02

petak

studeni

2007

CESARIA

Prošli su Svi sveti, posjetili smo naše drage kojih više nema...Iako više volim posjete u miru i tišini, tradicija je ipak tradicija...

Poslijepodne sam uživala u najavi koncerata dvije velike svjetske zvijezde u našoj metropoli - Cesaria Evora i Chick Corea.
Poslijepodnevni, kratki razgovor s Cesariom u studiju htv-a, potvrdio je moj dojam, koji imam od trenutka, kad sam je prvi puta čula i vidjela.
Ta žena me naprosto oduševljava. Ne samo glasom, nego i pojavom.
Opuštena, jednostavna, toliko različita od ostalih pjevačkih diva, a samim time, meni bliža.

Za nju je dovoljno da se samo pojavi na pozornici i - pusti glas.
Čini to bez mnogo napora, uz svoju bosonogu jednostavnost - neuobičajena je, ali prava dama svjetske glazbene scene. Živi dokaz da za taj renome ne moraš pokazivati dekolte, guzu i noge, niti skakutati po sceni.
I još nešto, slava je nije promijenila, što je dokaz i čvrstog karaktera. A to je još jedan plus - njoj kao osobi.

"Miss Perfumado"



Uživajte - do 217-og...







<< Arhiva >>