< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Blog postoji od: 18.05.2007. 18:35(ali stari postovi su izbrisani i sada ih ima jako malo.)

Burning Moonlight
Ona voli. Ona biva voljena. Ona ima 16 godina. Ona je nesebična. Ona je tvrdoglava. Ona je samokritična. Ona je romantičarka. Ona je duhovita. Ona obožava plesati. Ona obožava crtati. Ona obožava pisati. Ona obožava fotografirati. Ona obožava kišu. Ona vjeruje u Boga. Ona obožava muziku. Ona voli anđele. Ona ne voli bolesti i smrt. Ona voli životinje. Ona ne voli rastanke. Ona voli pivu. Ona je emotivna. Ona je brbljava. Ona je perverzna. Ona ide u jezičnu gimnaziju. Ona je hip-hoperica. Ona je hetero. Ona obožava ljeto i zimu. Ona obožava suprotnosti. Ona voli techno. Ona ne voli emače. Ona ne voli darkere. Ona voli trčati. Ona se boji smrti, kukaca, mraka i porculanskih lutki. Ona je optimist. Ona je luda za breakdanceom. Ona voli vaniliju. Ona nije više dijete. I ona obožava dijete u sebi.




Prva godina dana postojanja mog bloga :)))

Danas je prva godišnjica mog bloga. roflzubothumbup
Mislim da ću u ovaj post zato napisati neke sitinice vezane za moj blog.
Dakle, sadašnja adresa mog bloga je http://pinkprvrzbutterfly.blog.hr koju mislim da ću uskoro mjenjati. A stare adrese mog bloga su bile antonijaaa15.blog.hr i izgubljenaklinka.blog.hr. Iskreno govoreći, mislim da je još neka bila, ali se nemogu sjetiti trenutno.
I sad kad se sjetim koje sam gluposti pisala u prvim postovima, koliko su dugi (kratki) bili ti moji postevi, i koliko sam komentara dobivala tada (ni dan danas nema ništa više komentara no bar danas mi komentiraju samo osobe koje znaju o čemu pričaju i koje davaju neke smislene komentare).
Dakle, moj prvi post bio je ovaj:

Evo, svi imaju te blogove, pa reko da i ja napravim sebi.......... znam da će mi dosaditi nakon misec dana ali eto....... neka sam ga i ja napravila!!!!!!!!!!
headbangheadbangheadbang
Iz čega se da zaključiti koliko sam se promjenila u tih godinu dana, kako po pisanju bloga, tako i u stvarnome životu, fizički i psihički. U oba slučaja sam sazrijela, nadam se primjetno.
I sad, čitajući prijašnje posteve, tj. one koje sam napisala prije godinu dana, crvenim se kao paprika... Koje sam samo gluposti mogla pisati. Oh... namcor
No, nisam se samo je promjenila, nego i sve oko mene... Društvo drugo, druga škola, jednostavno drugi život. U kojem mi je bolje... A promjenio se i blog, dizajni su se mjenjali skoro svaki dan, iz dana u dan pisala sam duže posteve sa nekakvim smislom...
Jedna od rijetkih stvari koja se nije promjenila je ta da sam još uvijek rob u kući. -.-' Stoga, moram ići prati suđe sada i srediti sobu... Užas... Buh! tuzan
Uživajte, pozz kizz.


18.05.2008. u 09:03

|komentiraj(1) | print | # |






<< Arhiva >>