22

petak

lipanj

2007

NO COMENT

U prošlom postu sam opisala odlazak i ispraćaj. Ni sama ne znam kad je to vrijeme proletjelo.
Stigla Zmaja u pola noći, Pajo je išao po nju. Bacila torbu i ruksak, popila pola litre vode s limunom - na eks (brižna majka vodu pola sata prije rashladila u hladnjaku).
Povješala ručnike van, pobacala sve iz torbe u košaru za pranje, pospremila šminku i đinđe, torbe u ormar i pod tuš. Oči - na pol dvanaest, jagodice crvene od sunca... Bez opekotina...
Nismo mnogo doznali, Zmaja si složila sendvič i uzela čaj.
Kad sam nakon pola sata tišine, zavirila u sobu, imala sam što vidjeti...

REM san na prvom zalogaju...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com


"Teške noge" - svaka na svom kraju...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Maturalac prošao u najboljem redu - nije se pilo, drogiralo, pušilo, nije se ništa razbilo, bili su k'o bubice, jedino im je sve bilo smiješno i bili su glasni (ne dao bog goreg zla). Pohvalila ih razrednica da su - najbolja generacija koju je ona vodila na maturalac.
Kud ćeš veće sreće za njih i za nas - matorce.
Ma znala je Fanika da sve bude u redu, zato ovih dana nisam razmišljala previše o tim stvarima. Čule smo se ujutro i uvečer i saznala sam ukratko - sve što me zanimalo, a to je - da ima dosta hrane i da nisu napravili svinjariju. thumbup
Ljudi moji, kako ste podnijeli - prvi dan ljeta? burninmad
Ja sam crkla, uza sve rashlađivanje i tuširanje, nisam ni oka sklopila poslijepodne. A budna sam od 5 ujutro 21. lipnja, a sad je već slijedeći dan. zijev
A ja još mračim. lud
Noćas smo spavali kod Noska, udavio nas je pričama prije spavanja, Pajo je skoro zaspao u fotelji, a mene su izgrizli komarci. nutOsim toga, opet je lajao susjedov vučjak ... Sinoć kad sam iznosila smeće, susjeda ga je šetala. Ja mu prišla (srećom imao je brnjicu i bio na povodcu), skočio je prema meni, skoro sam se na plot priljepila. nonoGledao me luđačkim pogledom, eekkoji ja obično ne doživljavam od pasa - jer odmah nanjuše da sam "dog-woman". Ovaj me očito nije shvatio. Bože - čuvaj Rexa, takav pas se rađa jednom u sto godina thumbup
A sad je stvarno bilo dosta, jer ću dočekati zoru...
wavemahthumbup

<< Arhiva >>