petak, 05.06.2009.

...LJUBAV...

Bože moj, tako često se pitam: ljubim li ja Tebe istinski, svim srcem,svom
dušom, svim umom, svom snagom?
Zahtijevaš da Te ljubim i svim umom svojim.
Mislio sam da je ljubav u predjelima srca, da se tiče samo osjećaja.
Međutim, pitaš me o ljubavi u dubinama moga uma.

Jesi li Ti, Gospodine, u mojim mislima, u mojim nakanama, u mojim
planovima?
Jesi li Ti, Gospodine, prvi u mojem umu, ljubim li Te svim umom svojim
ili ima u tajni moga razmišljanja mnogo toga što nije povezano s ljubavlju
prema Tebi?

U toj se zapovijedi ljubavi krije sav Zakon.
Neka Tvoja ljubav i ljubav prema Tebi zavlada u našim srcima, da bi iz njih
mogla izrasti istinska ljubav i prema našim bližnjima.

Fra Zvjezdan Linić


Photobucket
- 12:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.