ddadd

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

27.03.2006., ponedjeljak




S kim si, takav si :D



Upoznala Draga davno jednog hahara, nekog Ddadda, tip je bio i ostao noćna ptica.

Tada je bila ona još dobra curica koja je rano išla spavati, rumena, jedra ko iz 'Djevojke sa sela', bez podočnjaka i tako to...
Sjetio sam se toga dok smo sinoć u tri u jutro razgovarali telefonski, ne pamtim kad je zadnji put legla prije tri...postala je prava noćna ptica. :)

Odjednom začujem: "Dosta, mrš!" i sjetim se da draga čuva neke papige od frendice. Papige su se razgalamile, potukle pa išle jesti i piti. U tri u jutro!

Ako se frendica ne vrati ubrzo, draga će joj vratiti noćne ptice :D

Jadna im pernata majka...

:D



- 12:09 - Vaš komentar je meni dar :) (26) - Štampaj - # - Poplavi imena

25.03.2006., subota




Nikad čuli :D



Moj je frend 1998. bio jedan od većih dilera piratskih CDa u ovim krajevima. CDe je čuvao u posebno za to iznajmljenom stanu, po dogovoru su mu dolazile provjerene mušterije i kupovale na veliko. S obzirom na to kolika je bio faca i nije puno zaradio, vjerojatno zato što se time prilično kratko bavio.
Osim glazbenih CDa frend je dilao i kompjutorske CDe, ali u daleko manjoj mjeri...

Došle su jednog dana u njegov stančić neke mušterije. Oduševljeni izborom, ljudi su počeli razgledavati njegovu impresivnu kolekciju, skoro da nije bilo značajnijeg izvođača, bilo domaćeg bilo stranog, a da ga frend nije imao ili mogao naručiti. Odjednom tim ljudima nešto zapne za oko i oni zastanu sa pretraživanjem.

Tada upitaju frenda:

"Kakva je to grupa WINDOWS 98?"


rofl


- 11:11 - Vaš komentar je meni dar :) (28) - Štampaj - # - Poplavi imena

24.03.2006., petak




Žene i badminton :D



Ima tome već koji mjesec, dogovorili smo Draga, njena frendica i ja da ćemo u troje. Igrati badminton. :D

Nije neka frka što se igra u troje, s jedne strane mreže sam ja, sa druge strane su njih dvije, još im dam foru da za mene vrijedi čitav teren jednako kao i za njih (teren za parove je veći) i onda bude izjednačen meč, svi se fino oznojimo i iscrpimo, a žene često i vrište. Umjesto da trče po lopticu :D

Dakle, dogovorimo se mi za sljedeći dan, Draga prenoći kod mene, stigne jutro. I evo nevolje:

"Joj ne da mi se." reče Draga rastežući se...
"Ali dogovorili smo se, ne samo ti i ja već i tvoja frendica!" pobunim se ja.
"Dodaj mi telefon, nazvat ću je."

Kad se frendica javila razgovor je tekao ovako:

"Joj, znaš, meni se ne da ali ti ako hoćeš na badminton sa Ddaddom, možeš! Ja ću biti doma i čekati!"

Pretpostavljam da nema te žene na svijetu koja bi nakon ovakve uvodne rečenice otišla s Ddaddom na badminton :)

"Ma joj, ni meni se ne da baš..." veli frendica...a Ddadd ostane bez badmintona bang

"Ovako ćemo: ja vas više nikad ne pitam za badminton! Od danas ćete morati hodati na trepavicama da me nagovorite da idem. I sve ćete morati organizirati i rezervirati!"

I bi tako. Sad sa Dragom idem na badminton samo kad me zamoli, više se ne osjećam kao freak koji svima dosađuje i moli ih za igru.
Našao sam par igrača za ljute okršaje, jednog imam nedjeljom, jednog četvrtkom, jednog kad uleti...i uživam! :)

A sad da vam ispričam ono od sinoć, zbog čega vam pišem:

"Mogli bi u subotu pozvati Zizi i njenog dragog na badminton?" upita me Draga.
"Može!" rekoh ja.

Dođem kući te večeri i vidim Zizi na ICQ. Pazite vamo:

Ddadd: Idemo li čoporativno u subotu na badminton? :)

ZiziMars14: hahaha... za badminton.. nisam bas najbolja u tome...
ZiziMars14: zadnji pt sam igrala kad sam imala nekih 7, 8 godina :)))

Dddadd: nema veze, to je samo igra :)

ZiziMars14: tesko da cu ja dragog nagovorit..... :))

Ddadd: ma možeš ti to ;)
Ddadd: obećaj mu nešto vruće ako pobijedite :D

ZiziMars14: ahhahaha :D
ZiziMars14: vidis, mozda upali :D
ZiziMars14: :D

Ddadd: :))))

ZiziMars14: mislim, da, koristim se ja tim metodama..ali on i badminton, tesko .... no, mogu probat :D

Ddadd: hahahahahaha


Recite vi meni, jeste li ikad čule da se muški koriste tim metodama?
Ziher bi upalilo da sam ono jutro rekao Dragoj:

"Mmm, ali ne znaš što te čeka nakon badmintona, hehehe"


Moš mislit! :D


Vaš Ddadd :)

- 12:46 - Vaš komentar je meni dar :) (14) - Štampaj - # - Poplavi imena

23.03.2006., četvrtak




Poslovice :D



Dogovaram jedan badminton...mlada dama je kakti jako zainteresirana...onda još spomenem kako ćemo nakon badmintona fino sjest na kavicu...

"A mogli bi odmah na kavicu, bez badmintona!" bubne ona.

"Ahaaa, u tom grmu leži žirafa." pomislio sam...i napravio se blesav:


"Ne može tako. Najprije štalica a onda kavica!"


cool

- 13:52 - Vaš komentar je meni dar :) (24) - Štampaj - # - Poplavi imena

21.03.2006., utorak




Brzo...jeftino...kvalitetno :D



Kad me u zadnje vrijeme neki sveznajući tipusi posebno zagnjave i kad mi već postane svejedno hoću li raditi sa njima, unesem im se u facu, pogledam ih u oči i nacerim im se:

"Znate li za sintagmu: Brzo, jeftino i kvalitetno?"

A tada im spustim:

E, pa, samo dvoje od toga može! Bilo koje dvoje!

Birajte!



Nevjerojatno ali mnogi kao da se nakon takvog mog 'ispada' otrijezne :D


Vaš ubrzani Ddadd :)


- 10:40 - Vaš komentar je meni dar :) (20) - Štampaj - # - Poplavi imena

20.03.2006., ponedjeljak




Hrvatski manageri :)



Ovih dana ne mogu se načuditi silnim glupostima koje 'oni gore' mogu napraviti.
Osnovni problem je što misle da su najpametniji, oni ne znaju ni laptop upaliti ali po pitanju npr. interneta znaju bolje od ljudi koji se time godinama bave :-)

1)

Tako je npr. moj dragi kolega poderao nekoliko kila živaca pokušavajući uvjeriti vlasnika jedna firme da će mu biti neusporedivo jeftinije uzeti ADSL nego za svako primanje ili slanje pošte podizati ISDN dial up konekciju. Tip je odlučno tvrdio da njemu ADSL ne treba, tek nakon što je samo za internet u tri mjeseca iskeširao 7000 kn skrušeno je došao mom prijatelju i zamolio ga da mu uvede ADSL.
Sad su mjesečni računi 300 kn max, a svoju školu vrli je manager platio 6000 kn :)

2)

Još je drastičniji slučaj kad jedna naša velika firma SVE VODI PAPIRNATO!
Ništa excel, ništa kompjutori, mreže...sve se zapisuje na papir onako kako se to radilo i prije 200 godina :)
Da ne duljim, ustanovljeno je da se za cca 20% robe koja je prošla kroz skladište uopće ne zna gdje je!
Riječ je o 500 000 eura gubitka. E, sad nastupa frka panika - treba sve informatizirati navrat nanos!
Uglavnom, kontaktirali su mene i ja im kažem da nemam uvid u veličinu projekta i da nikako ne mogu reći cijenu, ali dva čovjeka će dva tjedna raditi intervjue i proučavati dokumentaciju a tada ću ja izraditi programsku dokumentaciju po kojoj će se vidjeti koliko informatizacija njihove firme košta.
Tu dokumentaciju ta firma može iskoristiti da napravi natječaj ukoliko ne bude zadovoljna mojom cijenom. Bilo koja programerska firma bi ionako naplatila izradu te dokumentacije, a sad bi mogli samo uzeti programere za točno određen projekt.

Njima je 5000 kuna za dva čovjeka koja rade dva tjedna previše!?!

Od tih 5000 kuna pola daješ državi, ostaje 2500 - to je 1250 kuna po čovjeku! Po stručnjaku!
Da ne duljim, od informatizacije koja bi koštala uvrh kape 50 000 kuna neće biti ništa, bez obzira što bi ta informatizacija trebala spriječiti daljnje gubitke koji iznose cca 750 000 kuna godišnje!

Ti dični momci će radije izgubiti 750 000 kuna nego dati 5000 kuna na 'neku tamo dokumentaciju' :-/

3)

Softver za knjigovodstvo se može nabaviti za 11 000 kuna. Vlasnik jedne naše jače firme kupio si je terensko vozilo pa mu je jadnom puno dati 11 000 kn za softver. To što nikako ne može u kratkom roku doći do važnih podataka tipa tko mu je dužan i koliko, to ga ne zabrinjava, on ima 11 zaposlenih a od toga su 4 (slovima: četiri) knjigovođe! Ti knjigovođe će rado ostati prekovremeno da mu izvuku te podatke :-/
Isto tako ga ne zabrinjava što bi mu uz taj softver od 11 000 kuna svo knjigovodstvo mogao voditi samo jedan knjigovođa i to bi mu bila ušteda od cca 18 000 kuna mjesečno!
Glavno da on ima terenca :D


Oprostite, nakupilo mi se pa sam malo izbacio amo :)


Vaš Ddadd...

- 03:30 - Vaš komentar je meni dar :) (17) - Štampaj - # - Poplavi imena

17.03.2006., petak




Avanture profesora Prdića - Počeci



Profesor Prdić je najeminentniji kemičar kojeg je Vjetrograd ikad stvorio. Postao je svjetski poznat kad je dobio Nobelovu nagradu za mir jer je stvorio tijelu neškodljive bojne otrove koji svojim neviđenim smradom ruše neprijateljske vojnike diljem svijeta. Ti vojnici se kasnije probude posve zdravi, jedine posljedice koje se na njima mogu zamjetiti su trajne psihičke traume. Tko jednom dođe u dodir sa nekim od izuma profesora Prdića više nikad ne jede grah!

Možda bi svijet ostao prikraćen za velebne izume prfesora Prdića da njegov nevjerojatni talent nije prva otkrila njegova profesorica iz kemije. Bilo je to ovako:


"Ugljik ne gori Prdiću!" bjesnila je profesorica iz kemije na malenog neupadljivog dječačića oko kojeg se širio neki neodređeni vonj.
"Da se ja ne prezivam Prdić, pomislio bih da je rekla da će prditi, ali sad ovo 'Prdiću' u stvari znači da mi se obraća i da je ljuta i da ću dobit kulju!" pomislio je maleni genije. Znao je da nešto hitno mora poduzeti:
"Ugljik ne gori, to je točno, ja sam zapravo mislio na ugljični dioksid!"
"Ni CO2 ne gori! Jesli li ikad vidio kad puhneš u svijeću da se ova još više rasplamsa, a u tvom izdisaju imaš najviše zapljivog kisika i ugkljičnog diokida!" - još više je počela bjesniti profesorica i opasno je krenula sa olovkom prema imeniku kad li je dječak povikao:
"Čekajte! Plinovi koje ja ispustim garant gore!"

Učiteljičina olovka zaustavila se milimetar iznad imenika. A onda ju je učiteljica odložila na stol. Mržnja koju je isijavala prema Prdiću mogla se hvatati mrežom za leptire...

"Ovako ćemo, Prdiću..." - zarokće ona - "...ako mi sutra dokažeš da plinovi koje ti ispustiš gore imat ćeš pet iz kemije...ali ako slučajno ne uspiješ, srušit ću te, ići ćeš na popravni ne zvala se ja Smrdić!"

Zao profesoričin smijeh ispunjavao je učionicu i nije prestao ni kad je zazvonilo. Još dugo nakon zvona njen smijeh odzvanjao je hodnicima i u Prdićevoj glavi...u glavi u kojoj se zakuhao genijalan plan.

Čim je došao kući maleni Prdić je provjerio imaju li i tog dana grah za ručak. Kod njih se grah jeo svakodnevno ali ništa nije htio prepustiti slučaju. Onda je došao do smočnice i provjerio imaju li još vrećica za duboko smrzavanje. Sa zadovoljstvom je vidio da majka ipak nije sve vrećice uspjela napuniti grahom. Zatim se vratio u dnevni boravak i senzacionalno najavio da će ce danas popodne okupati!

"Kaj si našel komada?" upitao je otac. Majka ništa nije upitala, ona je svom sinu položila ruku na čelo da vidi ima li temperaturu. Deda se samo okrenuo u grobu.

Nakon što je ručao dvije porcije grah gulaša iz kojeg je izbacio sve drugo povrće i vodu dječak je uzeo vrećicu za duboko smrzavanje i napunio kadu. Zatim se bućnuo. Pažljivo je pod vodom razmaknuo otvor vrećice i strpljivo počeo čekati...

"Pruć" - izletio je prvi mjehurić i Prdić ga je uhvatio u vrećicu! Silno uzbuđenje zbog prvog ulova uzburkalo je vjetrove u njemu i mjehurići su krenuli ko lavina, jedan za drugim munjevito su jurili prema gore a on ih je sve uhvatio! Nije badava bio šampion razreda u tetrisu! Kad se vrećica već dobrano napunila zavrnuo je rubove i čvrsto ih svezao. Nikako nije smio dopustiti da se dragocjeni sadržaj izgubi - o tome je ovisila njegova školska godina.

"Evo, donio sam plinove koje sam ispustio." rekao je Prdić Smrdički. Smrdička ga je pogledala i sa zlim smješkom pobjednika uzela vrećicu iz Prdićeve ruke.

Cijeli razred je šutio. Trenutak odluke bio je sve bliži, uskoro će se znati tko je u pravu.
Učiteljica je izvukla upaljač i prinjela ga vrećici a Prdić se brzinom munje bacio u zaklon najbliže klupe!
Strahovita eksplozija proparala je tišinu učionice a onda su se začuli radosni kliktaji. Učenici su razdragano nosili Prdića na svojim rukama i bacali su ga u zrak, njihovu sreću nije pomutila čak ni hitna pomoć koja je došla spasiti učiteljicu kemije. Prdić je tog dana postao vođa i njegova karizma ostala je nedirnuta do dana današnjeg. Učiteljica koja je zamijenila Smrdićku bila je neka dobra duša i svi su zavoljeli kemiju, a pogotovo ju je zavolio mali Prdić, dječak koji je onog eksplozivnog dana shvatio koliko znanost može biti moćna!

Avanture profesora Prdića tek su počele...


:D

- 14:30 - Vaš komentar je meni dar :) (22) - Štampaj - # - Poplavi imena

16.03.2006., četvrtak




Zašto se nisam oženio :D


Pričamo majka i ja o Okecu sa kojim sam sinoć bio na kavi...

"Okeco i ja se poznajemo jedanaest godina!" kažem joj.
"I još se niste oženili!" - majka udari po svojoj vječnoj temi.

"Pa kad smo samo prijatelji, nismo skupa..." progunđam ja...


LOL!
:-D


- 17:47 - Vaš komentar je meni dar :) (21) - Štampaj - # - Poplavi imena




Afirmath



Najdraži moji, Afirmath je moja najduža opsesija u životu. Priča tako duboko u meni, prvi zapis u mojoj crnoj knjižici, moj mladenački san.
Vjerujem da sam oduvijek znao da je preambiciozan za mene, nisam imao snage - onaj jedan jedini pokušaj pisanja toga završio je u smeću.
Sad kad znam da je Afirmath sasvim dostupan san, sad nemam vremena. Pisanje u nastavcima jako ne volim, radije sve držim u glavi sve dok ne zaprijeti da će eksplodirati - tada sjednem i napišem sve, taman se vozio na letećem ćilmu - ne mogu si pomoći i voziti ćilm već pišem puklo kud puklo :)

Neću danas pisati Afirmath. Neću ni sutra, ali toliko me već guši da moram napisati nešto kao prolog, nešto što se dešava u moderno vrijeme a za sobom vuče repove od pamtivjeka. Nikad, baš nikad Afirmath u mojoj glavi nije imao prolog - uvijek je bio samo jedna priča. Danas mi se već čini da će kad se jednog dana sve stavi na hrpu Afirmath biti knjiga :)

Jednom davno, moj najbolji prijatelj mi je rekao: Morat ćeš imati ime da objaviš to. Ljudi neće čitati to ako ti ne budu vjerovali!

Otkad sam premoren poslom i otkad ne idem po drugim blogovima čita me tri puta manje ljudi. Vi koji ovo čitate zato ste mi još neusporedivo draži, napokon smo blizu smisla čitave blogerske priče. Ima puno zanimljivih blogova ali ja uglavnom moram puno raditi. Dok radim ne obilazim blogove jer kad počnem ne mogu prestati.

Vjerujem da nitko nema prava tražiti da ga posjetim samo zato što on posjećuje mene. Ovo što pišem pišem radi sebe i radi vas, ne pišem to zato da bih dva sata dnevno bezuvjetno jurio po drugim blogovima - ako sam odmoran i ako imam vremena jurit ću i deset sati jer mi je to gušt, ali sad neću ni deset minuta!

Skoro sam jučer odustao od bloganja, čak sam i pričao sa Okecom o tome sinoć. Ali neću odustati.

Napisat ću Afirmath.

Imam li ime za to? Ozbiljno vas pitam.


A sad adio, idem si promjenit kočione pločice na autu :))))

Ddadd :)


- 09:59 - Vaš komentar je meni dar :) (21) - Štampaj - # - Poplavi imena

14.03.2006., utorak




Pizza je bila fina :) - Otkrovenje :D



Dakle, najdraži moji, bili ste maštoviti u rješavanju zagonetke iz prošlog posta.
Nažalost, nitko nije pogodio.

U biti, Dr. Luka je zapravo pogodio ali je krivo obrazložio rješenje - krenuo je sa skroz krive strane!
Da je bilo po Dr. Luki, bio bih 90% siguran da će kia u Unačku :D




Vjerujem da će se najnoviji cooler Okeco (a na mojim je linkovima prvi od samog početka, ha?!) složiti da nisam postupao kao Agata gdje njen Poaro nešto skoči do Londona pa se vrati sa pismom koji rasvijetli zločin. Duboko sam uvjeren da sam vam ovdje dao sve parametre jednako onako kako sam ih imao ja i kako ih je imala moja Draga :)

Kao što možete vidjeti na slici (i kako sam vam napisao u prošlom postu), kia je prvo skrenula lijevo pa opet lijevo. Tamo je stala u desnu traku koja je za ravno.

To znači da se vraća otkud je došla. Moja je procjena da su bar dva od tri vozača dovoljno prisebna da ne zaborave ugasiti plin pa da se moraju vraćati odakle su došli! Dapače, kad bolje razmislim, vjerojatnost bi trebala biti veća, na raskrižju prije ove velike petlje se takvim zaboravnicima neusporedivo lakše okrenuti :)
Drugim riječima, ti koji su dovoljno prisebni ne vraćaju se odakle su došli već idu u Unačku ;-)

Pa je Ddadd zaradio pizzu junačku :-D


I tako...poanta ove priče jest: tko se s Ddadom kladi umre od gladi :D


Vaš Ddadd :)

- 23:55 - Vaš komentar je meni dar :) (18) - Štampaj - # - Poplavi imena




Pizza je bila fina :)



Vozio sam se sa Dragom iz smjera Novog Zagreba, prošli smo NSB i dolazimo do semafora na Slavonskoj. Crveno nam je. Iz Slavonske dođe maleni autić, neka kia i skrene lijevo te stane u našu traku, na semaforu 50 metara od našeg semafora.
Autiću ispred nas upali se zeleno i on skrene lijevo. U taj čas upali se zeleno i nama pa i mi skrenemo lijevo njegovim tragom. Kija je čekala na prvom semaforu, bila je u desnoj traci i stali smo iza nje (vidi sliku).




"Šanse da skrene odmah u Unačku su najmanje 70 posto." velim ja Dragoj.
"Ma daj, produžit će ravno."
"Oklada?"
"Može!"

Kladili smo se u pizzu...upalilo se zeleno, kia je otišla 30 metara ravno i odmah skrenula u Unačku :))))

Napominjem da nije bilo žmigavca ili bilo kojeg znaka na kiji koji bi upućivao na to da će kia skrenuti...

"Kako si znao?" upita Draga.

"Ehehehe..." rekao sam ja :D


Dakle, dragi moji, vjerujem da vi znate kako sam znao ;)


Vaš Ddadd :)

- 10:50 - Vaš komentar je meni dar :) (26) - Štampaj - # - Poplavi imena

13.03.2006., ponedjeljak




Marš (od mene)



Probudio sam se ranije no što sam planirao. Kakao, doručak, posvemašnji mir.
Kao da kaosa neće ni biti a samo me poneki sat dijeli od njega...

I pjesma!

U glavi mi diskretno tiho i lijepo, još od buđenja, svira melodija. Lagano...počeo sam je pjevušiti i nikako da je se riješim...




Da se slikovito izrazim:


Sjedim u tišini,
mir me obuzima,
tiha sreća u mojoj nutrini,
ali ipak nešto ne štima!

Svijet počinje dobivati boje,
Dan je otjerao sanje,
pjevušim nešto, al' ne znam što je,
o, da samo znate kakvo je to sranje!



Stvarno sam želio znati što 'sviram' i počeo sam vrtiti film unazad:


Koju sliku dobijem kad tu pjesmu 'slušam'?

Nije auto radio, nema motora u pozadini.
Nije birc...nema žamora ljudi.

Nije TV, gledao sam samo Janicu u zadnjih mjesec dana a ovo je puno friškije...friško ali nije preko vikenda, malo je starije...



A ONDA MI SE OTVORILO!


Lijes se spušta u Krematoriju. Udovica plače, kći i rodbina je drže da se ne baci za svojim suprugom u jamu, ona se otima ali nema dovoljno snage! A u pozadini tiho svira glazba iz moje glave, glazba koju posve istu slušam sad, samo filtriranu, bez krikova i plača!


Ruka mi se počela tresti. Spustio sam šalicu na stol, uspio sam ne proliti ni kapi kakaa...a danas bih trebao na još jedan pogreb!

Ista dvorana, čovjek jednako star kao i onaj od četvrtka...ista iznenadna smrt...


Neću ići. Pogreb je ionako već počeo. U mojoj glavi.

I traje još uvijek...tararara, cin cin, tararara cin cin, tararara tararara tarararaaaa....

Cin.

Cin.


- 10:55 - Vaš komentar je meni dar :) (15) - Štampaj - # - Poplavi imena

12.03.2006., nedjelja




Mango



Volite li egzotiku? Jesu li vam stvari finije ili draže samo zato što su rijetke? Meni uglavnom jesu.

Slučaj Br.1

Nakon što smo frend i ja jednom jedne ugodne ljetnje večeri jeli jedan od najboljih makedonskih sprecijaliteta sjedeći uz bazen na vrhu brežuljka u ugodnom društvu frend je bubnuo:

"Meni to nije bilo ništa posebno."

Iznenadio sam se. Nikad prije to nisam jeo i tko zna hoću li to ikad više jesti...

"Nije ti bilo fino? Pa mrčao si tamo!"
"Bio sam gladan! Kad sam tako gladan sve mi je fino."
"Jel' ti bilo dobro dok si bio tamo? Vidio sam da si totalno uživao!"
"Da, ali zato što sam bio gladan!"
"Vidi, ti si totalno uživao, a sad si naknadno skužio zašto pa si činjenicu da si uživao degradirao na razinu običnog gableca!"
"Jednako bih uživao u ćevapima!"
"Vidim da ne kužiš spiku: ćevape možeš pojesti bilo gdje i bilo kad. Ovaj specijalitet možda nikad više u životu nećeš kušati! Zar nisi bogatiji za jedno iskustvo, ako ništa, barem za jedan okus?"
"To meni niš ne znači. I bio sam gladan, svaki okus bi mi bio dobar!"

Sad sam već lagano bio iznerviran:

"Ne zezaj, možda si u prvi mah jeo bez veze, ali, jela je bilo dovoljno a ti si nedvojbeno uživao cijelo vrijeme!"

"Ja uopće ne znam što ti želiš sa ovom spikom dokazati!" - bubne on a ja odustanem od dokazivanja bilo čega :)


Ukratko, polupoanta ovoga jest: Jako NE VOLIM kad si ljudi naknadno razmisle i zaključe da im negdje nešto i nije bilo baš nešto, a dok su bili tam bili su u ekstazi!


Slučaj Br.2

Majka kupila mango. Ona uživa, njoj je mango prefin...mmmm. odrezala je krišku i dala mi da probam.

Probam ja...i...

i...

ŽUTA MRKVA!

Da me ubiješ, ovaj mango ima posve isti okus kao žuta mrkva!
Barem ovaj koji smo jeli. Zaista imam jako čulo okusa i sumnjam da griješim :)

Majka je čekala da joj kažem kakav mi je mango a ja sam se počeo smijati :)
Rekao sam joj da ću si ubuduće kupiti žute mrkve ak će mi se jesti mango...jeftinija je :))))

Majka se našla lagano uvrijeđena time, otprilike onako kao što je i moj frend degradirao onaj makedonski specijalitet tako sam i ja ovog puta degradirao majčinu egzotiku...nažalost....


Prije neki dan prisjetio sam se kako smo kao djeca uživali u nekim pićima ili slatkišima više nego u nekim drugim, samo zato što su ova bila ljepše zapakirana!


Više to ne pušim...nažalost!



Bilo bi baš lijepo da mi se vrati dio one negdašnje fasiniranosti bojama, ljepotom i ugođajem...



Vaš Ddadd

:)

- 10:10 - Vaš komentar je meni dar :) (16) - Štampaj - # - Poplavi imena

11.03.2006., subota




Mirko i Slavko


Znate li onaj poznati vic:

Mirko i Slavko na fronti, bore se protiv Njemaca. Odjednom Mirko poviče:

"Slavko, pazi metak!"

Slavko se munjevito sagne i izmakne.

"Hvala ti Mirko!" veli Slavko.

:D



Uglavnom...profesor i ja se vraćamo kući sinoć u sitne sate. Profa me dovezao pred moju zgradu i umjesto da odem kući mi još malo ćakulamo... 3 i 20 je u jutro a on i ja raspravljamo o teoriji uzoraka. Odjednom dođe cajac:

"Vaše osobne molim!"

Mi mu damo osobne i on ode te nešto pola sata vokitokizira...

Vrati se napokon cajac i upita me skoro pa strogo: "Ime oca?"

"Mirko." velim ja.

"Ime oca?" upita on profu.

"Slavko."


!?!

:D


Svi smo popadali na pod od smijeha :D



Vaš Ddadd koji piše istinite priče ;)

- 17:17 - Vaš komentar je meni dar :) (12) - Štampaj - # - Poplavi imena

10.03.2006., petak




Herc :)


Pričamo Draga i ja sinoć na telefon:


"Bio sam na pogrebu i bio sam jako tužan. Boljelo me srce. Tako me jako boljelo da je htjelo otići svojim putem."
"Ijoj, ti bi stvarno trebao otići doktoru." zabrinuto će Draga.
"Ma neću sad."
"Što ako umreš!" upita ona pa nastavi: "Mislim, nije to što ćeš ti umrijeti već što će onda biti samnom, hahahahaha".
"Lijepo...lijepo bogami!" rekoh ja. Trudio sam se ne zvučat strogo, ali nije mi baš bilo svejedno.
"Ma daaaj, šalila sam se!"
"U svakoj tvojoj šali devedest posto istine!"
"Ponekad si okrutan prema meni!"
"Uopće ne vidim da sam nešto okrutno rekao."

Minuta šutnje. Pa novi biseri:

"Ako ti umreš, što će biti sa tvojim starcima!" veli naivno moje.
"Ništa, sve će pripasti tebi!"
"Kako to misliš."
"Ako se vjenčamo, to je ugovor samo takav, dao sam ti njime sve svoje kuće, u pi***u materinu!"
"To nije fer, ja nisam sudjelovala o tome, zašto bih ja imala kuće!"
"Pitaj Ann Nicole Smith." zlobno ću ja.
"Ozbiljno, napravit ćemo predbračni ugovor!" veli naivno moje.
"I oporuku!" - smiren sam, podjebavam, ali u meni polako kuha...
"Da, i oporuku!" veli ona ne sluteći da je vulkan počeo ključati...
"Odlična ideja!" sarkastično ću ja - "Odmah ću sutra napraviti oporuku!"
"Tako je! Odi odmah sutra napravi oporuku pa da sve pripadne tvojim starcima!"


Fasciniralo me je kako nas dvoje razgovaramo o tome da ću ja uskoro odapeti. U ovom razgovoru moja smrt je istina! Zbilja mi je pukao film!

"ALI JA JOŠ DUGO NEĆU UMRIJETI! ZAŠTO BIH ONDA, ZA BOGA MILOGA, RADIO OPORUKU!"


A moja luda Draga se na to samo počela zlo smijati....HAHAHAHAHAHAAA :)))


PS:

Ddadda je na prijelazu između 9. i 10. ožujka ćopio herc za vrijeme telefonskog razgovora.
Pogreb dragog blogojnika bit će na njegovom blogu 1.4.2006. u 14 sati. Laki mu elektroni.


:-D


- 10:08 - Vaš komentar je meni dar :) (17) - Štampaj - # - Poplavi imena

09.03.2006., četvrtak




Jučer : danas.



Bio s Okecom do pol jedan u Verdiju : Nemam vremena.
Frend odlazi sa posla koji voli : Sestru sam zaposlio.
Umro moj dragi susjed : Frendica dobila dijete.
Baka ne zna za sebe : Ja praktički ozdravio.
Posao gotov : Pravi kaos tek počinje.
Dan žena : Dan ko svaki drugi.
Kobase : Zdrava hrana.
Srijeda : Četvrtak.
8.3. : 9.3.
1 : 1?
NE!
:)


Pobjedio je danas : Pobjedio je danas.

Uvijek...ili skoro uvijek.


I za kraj:


Volio vas je Ddadd : Voli vas Ddadd ;)

Uvijek.

:-)


- 10:55 - Vaš komentar je meni dar :) (18) - Štampaj - # - Poplavi imena

08.03.2006., srijeda




Najdraže moje...



Sretan vam Dan žena :)


Evo, ovo sam pročitao u 24sata ;)






U cijelom svijetu ostat će zapamćen 8. ožujka, Međunarodni dan žena. Međutim, dok su neke žene uživale u proslavi dana posvećenog upravo njima, druge su tek u borbi za svoja prava. Tako je u Turskoj policija 6. ožujka otjerala prosvjednike koji su demonstrirali da bi obilježili nadolazeći Dan žena. Prosvjedi su održani i u Brazilu, Srbiji i Crnoj Gori, Filipinima te Pakistanu. U Iraku su žene slavile drugi po redu Dan žena u toj zemlji otkako je Sadam Hussein svrgnut s vlasti. Indijske žene nosile su cigle na glavi da bi ukazale na jednakosti između spolova. Samo ostaje nada da njihova borba neće biti uzaludna.



I tako, nedajte se flokice, ja sam vaš najveći navijač :*


PS:

Prvo sam vratio postova. Bez komentara bili su kao nebo bez sunca.
Pa sam vratio i komentare...sad sam nekako miran i sretan :)

Svima koji me čitate i komentirate zahvalit ću (doduše na engleskom i po Vuku ali originalnoj zahvali se ne gleda u zube :D ):

Tenk juri Verinu mačku :))


Vaš Ddadd :)

- 12:05 - Vaš komentar je meni dar :) (23) - Štampaj - # - Poplavi imena




Tenk juri Verinu mačku!


Eh dragi moji, blog je popiiiiiip ali ja nisam, bilo mi je baš lijepo ovih dana :)
Budući da mi u arhivi nema zadnjih ohohoo postova, ovo je svojevrsni test, a da ne bude samo glupi test pobrinula se moja majka bubnuvši ono gore...smrdi li vam nešto u toj rečenici?

Ajde, chaos narode...zasad :)))


Vaš Ddadd :)

- 01:05 - Vaš komentar je meni dar :) (12) - Štampaj - # - Poplavi imena

04.03.2006., subota


Casino...loš grozan i zao.


Upozorenje:

Ovo je podulji tekst. Čitate ga na vlastitu odgovornost. Autor nikako ne želi reći da su casina dobra i da se u njima može zaraditi. Naprotiv!
Znači, ne dajem recepte za zaradu već samo opisujem kako je to meni jučer bilo. Osobno mislim da bi svakom normalnom čovjeku bilo najbolje da nikad nogom ne kroči u takve institucije za zgrtanje novca.


Sretno sa čitanjem :)


Nešto kao uvod:

Ne volim casina. Moj jako dobar i dragi prijatelj netragom je nestao nakon što je godinu dana 'razvijao sistem' na ruletu...svoje dugove uspio je skrivati čak i od supruge - godinu dana nije platio režije za stan u kojem su živjeli, svakog dana bi marljivo dežurao pred sandučićem kako bi pokupio opomene koje su se gomilale. Svojoj ženi bi rekao da je to platio ali kad je nestao ona je našla jednu veliku kutiju gdje su svi računi i sve opomene bili uredno složeni. Jadnik je to namjeravao platiti 'čim otkrije sistem'...a do tada je svima mazao oči da uvijek izlazi čim je na dobitku sedam posto i da (po njegovoj teoriji) klatno vjerojatnosti po Gaussovoj razdiobi u više od 99% slučajeva dotekne na tih sedam posto plusa prije no što sukne u minus...ja koji o casinima znam jako jako puno nastojao sam mu pokazati da griješi. Čak sam mu napravio i simulaciju na računalu gdje se jasno vidjelo kako njegov sistem vrlo brzo vrtoglavo pada u strmopizdinu...

Na dan kad je nestao založio je suprugin novi auto kod kamatara, pokušao je posuditi novac od svih živih ali su svi već skužili da nešto nije u redu s njim...i nestao je!
Javio se najprije istu noć iz Slovenije, onda je nakratko zamjećen u Dubrovniku i od tada, već nekoliko godina, nitko za njega nije čuo!

Žena je podigla kredit da otplati sve njegove dugove i tek se sad počela malo oporavljati. Njih dvoje sam ja upoznao jedno s drugim i moram priznati da sam bio protiv njihovog braka. Moja analitičnost im je dala onoliko vremena koliko su i proveli skupa...nažalost.


Ovo sve vam pišem jer se jučer dogodilo nešto što je obnovilo sva moja sjećanja prema casinima. Naime, bio sam u casinu :) Elektronskom casinu, dakle igračnici...a ne u onom pravom sa krupjeima...ti pravi su mi draži...

Bilo je to ovako:



CASINO


U Zagreb mi je došao u goste dragi SMS King.

Večer je kasna i naše malo društvo žvakalo je u McDonaldsu kad li je SMS King poželio otići u casino. Veli da će staviti 50 kuna pa što bude.

"Daj odmah meni 50 kuna!" reče profesor.
"Ne dam, ovako imam i šanse dobiti!" odbrusi mu SMS King.
"Jooj super, nikad nisam bila u casinu! I ja ću potrošiti 50 kuna!" cikne Draga.
"Igrat ćemo elektronski rulet." reče SMS King.
"Supeeer, i ti i ja ćemo igrati rulet, jel tako?" meni će draga.
"Ja ne želim igrati rulet, taj isti rulet mi je upropastio prijatelja." pomalo mrzovoljno ću ja, a tad nastavim:
"Igrat ću pokere!"

To je značilo da se slažem sa planom puta i draga je nestrpljivo zapljeskala ručicama, SMS King je počeo brojati virtualne pare a profesor je počeo kalkulirati večerašnju strategiju...a ja...ja sam samo znao da mi neće biti dosadno s njima :)

Stigli smo u casino ispod Cinestara - kad već idemo onda idemo u najveći, i čim sam ušao počeo sam se ponašati ko prokleti ovisnik - posve sam zaboravio da sam sa društvom i smjesta sam se bacio na prvi slobodni poker aparat!
Društvo me htjelo nešto pitati ali mene je opčinio zvon zvon cin cin i šarene karte...vrtilo se to, ulozi su rasli aparat je zvonio, aparat je bio ja. Ja sam isto bio ja :D

Mojih prvih deset kuna je palo! Ubacio sam deset a izvadio dvadeset, to se zove stopostotna dobit u nekoliko minuta...pitam se zašto uopće postoje banke, tam je dobit između 3 i 17 posto u godinu dana...otrijeznio sam se od zvonjave, izvadio novce i krenuo potražiti ostatak ekipe.

Prvo sam naletio na profesora:
"Evo, ovaj čas sam sjeo, ubacio sam pet kuna i vidjet ću dokle ću dogurati!" reče mi profesor...e moj profa, da su svi kao ti casina bi smjesta propala...i bolje bi nam bilo :)

Nedugo potom našao sam dragu i SMS Kinga...oni su taman skužili kako se igraju ovi elektronski ruleti, SMS King je od pedeset kuna napravio 76...i počeo tonuti! Brzo je potonuo...

"Ja želim igrati za 25 kuna" reče draga...ali ne može, sve je zaokruženo na deset kuna...
"Pedeset kuna imam za pokaz i tako to, a ovih pedeset mi je mama dala da si kupim mlijeka i sira." reče preslatko moje i ubaci dvadeset...otrgla si ih je od usta! :)
Odmah je dobila jednu kunu...a izgubila tri! Bili smo sretni što je već prvim djeljenjem nešto dobila pa smo krenuli dalje...i više ništa nije dobila! Ubacila je novu novčanicu od dvadeset kuna, ta se istopila u sekundi! Draga je bila vidno ozlojeđena, ostalo joj je samo deset kuna.
"Nije ova igra za mene!" reče ona i ubaci tih deset kuna! I malo potom više nije imala ništa!

Gledao sam kako nestaje dragin sir i mlijeko. Odlučio sam nešto poduzeti i ubacio sam sto kuna.

"Ne! Jesi ti lud!? Sto kuna, ajme, sto kuna!" poviče draga!
"Ako si ti mogla pedeset, valjda ja mogu sto - ja više zarađujem!" namignem joj.
"Ja to neću gledati, ja to ne mogu gledati." - malenu je napokon uhvatio pravi kockarski adrenalin :)

Par minuta kasnije izvadio sam dvjesto kuna i lake ruke dao sam dragoj pedeset. Umjesto da bude sretna ona je cijelim putam ponavljala:

"Ne mogu vjerovati. Ja ne mogu vjerovati! Svi mi izgubimo a jedino ti dobiješ! I uvijek tako! Ja to ne mogu vjerovati..." - i dok je to pričala već smo stigli do profesora!

Profesor je djelovao iscrpljeno. Bio je zanesen u igru poput violinista koji se njiše u ritmu svoje glazbe, posve nesvijestan svijeta oko sebe. Puno je vremena prošlo odkad je ubacio onih pet kuna...herojski se borio sa ulozima od deset lipa i sad je bio na tri kune i šezdeset lipa.
"Smatram da je ovo već uspjeh!" izjavi profesor i ostane živ :)

SMS King je otišao mobitelizirati nekamo a Draga je usitnila deset kuna. Htjela je igrati ono voće u tri kolone i zamolila me je da joj pokažem. Ubacili smo tri kune...

"Sad još dva puta lupi na ovom čipu" savjetujem je ja i ona lupi.
"Sad digni trostruko!" i ona digne.
"Sad lupaj!"

Počela je lupati. Ništa. Ništa. Ništa. NIŠTA. NIŠTA....gledao sam kako nakon svakog udarca sve brže pogledava prema meni...
"Trebaš biti odlučna u namjeri da uzmeš što ti pripada" rekoh joj ja..."Udari!"

Draga je udarila i osvojila! Od tri kune napravila je dvanaest! Pritisnula je keš i počelo je zvoniti...dvanaest komada po kunu je pospremila u svoju posudicu.

"Ovo si dobila, ali zapamti da dobijaš samo kad dobijaš! Sad više nije ta struja..." rekoh joj ja...

"Ubacit ću samo tri kune, pa ću biti šest na dobitku!"
"Samo daj" velim joj ja i ubacim u svoj aparat pedeset kuna.

Draginih tri kune trajalo je minutu...ili dvije!
"Ubacit ću još tri! Onda sam tri kune na dobitku!"
"Samo daj" velim joj opet ja...igrao sam po kunu čip...počeo sam opako gubiti, sad mi je već iza leđa stajao SMS King...
"Ubacit ću još tri kune pa sam na nuli!" - slatko moje stvorenje je mašina za trošenje novca...a mi imamo samo tu jednu zajedničku kanticu! Uspio sam napraviti mali manevar i skočio sam u podeblji plus. Trebalo je napuniti Draginu i moju kanticu i stisnuo sam 'cache'...a gomila novca počela je sukljati iz aparata! Profesor je izgledao smeten mojom zvonjavom - on se i dalje borio protiv svog stroja, sad je bio na cca tri kune :)

Napunio sam kanticu pa je draga mogla opet ubacivati do mile volje. Nevjerojatno je kako tako male nježne ručice mogu tako brzo pritiskati gumbe. Ja sam ubacio deset zveckavih kuna, dobio 14 i sve to opet bacio u kanticu...učinilo mi se da je profesorov pogled opet smetano gledao u moje kovanice...on je već opako pao na kunu i sedamdeset lipa. Dragu ni moje vađenje novaca iz aparata nije moglo smesti, ona se zdušno posvetila vraćanju tog istog novca u svoj aparat...

Kad sam sljedeći put stisnuo tipku cash profesor je vidio da vadim samo šest kuna.
"Koliko si ubacio?" upitao me.
"Pet kuna" mrtav ozbiljan ću ja...u tom trenu draga je taman opet došla do nule na svom računu i ja sam brzo zgrabio kanticu!
"Idem unovčiti ovo!" rekoh.

Izvadio sam pedeset i pet kuna...ipak sam zarađivao skoro jednako brzo kao što je draga trošila, hehehehe :)

Kad je profesor skužio da čekamo samo njega odlučio se na strahoviti rizik!
Podigao je ulog sa deset na trideset lipa i spiskao je svojih kunu i pol u trenu!
Svaka mu čast - za pet kuna zabavljao se dobrih tri sata. Rekao je da mu je glava ko balon :) Ne čudim se, i meni je bila :)

I tako najdraži moji, opet sam bio u casinu nakon dugo vremena. Zadnji put sam se ovako igrao prije puno godina u Las Vegasu...tada sam igrajući po pet centi natukao osamdeset dolara plusa! Casina me vole ali ja ne volim njih, nakon svakog izlaska iz casina osjećam se kao da mi je nešto popilo snagu - ti prostori u sebi čuvaju energiju bezbrojnih tužnih priča...i poneke sretne kao što je bila ova naša jučer :)


Toliko zasad, voli vas Ddadd :)



  • E, progutala sam rijec po rijec... Predobro :) Ja ne volim casina, ali nikad nisam ni igrala u njima... Zeljela bi probat, ali, ja ne vjerujem u dobitak... Nekome jednostavno nejde dobro, pa se svrstavam u tu grupaciju ljudi.. Ali tebe treba vuc sa sobom ak se vec mora ic u casino :D Ajde, bar vam je bila dobra zabava, svrstali ste se u onedobre price casina ;) Pa pa :) (ZiziMars14 04.03.2006. 12:16)

  • ništa nije nagovješćivalo ovoliki post,al na kraju mi je kraj došao prebrzo..tako je to kad ti pišeš..pomislit će ljudi da se svi zanimljivi ljudi kreću u tvom društvu..;) (malena_1309 04.03.2006. 13:14)

  • a ja sam milila da ja puno pišem! ;) las vegas? sretnik.... (zara 04.03.2006. 13:21)

  • a ja sam milila da ja puno pišem! ;) las vegas? sretnik.... (zara 04.03.2006. 13:22)

  • a ja sam mislila da ja puno pišem! ;) las vegas? sretnik.... (zara 04.03.2006. 13:22)

  • ja sam u Las Vegasu izgubila samo $5 na video poker, da si nisam postavila limit bila bi kao tvoja draga. Ali tamo su nevjerovatni, u Ceasar's Palace sam se 4 puta izgubila dok nisam nasla izlaz (namjerno ih sakriju) :) (Jaca 04.03.2006. 15:37)

  • izbjegavam ta mjesta iz više ovde navedenih razloga koje si ti opisa puno bolje nego šta bi ja ;) ah ddaddichu... ;))) (Viz 04.03.2006. 19:57)

  • Sam pročital uvod i velim: 'Pošteno.', a onda odmah na komentar. Ne bi štel u casino. Ne volim ta mesta, pa čak ni kad o njima pišeš. Znaš valda zakaj. Bok :) (Mladen 04.03.2006. 21:47)

  • ah ta ženska bića koja su poput crnh rupa za novčanik... :D (ribac 04.03.2006. 22:11)

  • Odlićno.Uspio si nemoguće.Zarađivati dovoljno koliko ti draga troši...ddadd napiši knjigu kako i obogatit ćeš se...pozdrav...Franc (Rib@rnica 04.03.2006. 23:11)

  • hehehe, viva las vegas, kažem ja! (zmajevi nisu kockari 05.03.2006. 00:26)



  • - 11:04 - Vaš komentar je meni dar :) (0) - Štampaj - # - Poplavi imena

    02.03.2006., četvrtak


    Graz :)

    Uf, krepalina sam. Imao sam poslovni sastanak u Grazu i poveo sa sobom dragu i njenu frendicu.
    Super je bilo ali zbiljski naporno, tamo posao, snijeg prema tamo a magla i mrak prema natrag...

    Dok sam ja sastančio koke su šopingirale. Nakon sastanka smo se našli u predviđeno vrijeme i krenuli na kebab kod Turčina, taj kebab mi je mrak svih mrakova...gledam ja tako cure i njihova ozarena lica i pomislim kako to ne može biti zbog kebaba, toliko blažene face na ženskom licu ne može izmamiti nikakvo jelo niti muškarac!
    Jedino što izmamljuje takvo blaženstvo na lice žene je uspješni šoping.


    Mogao bih o Grazu pisati još danima...sat vremena smo pokušavali izaći iz grada jer sam dopustio damama da me vode okolo naokolo, držale su kartu Graza, osvjetljavale je džepnom lampom i govorile:

    "Sad skreni desno, sad ravno, sad lijevo"
    "Ali ne smijem lijevo! Zabranjeno je!" pobunim se ja.
    "A dobro, onda desno!" ne daju se one smesti...

    Milimo mi tako Grazom, ljudi iza mene trube, već smo peti put prošli isti plac a dame mi se obrate:
    "Mogao bi slobodno i malo sporije voziti da stignemo pročitati imena ulica!"

    LOOOL!

    Već sam puko (od smijeha) a onda smo se našli na nekom trgu odakle se više nije moglo nikamo, svugdje pješačka zona...tad sam rekao da je dosta i nek odu nekog pitati. Istjerao sam ih iz auta i vratile su se za par minuta i nepogrešivo nas odvele kući :)))


    Toliko zasad najdraži moji, preumoran sam :)


    Vaš Ddadd :)




  • Aaaaaa, zato se draga nista ne javlja :D Ajde, lijepo je da si ih odpeljao malo van zemljice.... I ja bi :D Hm... A za blazeni osmijeh.. Onda sam ja drugacija.. Meni ipak takav osmijeh nemre nista ni nitko drugi izmamit osim mog dragog :) Heh.. Ajde, odmori se :) Laku noc! (ZiziMars14 03.03.2006. 00:52)

  • Tabletu pod jezik i u krevet. Laku noć. (E.P. 03.03.2006. 01:08)

  • iss, koje ti strpljenje imaš :) a šta ti ja rekoh, shopping liječi sve ;) (Viz 03.03.2006. 01:49)

  • ja isto ne znam koliko bih ih mogla slusati :), ali glavno da ste vi sretno stigli kuci... samo ti nama odmaraj... pusa... (dio mene 03.03.2006. 08:42)

  • nadam se da noćas, u snovima, nisi lutao nepoznatim ulicama sa kartom u jednoj, a lampom u drugoj ruci :) (vakuum 03.03.2006. 09:16)

  • Joj, ja sam još kao dijete zadobila teške traume od sestrinog šopingiranja tak da ja to ne prakticiram. Znam kaj mi treba i gdje ću to otprilike naći...i sve po PS-u gotovo! A moja sis, usla je u parfumeriju samo po tu i tu maskaru, izašle smo nakon 2 sata sa nekom kremicom, parfemom, 2 ruža i 3 sjajila za usta, kremastim sjenilom za oči, da bi kanije rekla: "Joj, zaboravile smo maskaru!", "A ne sis, TI si zaboravila maskaru!!!!!" RAZUMIJEM TVOJ UMOR!!! hehehehe! (Vulgar 03.03.2006. 12:57)

  • Ma gdje si ti bio prije 10-tak godina? Shoping je moj omiljeni sport. Moj dragi je po tom pitanju totalno nesportski tip.
    Evo svaka ti čast, treba ti orden dati, stvarno si strpljiv. (Tara 03.03.2006. 13:35)

  • i ja sam navigator kad god dragi i ja idemo negdje. Nekad nas i zalutam, ali uvijek pronadem pravi put. Nekad to traje malo duze, pa mi onda dragi "oduzme" titulu navigatora :))) (Jaca 03.03.2006. 14:44)

  • putnik ... (okeco 03.03.2006. 14:47)

  • Kada žene negdje idu... (kazzoo 03.03.2006. 14:50)

  • hehe, kad ddadd naredi nešto onda se to izvede kako treba :D (ribac 03.03.2006. 20:29)



  • - 11:09 - Vaš komentar je meni dar :) (0) - Štampaj - # - Poplavi imena

    01.03.2006., srijeda


    Ijooj! Mjesec dana!


    Nazove me Draga, pričamo malo i pitam je jel pročitala moju najnoviju priču. Veli da nije i da je ide pročitati pa se čujemo uskoro. Pola sata kasnije nazove ona opet, sva u bedu.

    "Što je? " upitam.
    "U golemom sam zaostatku! I opet nisam pročitala priču."
    "Pa koliko dugo nisi ništa pročitala?"
    "Mjesec dana!"
    "Ijooj, mjesec dana! Pa ti dušo ako želiš pročitat sve imaš skoro 30 postova za čitati...a ovaj su mi mjesec postovi malo duži!"
    "Sve ću ih pročitati!" ko fol hrabro će ona.
    "Gle, najdraža, ne moraš! Ja pišem blog iz gušta i želim da me se čita iz gušta a ne iz neke obveze! To što te ja pitam jesi li pročitala priču, to nije zato što je moraš pročitati već je to zato da znam možemo li razgovarati o njoj. Ako mi nisi bila na blogu onda ne možemo neke stvari u razgovoru komentirati jer ne znamo oboje o čemu se radi!"
    "Ali ja ću ipak sve pročitati!"
    "Kako želiš...što se mene tiče ne moraš!"
    "Dobro, hvala!" veli Draga...sa olakšanjem :)


    I tako, najdraže moje, Draga me baš ne čita, ajmo svi skupa flertovati malo, hihihihihihhihi :-D


    :))))



  • ja dajem casnu pionirsku da cu te procitati 30 postova unatrag :) i to krecem vec danas ;)) prije nego krenem flertovati ;) (lilith 01.03.2006. 11:26)

  • Vraže jedan.... ;)) (jibica 01.03.2006. 11:39)

  • znas... ddaddicu... ti se meni jako svidjas... ;) :) (dio mene 01.03.2006. 11:50)

  • Jojo joj joj.... :))))) Pa, nije problem procitati zadnjih tvojih 30 postova :D A dobro, draga ti je i svoj blogich zapostavila tako da me ne cudi ovo za tvoj.. A i posto je bolesna bila.. Me understands her.. Lol, Tarzan style of speech.. Ajme, lol, koje ja recenice slazem.. Sta ces.. Sasava ja :))) Ajde, pozdrav, i nemoj flertovat okolo :D :D (ZiziMars14 01.03.2006. 12:16)

  • nisam jedina u zaostatku ;)) (zbog komentara 01.03.2006. 12:21)

  • Pisanje i čitanje. Ti pišeš, a neki čitaju. To je to. Ak i niko ne čita, ti pišeš, jer ti pišeš, kak sam gor rekel. Jednostavno, kaj ne. (Mladen 01.03.2006. 12:25)

  • Uf...držim te za riječ :D Tvoj Drug Tito :)))) @jibica: ajajaj...ti...ma, ti...hihihihihi koji neobičan flert :))) @dio mene: znaš...zarumenio sam se :-) @ZiziMars14: Ja Ddadd ti Zizi! LOOOOL :))))) @zbog komentara: ništa čudno...ja bih puko da se moram čitati svaki dan :))))) @Mladen: ja pišem. da ne pišem nitko ne bi čitao. ovako netko čita, makar to bio samo ja :)))) (ddadd 01.03.2006. 13:07)

  • Ma, da, ali ti pišeš. Dobro i čitaš, ali to što čitaš čitaš ti. Kužiš kaj ti hoću reč. Sam si mislil tak da bi otišel nekam di sam sam i pripovedal u recimo noć. Onda sam mislil da i ne trebam pripovedati, al se onda misli prebrzo vrtiju i se lako posklizne i zgubi. Na kraju blog je super rešenje. Čak mi se i prijetalji novi stvaraju, pa čak i javljaju. No samo ko hoće. Nebi vredilo da su tu zato kaj ja to hoću. Ja sam tu tak kaj sam tu. Razmeš; nek ne čitaju ak ne čitaju. Ni to do tebe na taj način, ali ak dobro i interesantno pišeš da. Al to je opet do pisanja, a to ti delaš. I ne treba ti biti krivo ak te neko ne čita. Takav si, al morem reči da te ipak puno čitaju i voliju. Ona nije vremena imala. Pa kaj ne vidiš da je i njoj krivo. Ajd uživaj i vidimo se, valda. (Mladen 01.03.2006. 13:15)

  • i ko je sad tu puko? :))))) (vakuum 01.03.2006. 13:15)

  • navali na erotske priče iz života, tak i tak te ne čita (veseli gajo 01.03.2006. 14:52)

  • ona ima pravog Ddadda, pa nema potrebe za virtualnim kao mi :)) (Jaca 01.03.2006. 15:10)

  • @vakuum: ne znam, ajmo napravit anketu, pitanje je: Tko je puko!? :DDD @veseli gajo: može može, čim se nekaj erotskog dogodi...LOOOL :))) @Jaca: :))) ...ili joj je dosta mojih priča ;)))) Ima jadna laganu disleksiju ;) (ddadd 01.03.2006. 15:36)

  • eto vidiš dragi.. a ti nju hvališ u svakom drugom postu, a ona mrtva - ladna... (rudarka 01.03.2006. 17:23)

  • Moj mene više uopće ne čita. Još bolje :) (jazzie 01.03.2006. 19:08)

  • a da napišeš nešto ne tako ugodno o njoj pa da provjeriš jel te pročitala? :D :P (ribac 01.03.2006. 20:49)

  • Zakaj ti nju tak mučiš? Ha? ;) (Vulgar 01.03.2006. 21:54)

  • A kaj da ti moraš čitat sve te silne postove? Haaa? ;) (Vulgar 01.03.2006. 21:54)

  • Hihihihi! ;) (Vulgar 01.03.2006. 21:54)

  • oće mene onda ddraga izbacit kad se vrati? :))) (Viz Ddaddova :D 02.03.2006. 02:22)

  • hahahahahaahahahaha :D odlican si :) (derorice 02.03.2006. 10:05)

  • Uh, ja sam ti k'o i Draga...Ne stignem! (TheLittleone 02.03.2006. 10:26)

  • to ti samo mislis... ;) moj dragi ni ne zna da pisem blog. barem ja tako mislim... hm.. :) pozdrav (buubica 02.03.2006. 12:29)

  • hkhm uopce ne znam zasto bi te itko trebao citati... pa tako ni draga :)) zezam se, naravno. bogami da mi puno olaksas radni dan... uh zanimljivo... malo odmorim oci od cijelodnevnog buljenja u komp- tako sto odem na tvoj blog... hm... ? wtf... (GEGE :) 02.03.2006. 13:11)

  • :)))))))))))) ... (((((((((((((: (okeco 02.03.2006. 15:47)

  • Ma to te cima da vidi kaj delaš kad misliš da te ne pazi :)) I ne, mada je gumen - nije savitnjiv. Valjda jer je mali. Mislim, prosjećnih je dimanzija osim kaj je zaobljen i malo debeljuškast. Al je mali :). Samo 128 :( (dr.luka 02.03.2006. 17:10)

  • Ti pišeš svakodnevno postove,pa te moram svaki dan čitati(ali to volim kao i ostale postove meni dragih blogera). (kazzoo 02.03.2006. 17:58)

  • ne čitan te ni ja uvik (ka i sve druge blogove) pa šta onda, e... da sve redovito pratin, cili dan bi samo blogove čitala i ništa drugo ne bi radila... no, to ne znači da ne mislin da pišeš lipo, e... :o) (xvii 02.03.2006. 20:34)

  • Jadna cura, osudio si je na buljenje u monitor:)hihihi (Šefica 02.03.2006. 20:57)

  • dobro, i? jel pročitala? ili još čita?? :) (zara 02.03.2006. 21:34)



  • - 11:10 - Vaš komentar je meni dar :) (0) - Štampaj - # - Poplavi imena