ddadd

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

20.03.2006., ponedjeljak




Hrvatski manageri :)



Ovih dana ne mogu se načuditi silnim glupostima koje 'oni gore' mogu napraviti.
Osnovni problem je što misle da su najpametniji, oni ne znaju ni laptop upaliti ali po pitanju npr. interneta znaju bolje od ljudi koji se time godinama bave :-)

1)

Tako je npr. moj dragi kolega poderao nekoliko kila živaca pokušavajući uvjeriti vlasnika jedna firme da će mu biti neusporedivo jeftinije uzeti ADSL nego za svako primanje ili slanje pošte podizati ISDN dial up konekciju. Tip je odlučno tvrdio da njemu ADSL ne treba, tek nakon što je samo za internet u tri mjeseca iskeširao 7000 kn skrušeno je došao mom prijatelju i zamolio ga da mu uvede ADSL.
Sad su mjesečni računi 300 kn max, a svoju školu vrli je manager platio 6000 kn :)

2)

Još je drastičniji slučaj kad jedna naša velika firma SVE VODI PAPIRNATO!
Ništa excel, ništa kompjutori, mreže...sve se zapisuje na papir onako kako se to radilo i prije 200 godina :)
Da ne duljim, ustanovljeno je da se za cca 20% robe koja je prošla kroz skladište uopće ne zna gdje je!
Riječ je o 500 000 eura gubitka. E, sad nastupa frka panika - treba sve informatizirati navrat nanos!
Uglavnom, kontaktirali su mene i ja im kažem da nemam uvid u veličinu projekta i da nikako ne mogu reći cijenu, ali dva čovjeka će dva tjedna raditi intervjue i proučavati dokumentaciju a tada ću ja izraditi programsku dokumentaciju po kojoj će se vidjeti koliko informatizacija njihove firme košta.
Tu dokumentaciju ta firma može iskoristiti da napravi natječaj ukoliko ne bude zadovoljna mojom cijenom. Bilo koja programerska firma bi ionako naplatila izradu te dokumentacije, a sad bi mogli samo uzeti programere za točno određen projekt.

Njima je 5000 kuna za dva čovjeka koja rade dva tjedna previše!?!

Od tih 5000 kuna pola daješ državi, ostaje 2500 - to je 1250 kuna po čovjeku! Po stručnjaku!
Da ne duljim, od informatizacije koja bi koštala uvrh kape 50 000 kuna neće biti ništa, bez obzira što bi ta informatizacija trebala spriječiti daljnje gubitke koji iznose cca 750 000 kuna godišnje!

Ti dični momci će radije izgubiti 750 000 kuna nego dati 5000 kuna na 'neku tamo dokumentaciju' :-/

3)

Softver za knjigovodstvo se može nabaviti za 11 000 kuna. Vlasnik jedne naše jače firme kupio si je terensko vozilo pa mu je jadnom puno dati 11 000 kn za softver. To što nikako ne može u kratkom roku doći do važnih podataka tipa tko mu je dužan i koliko, to ga ne zabrinjava, on ima 11 zaposlenih a od toga su 4 (slovima: četiri) knjigovođe! Ti knjigovođe će rado ostati prekovremeno da mu izvuku te podatke :-/
Isto tako ga ne zabrinjava što bi mu uz taj softver od 11 000 kuna svo knjigovodstvo mogao voditi samo jedan knjigovođa i to bi mu bila ušteda od cca 18 000 kuna mjesečno!
Glavno da on ima terenca :D


Oprostite, nakupilo mi se pa sam malo izbacio amo :)


Vaš Ddadd...

- 03:30 - Vaš komentar je meni dar :) (17) - Štampaj - # - Poplavi imena