22

utorak

veljača

2011

Fenix

Ustajem iz pepala
kao mnogo puta do sad
snazna i svetla
kao nikad pre.
Pogledaj,
sve moze i bez tebe.
Neka ti ne bude zao
propustenih prilika,
neizgovorenih reci,
osusenih usana..
Jer ja necu pozaliti
ni tren izgubljenog
vremena.
Ovo je jos jedna
osvojena kula,
Pirova pobeda
rutinsko samoponistavanje
Ja sam kraljica propalog carstva
Ti si moja nagradna rusevina
moj nasmeseni mermer
moja poorana crnica
toranj paucine, sunceve prasine
i oblaka dima.
Ti si moj prelepi grob!
Ustajem...
Taj les razlozenog spomenika
hram jedne nepresusne ljubavi
ima jos toliko vode
da napoji mene
da ozivi moje klonulo telo
i moju virom odnesenu dusu.
Raduj se kukavico
i seti me se
svaki put kad
jato ptica obidje tvoj kraj
seti me se kad vrabac
sleti na tvoj zapusteni prozor
seti me se kad ti pero sleti na dlan
Uvek cu biti medju pticama
medju pesmama
neprolazne price
uvek iznad tvojih uvojaka
i leteti
u zenici tvojih ociju.

<< Arhiva >>