13

petak

srpanj

2007

LIJENOST - DRUGI DIO

Nastavljam u istom tonu.
Nosko dobio nalaz, rad srca mu je nevjerojatan - svaki otkucaj vodi svoju politiku. Najveće "divljanje" zabilježeno je između 17 - 18 h poslijepodne, a Nosko se jadan ne može sjetiti što je radio u to vrijeme. No nije to ništa zabrinjavajuće, već 40 godina njegovo srčeko lupa istim stilom.eek
I uz to sve - nakljucao ih 83. E sad to treba objasniti internisti, da mu da potpis za zahvat. Doduše, samo za spinalnu anesteziju, pa se nadam da hoće. Toliku volju ima za životom, da mislim da bi pristao na anesteziju - dobrom šljivkom, onak, po partizanski, samo da ide naughty
Ja - po starom - preko dana jurcam, poslijepodne oko pet, malo prilegnem u svoj kutak, poslije odjurim na bazen, otplivam svoju rutu, malo probrbljam s mamama blabla Jučer mi stigla mama G. Ako se sjećate posta od lani - ona, koja je sa mnom pisala diplome na natjecanju iz plivanja.
Ta žena je fenomenalna, nikad me ne opterećuje kuknjavom. Kad i iznosi svoje probleme, iznosi ih na takav način, da krepavam od smijeha smijeh E da mi je sve društvo takovo - ja zadovoljna.
Klinci su joj isto otkačeni, izvaljuju bisere, na svoj dječji način.

Danas me šokiralo nekoliko stvari eek
Spremajući se na bazen, s jednim uhom sam slušala "Exploziv". Nova moda - zahvaća svijet. Više nisu dosta piercinzi i tetovaže, sad se ide na - žigosanje i rezanje, tako da kasniji ožiljci - tvore sliku po izboru (!!). Majke mi mile, ljudi moji - pri pogledu na tu umjetnost - pozlilo mi bang lud
Pa gledam Zlatnu ligu iz Pariza - bacač koplja pogodio kopljem jadnika koji se istezao pored staze, no srećom, probio mu samo kožu kod rebara zujo
Pa malo prije - Poljakinja rodila dijete koje je imalo tri promila alkohola u krvi nut. Mama je išla na porod - dobrano nakresana lud.
Jadno dijete - pijano startalo u život, neki stvarno nisu zaslužili da rađaju djecu, dok se drugi istodobno bore za umjetnu oplodnju i usvajanje.

Televiziju skoro uopće ne gledam, vijesti čujem ukratko na radiju, a i bolje mi je tako. Manje nerviranja i sekiracije.
Zato redovito gledam Gorana Milića i njegove reportaže "Idemo na sjever" i "Idemo u Ameriku". Obožavam njegov ležerni stil. Taj je čovjek stvarno - majstor svoje profesije. Kaže Zmaja da joj je dobro došlo to putovanje kroz Europu, da je više naučila u tih jedanaest epizoda, nego cijele godine kroz zemljopis yes

Zmaja je jučer imala veliko spremanje - brljala je cijelo poslijepodne, muka mi je došla kad sam vidjela da je pun lavor vode stavila nasred sobe. Zakrčila si je sve, da je stalno preskakivala preko hrpa knjiga i svih mogućih drangulija. Samo sam čekala da ugazi u lavor i prolije po tepihu. Da je ne gledam, zbrisala sam na sunčanje i tamo zadrijemala
ko top zijev


Eto toliko, sutra planiram okrečiti predsoblje lud. Dovukla sam kantu kreča s tavana, priredila najlon i valjke, a sad, tko zna, možda i - odgodim smijeh.
Ma budem ja to, smuljat' ću za par sati thumbup

Pozdrav i priredite mi se za pakleni tjedan pred nama, glavno da nam je sretno prošao - petak trinaesti thumbup

cerek

Moj i ježev kutak...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nove majice kluba...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pajo mi ima boju, kao da je sušio livadu, vidi mu se dužina rukava...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Koja će prva u vodu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Razgibavanje najmlađih - škola plivanja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

wave

UPDATE:

Opet sam poslijepodne imala posjetu "uvaženog" gosta. Čak me čekao da mu malo mlijeka donesem. Smjestio se u hladovinu, iza ležaljke...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com



<< Arhiva >>