se malo primirim i zbrojim.

Pitate se sigurno - što je vašoj Faniki...

Nisam konfliktna niti svadljiva po prirodi. Uglavnom stvari rješavam smireno, a kad se dogodi da neke stvari ne mogu izbjeći, rješavam ih - šarf, kratko i jasno, bez vrijeđanja, u lice.

Volim grad u kojem sam rođena, ali uvijek me smetala ta naša malograđanština i primitivizam. Mala sredina, svi se poznaju, vode brigu o tuđim životima i time liječe vlastite frustracije. Ljubomore i zavisti, k'o u priči.
Kad dođe do situacije kao što je ova - trenutačna, požalim što nismo iskoristili priliku koju smo imali i otišli odavde. Iako, znam da toga ima svugdje.

Znam da ću se ohladiti, znam da će moj optimizam pomoći u tome, ali jednostavno neke stvari nikad neću moći razumijeti.
Dakle, po redu...

Stvari su se zakoturale od Korčule. Krenula priča. Otkud i s koje strane, nije uopće važno. Niti me zanima.
Dječja posla, kako neki znaju reći. Na dječja posla se samo odmahne rukom, jer za nekoliko dana, sve se zaboravi, djeca se pomire i - ajmo dalje.

Svoje dijete odgajam onako kako su mene odgajali moji roditelji. Nastojim biti realna i objektivna, koliko je to moguće. A to znači - ne smatram da mi je dijete zlato bez mana. Kako primjećujem mane tuđe djece, primjećujem i mane svojeg djeteta. S tom razlikom da tuđa djeca nisu moja briga.
Kad nešto nije u redu, nastojim svojoj juniorki na miran način objasniti da nije u pravu. Ili još bolje, pokušavam joj usaditi u mentalitet - ne čini drugome ono što ne želiš da drugi čini tebi. No očito je da "pravi" vjernici to najprije zaboravljaju.

No, nije to uvijek lak posao. Pogotovo kad kažeš djetetu da bude pametnije i popusti, pa ti dijete kaže - što više popuštam, to je gore.

I onda ti dođe dijete, koje još ne zna da živi, ali zato ima dobru jezičinu. I jezičina joj pravi problem gdje god se pojavi.
I raširi priču i uplete juniorku u trač. Neću ići u detalje, jer vjerujte mi, ne želim se srozati na nivo da to ponavljam. Ali povraća mi se od činjenice da tako nešto provali sedamnaestogodišnjakinja.

I onda, "prijateljice" moje juniorke (uzgred budi rečeno, bezbroj puta sam joj govorila da mi se neke od njih ne sviđaju i da bude oprezna) stale su baš kao prave prijateljice - na suprotnu stranu. Doduše ima ih koje se ne žele petljati i ostale su po strani. No, dokazalo se da mama ima dobar nosić laze
Juniorka odlučila da više neće ni mrtva u klub na treninge. Ne s takvim društvom.

Sjeli smo i porazgovarali, dijete istreslo probleme. Već neko vrijeme sam osjećala da ju nešto muči. Ja kao pravi nevjerni Toma, bacila pitanjce - da li je baš u cijeloj priči ona nevinašce.
Osjećala se povrijeđenom.

Dakle, tjerati je da ide ako ne želi, nema smisla. Ali, postavila sam jedan uvjet - ići ćeš u klub, tražit' ćeš da trener sakupi babinjak i tražiti da ti dotićna jasno i glasno kaže što ima. Pa kad je bal, nek je bal.

Ako i sama imaš putra na glavi - progutaj, ako nemaš - nek guta k'o ima. Face to face, a ne iza leđa, preko msn-a i sms-a. Vratiti se malo iz virtuale na dobru staru komunikaciju. Kad se bace karte, bar saznaješ s kim i kakvima imaš posla.

Nikad se nisam petljala u njezino društvo, ali uvijek govorila da se s problemom trača i spletkarenja treba suočavati - odmah i direktno. Danas moraš biti barakuda ili si nadrap'o yes

No, sve bi to bilo dobro, da se navedena cura nije obrušila i na mamu Faniku. Kad više nije znala što bi, izjavila je da je - sramota da Zmajina mama sa četrdeset godina piše blog i registrira se na facebooku.

Dakle, dragi moji blogeri, svi koji imate preko četiri banke - SRAM VAS BILO. I sve koji ste registrirani na facebooku.

Nisam znala dal' bi se nasmijala ili rasplakala.

I onda dragi moji, što se čudimo - bijegu u virtualu.

Kraj takve pameti i inteligencije, nije ni čudo da provodiš vrijeme u komunikaciji s ljudima preko monitora, tipkovnice i kante. I nije čudo da se slavna BB okružila životinjama.

A eto...

Budite mi dobro

wave & kiss




<< Arhiva >>