17

ponedjeljak

rujan

2007

SHORT REPORT

"I hate mondays", to sam konstatirala nebrojeno puta puknucu.
Jučer sam otišla zagrijati stare, promrzle kosti na sunce. Čak sam se i oznojila i uhvatila još malo bojice smokin
Prekjučer sam odvozila kojih 25 km na Gecku. Duž moje putešestvije većinom je - nazovi biciklistička staza, a ustvari nogostup. Još da su na pojedinim mjestima stavili prijelaze preko rubnjaka, da nisam morala silaziti s bica, bilo bi k čemu, ovako - popi*dim i odem na cestu mad.
A na cesti me zatekle - dvije kolone razdraganih svatova nut. Iz automobila (uglavnom jednog od boljih makina u koloni) - do pasa vire raspojasani mladići zujo sa razvezanim kravatama, crveni u licu od veselja i alkohola party, krevelje se i dobacuju mi u prolazu - "ajde, popi si jednu s nama"naughty ...
Fanika bi svašta na to prokomentirala, ali privezala sam opaku jezičinu i produžila dalje. Nedugo sam u sličnoj situaciji - naletjela na dva mamlaza u nekom bijesnom autu, koji su me pratili do Borika. Tamo sam ih se riješila - skretanjem u jednosmjernu ulicu - u nedozvoljenom pravcu thumbup, mahnuvši im rukom wave.
I kad sam konačno prešla te dvije kolone, počela sam uživati u vožnji, malo prometa, sunčano, blizina šume...

Danas sam Noska odvela da mu prikače Holter (onaj bolnički). Nosko jadan gleda one silne žice, silnu tehniku koju mu je lijepila na žgoljava prsa (već sam odavno konstatirala da ću i ja izgledati tako u njegovim godinama, samo uz dodatak - obješenih cica) yes
Holter kod privatnika je daleko jednostavniji i pogodniji za nošenje. No, što se može... Uz to sam morala donijeti - dvije Duracel baterije, koje ću sutra kod skidanja - tražiti natrag - iz principa, makar ih bacila čim izađem. Samo da vidim facu one nadrkane sestre (koja mi ljetos nije htjela staviti datum na uputnicu kod upisa) thumbup Na kraju je Nosko prokomentirao - "e sad su me osedlali, sad magare može dalje..." wink Nadrkana se samo kiselo osmijehnula belj

Škicnuh jučer u BB kuću. Nisam u toku događaja.
Uglavnom - peku se i ukrašavaju neke torte, svi su namaljani kremom - od uha do uha, dečki uglavnom frkću na taj zadatak namcor
Onaj zalizani polu-Talijan tješi jednu od cura (kako se zove, pojma nemam, ali Dalmatinka je). Bila je uvrijeđena i jamrala je - "ona mene drži tukon, a ja nisam tuka". Bila je na rubu plača i bijesa cry & burninmad..., a ja se odvalila od smijeha, tim više što ima priglupi pogled sitnih okica smijeh
Pri tome namaljana kremom za torte i razmazane šminke. Casanova je tješi i pokušava je pri tome malo prešlatati. Bio je - na svom terenu, onog časa kad ga je zagrlila. Stisnuo je k sebi i vata gdje stigne thumbup...
Deklarirani gay piskuta po kući i druži se uglavnom s curama, stalno je na rubu plača cry i smijeha cerek.
Onda je Casanova pokušavao glumiti Letećeg medvjedića i fufljao nešto na mješavini istrijansko-talijansko-hrvatskoj. Taj njegov pokušaj da ih nasmije, očito nije uspio. Njegova pacovska faca ih nije asocirala na crtić no, oko njega - kisele face tuzan. Vjerojatno su kiseli i zbog toga što su trebali - zasukati rukave yes
Onda su se maljali kremom za torte, Casanova je bio uvrijeđen što su ga - u oko. Poslije su morali pjevati uz pratnju lupnjave po posuđu.
Čak je i dobro zvučalo bang
Ona mala plava, s maznim glasom - polako osvaja muški dio. Padaju masaže, gugutanja, mala ima očito strateški razrađen plan thumbup .
Čujem da već padaju neki biseri i provale, lapsusi linguae, tračevi i podmetanja.
Najzgodnije mi je što su u prva dva dana, odmah na početku - svi bili oduševljeni kako su dobra ekipa i kako se dobro slažu lud
E zelenjavo moja bedasta. Nemreš skupa zatvoriti 24 sata normalne, a da perje ne leti, a kamo li ...
Tako, dosta je BB-a i dosta mojih seruckanja o tome. No razlog što ih povremeno gledam je samo - moja prokleta potreba da se iz nekoga sprdačim, to mi ga dođe kao - duševna hrana. A kako su svojim ulaskom - dali dozvolu svekolikom gledateljstvu, ne peče me savjest smokin

A sad malo - ozbiljno...
Slušam - Čučić vani, on i žena se nisu ni rastali u Hrvatskoj, pa tako nema izvanbračne zajednice s njegovom partnericom. Sad se priča da je Magali pripadnica Opus Dei-a, pa je on bio ponukan da zadrži djecu.
Kako nisam pobornik nikakvih vjersko-fanatičnih organizacija, to mi se čini razumno, ali kad je s druge strane - diplomata Čučić, e onda je svaka vjersko-fanatična asocijacija - bolja opcija thumbup
Ljudi moji - bliže nam se izbori. Sad treba biti (i ostati) normalan, vagnuti, preslušati, izdržati navale iz medija.
Jučer je Čačić imao show na TV-u, a ja to propustila bang
Zadnje što sam čula od Čačića je to - da je za Polančeca rekao da je - bedast thumbup
Da nije žalosno i da nam sudbina ne ovisi o tom folkloru, čovjek bi opušteno uživao u predstojećim događajima. Jer, milosti neće biti, ali će biti - vrijeđanja, podmetanja, pljuvanja, kontriranja svime i svačime (osim, bojim se programima) no
I tako, završavam post - optimistički - bude bolje (kad na vrbi rodi pošten i sposoban političar) thumbup
Do slijedećeg posta
wave & kiss

<< Arhiva >>