< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Blog postoji od: 18.05.2007. 18:35(ali stari postovi su izbrisani i sada ih ima jako malo.)

Burning Moonlight
Ona voli. Ona biva voljena. Ona ima 16 godina. Ona je nesebična. Ona je tvrdoglava. Ona je samokritična. Ona je romantičarka. Ona je duhovita. Ona obožava plesati. Ona obožava crtati. Ona obožava pisati. Ona obožava fotografirati. Ona obožava kišu. Ona vjeruje u Boga. Ona obožava muziku. Ona voli anđele. Ona ne voli bolesti i smrt. Ona voli životinje. Ona ne voli rastanke. Ona voli pivu. Ona je emotivna. Ona je brbljava. Ona je perverzna. Ona ide u jezičnu gimnaziju. Ona je hip-hoperica. Ona je hetero. Ona obožava ljeto i zimu. Ona obožava suprotnosti. Ona voli techno. Ona ne voli emače. Ona ne voli darkere. Ona voli trčati. Ona se boji smrti, kukaca, mraka i porculanskih lutki. Ona je optimist. Ona je luda za breakdanceom. Ona voli vaniliju. Ona nije više dijete. I ona obožava dijete u sebi.




If I die 2nite... I want u know this...

Naivna, glupa, zaljubljena, slijepa glupača.
Ta sam.
Hmh.
Toliko se dugo trudim da ne zavolim jednu osobu.
I konačno je zavolim.
I što se dogodi...
Odjeb. Vrhunski. Svjetski. Kako god.
Al odjeb... Samo takav.
A zašto?
Neznam ni sama.
Samo takva idila 3 dana.
I onda.
Odjeb.
Točka.
Ili uskličnik.
Neznam.
A ja?
Suze.
Opet.
Što još?
Tuga. Kmečanje. Režim na sve oko sebe.
Nepodnošljiva za sve.
Depresivna.
Užas.
Jednom rječju: glupača.
I uvijek tako.
Uvijek ista priča.
Bez hepi enda.
Zašto?
Ni to neznam.
Zaslužila sam?
Valjda...
Može li mi netko reći..
Gdje se ljubav spaja s mržnjom?
Gdje se tuga spaja sa srećom?
Gdje se stapaju svjetlo i tama...
Gdje ja s tobom?...
Hoću li ikada pronaći lijek za bolove moje duše?
Hoće li na mom licu zasjati onaj iskreni osmijeh?
Hoću li ljubiti i biti ljubljena?
Hoću li ikada zaslužiti to?
Što trebam učiniti?
Trebam pomoć...
Taj mali odgovor koji će me spasiti...

Volim te...
I neželim te voljeti.
Želim zaboraviti tvoj osmjeh, tvoje oči, tvoje tijelo.
Želim skinuti svaki tvoj dodir s mog tijela, svaki poljubac s mojih usana, svaki trag suze koja je zbog tebe tekla, svaku uspomenu koja toliko guši...
Ne želim te voljeti.
Ne.
Ali ne mogu protiv srca koje me tebi vuče...
Volim te..

Ya tebya liubliu...
Nažalost.

Sada zbogom moja ljubavi...
Kiša će da izbriše moju tugu s lica.
Suze će se mješati s njom i zauvijek nestati...
Oprosti mi što nemogu više te voljeti, što pokušavam zaboraviti te..
Oprostit ću ti što si uništio moj život...
Odlazim...
Zbogom zauvijek moja jedina ljubavi...
Image and video hosting by TinyPic


22.08.2008. u 22:31

|komentiraj(1) | print | # |






<< Arhiva >>