Nije problem u lopati

12 studeni 2015

E, moj Alija.

U samo jednom bunkeru, tvoja životna plaća. I moja.

Zajeb'o si nas tom većom lopatom.

Možda nas nema puno, ili bolje rečeno – sve nas je manje, godine su to – al' si nas svejedno zajeb'o.

S tom tvojom većom lopatom.

Potražismo i mi njih, te veće lopate,... i navukli se.

I kako ide život, ne možemo dalje od toga.

Ono što ti daju doma i u školi prati te, izgleda, cijeli život. Teško se otrgnut'.

Završi školu, radi svoj posao najbolje što možeš, ne ukradi, budi pošten i odan, ne kurvaj se,... čekaj malo: jel to iz primanja u omladinace ili iz 10 božjih zapovijedi?

Bio sam i udarnik, šteta što se nisam rodio ranije da zajedno oremo podnožje planine i krepamo tamo – al' sad? Za koga, Alija?

Ma znam, nije te briga, nije ni onda to bilo za nekog na vlasti, imao si to u sebi dok su drugi uzimali za sebe. E pa – isto ti je i danas. Ali narod se nije promijenio. Vremena valjda.

Nekima su bunkeri puni.

A ljudi većinom gladni.

I dalje još većom lopatom.

Ma nije problem u lopati, da me ne razumiješ krivo, nego u njima. Trpaju oni u svoje, oni na vlasti.

A ti radiš, trpaš za njih i odvajaš malo za sebe. Al' ono što imaš za sebe – jedva, znaš i sam, nisi živio u hotelu, a ono što je u bunkerima – jedva za njih. To su dva jedva, jeb'ga. Jedan jedva osigurava kruh na stolu, drugi jedva da ima kruha - pored mesa, povrća i svakojakih bakanalija na stolu.

Pa kad oni trpaju za sebe, kako ćemo mi dići još veću lopatu da ostane nešto i za nas... za nas male? Sve je veća lopata, sve je manje snage i sve manje ostaje. A i malih je sve više. Treba to nahraniti.

Malih je sve više.

Malih je sve više.

Nije dobro!

Moj Alija.



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.