< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Blog postoji od: 18.05.2007. 18:35(ali stari postovi su izbrisani i sada ih ima jako malo.)

Burning Moonlight
Ona voli. Ona biva voljena. Ona ima 16 godina. Ona je nesebična. Ona je tvrdoglava. Ona je samokritična. Ona je romantičarka. Ona je duhovita. Ona obožava plesati. Ona obožava crtati. Ona obožava pisati. Ona obožava fotografirati. Ona obožava kišu. Ona vjeruje u Boga. Ona obožava muziku. Ona voli anđele. Ona ne voli bolesti i smrt. Ona voli životinje. Ona ne voli rastanke. Ona voli pivu. Ona je emotivna. Ona je brbljava. Ona je perverzna. Ona ide u jezičnu gimnaziju. Ona je hip-hoperica. Ona je hetero. Ona obožava ljeto i zimu. Ona obožava suprotnosti. Ona voli techno. Ona ne voli emače. Ona ne voli darkere. Ona voli trčati. Ona se boji smrti, kukaca, mraka i porculanskih lutki. Ona je optimist. Ona je luda za breakdanceom. Ona voli vaniliju. Ona nije više dijete. I ona obožava dijete u sebi.




Broken heart <3

And again.. I cry, I wanna die, I can't sleep...
U destroyed me...

Voljela sam... Dala sam mu svoje srce da ga čuva, dala sam mu dušu...
Bacio ju je...

Još uvijek se budim noćima, još uvijek tvoj lik titra mi pred očima... Želim te... Pored sebe, zauvijek. Pod kožom si mi... Tako sladak, nevin, tako JEDINSTVEN!... Tvoje usne koje toliko želim, tvoje oči, tako lijepe, tako PREDIVNE... VOLIM TE!
Svaki tren proveden s tobom, svaki tvoj pogled, svaki djelić tebe... VOLIM TE... Želim te imati uz sebe, sada, sutra, zauvijek! Više nego ikoga na ovom svijetu, više nego išta... VOLIM TE! Jako, iskreno, predano, kako se samo jednom voli...

A što si ti učinio?...
Ubio me, ranio moju djetinju dušu, pokazao joj što znači bol...
Suze opet teku i nemogu ih zaustaviti... Ne želim...
Osjećam kako mi se srce steže... Dišem plitko i nejednako...
Grizem usnu ne bih li zaustavila jecaje duše koji probadaju mirnu, tihu noć...
Što da napravim, kako da te zaboravim?

I can't stop missin' you...

Fališ mi... Ti, tvoje ruke, tvoje usne, tvoje oči... TI!
<3
Ali otišao si...
I nećeš se vratiti više...
Otišao si, a volim te... Otišao si, a volim te... Otišao si, a volim te... Otišao si, a volim te... Otišao si, a volim te...

Image and video hosting by TinyPic


09.11.2008. u 01:03

|komentiraj(0) | print | # |






<< Arhiva >>