18+ Prosta (i jednostavna) priča

23 studeni 2015

Koje fucking, jebeno dobro jutro! IHAAAAAA! Alarm zvoni u 6, pilo se do 3, a ja sam odmorna.

Ne mogu vjerovati.

Odmor...na. Ne, ne, odmor...na.

Čekaj. Koja mi je pička? Ne, ne pička! Kurac!

Koja mi je pička! Ne opet pička, nego kurac! Kurac! Hoću kurac!

Koja je ovo pička? Opet pička. Ne mogu više ni psovati s kurcem.

Provjera rukom: jaja – nema. Nema? Nema ni kurca. Ima pička. Pička?

Pička mu materina, sanjam. Da, sigurno sanjam. Hahahah, ovaj jebeni mozak je totalno poludio. Hoćeš igrati igru samnom, ha?

Pa dobro, imam pičku umjesto kurca, big deal, iovako mi je puna pička kurca, uvijek neka sranja s njim – te ne može, te vruće je, pa može samo 5 minuta, pa ne može ni 5, pa se ne može dići prvi puta, pa se može dići, pa ne može tri puta, pa opet može... E neka sam i tebe skinuo s pičke. Mene si mislio zajebavati?

A što je ovo? Cice? Ma, čekaj... Uuuufff, dobre su, čak i u ležećem položaju izgledaju veliko, brda na mojim prsima bez dlaka, fine okrugle nabubrene bradavice i ugriz sa strane. A pazi samo te ruke i nokte... Mrak. Dig'o bi mi se odmah da ga imam. A nemam ga. Ali sam opet nekako uzbuđena... na... na... na... arrrhhhhhh...

Ona još uvijek spava zamotana u svoj poplun. Koma, ne sjećam se ni kako izgleda... Moram paziti da je ne probudim. Šteta bi sad bilo, baš mi se svi... đa ova igra novim tijelom...

Uh, predobro. I izgledam dobro, ovo moje golo tijelo koje se zrcali na stropu, da... nije loše. Mašem, vidi me, to sam ja... hehehehe... plava kosa, duga koliko mogu vidjeti po rasutosti na jastuku, nekritički rečeno odlično mi stoji, skladni su mi i bokovi i duge noge, a tek... frizura na pici... frizura... na... fri... na... ahhhhh, jebote... što je ovo dobro...

Žensko tijelo je zakon!!!

"Slažem se!" - odjednom me prene i ukoči poznati muški glas. Dlakava ruka me grubo zgrabi, tijelo se sruči na mene svom svojom težinom i uleti u moje pripremljeno međunožje. Počne snažno gibanje. Iz usta koja su mi bila preblizu bazdilo je po alkoholu i sinoćnjem roštilju. Nisam se mogla obraniti. Uspjela sam samo protisnuti si u lice: đu... hu... bre je...dddd... no mušššššš... koo... ooo!


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.