< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Blog postoji od: 18.05.2007. 18:35(ali stari postovi su izbrisani i sada ih ima jako malo.)

Burning Moonlight
Ona voli. Ona biva voljena. Ona ima 16 godina. Ona je nesebična. Ona je tvrdoglava. Ona je samokritična. Ona je romantičarka. Ona je duhovita. Ona obožava plesati. Ona obožava crtati. Ona obožava pisati. Ona obožava fotografirati. Ona obožava kišu. Ona vjeruje u Boga. Ona obožava muziku. Ona voli anđele. Ona ne voli bolesti i smrt. Ona voli životinje. Ona ne voli rastanke. Ona voli pivu. Ona je emotivna. Ona je brbljava. Ona je perverzna. Ona ide u jezičnu gimnaziju. Ona je hip-hoperica. Ona je hetero. Ona obožava ljeto i zimu. Ona obožava suprotnosti. Ona voli techno. Ona ne voli emače. Ona ne voli darkere. Ona voli trčati. Ona se boji smrti, kukaca, mraka i porculanskih lutki. Ona je optimist. Ona je luda za breakdanceom. Ona voli vaniliju. Ona nije više dijete. I ona obožava dijete u sebi.




... DON'T CRY BECAUSE IT'S OVER, SMILE BECAUSE IT HAPPENED ...

Opet ja i moj uzaludan pokušaj pisanja nećeg dobrog :)

Najsretniji dan u mom životu je dan kada sam te upoznala,
Jer tada sam upoznala ljubav koju prije nisam poznavala.
Nakon godinu dana našoj ljubavi došao je kraj,
Ali jedno nemoj zaboraviti, voljela sam te znaj.
Otišao si u drugi grad, tamo si ljubav upoznao drugu,
Za sobom si ostavio mene i ovu nepodnošljivu tugu.
Još uvijek mislim na tebe i moja nada ne vene,
Da i u drugom gradu ponekad misliš na mene.
Nisam znala da će vrijeme naše sreće ovako brzo završiti,
No ja se nadam da će se naša sreća ponovno roditi.
Nadam se da ćemo biti sretni kao nikada prije,
I želim da napokon shvatiš što moje srce krije.
Vratiš li se neće nam biti kraja,
Naši životi bit će bolji i od raja...

... A KAD MI DOĐEŠ TI TI OSMJEH VRATIŠ MI SVA PATNJA I BOL ŽIVOTA MOG ĆE PROĆ ...

Oliver Dragojević :((( Koje pjesme taj ima... Ajme :(((( Predobro...
Danas je neki odvratan dan... Svi govore o samoubojstvima... Ajme ajme... Pa kakve koristi od toga? Zar da tako lako se odreknete nečega što vam je Bog dao, a to nešto je život... Život je prevrijedan... I zapamtite da kakav god bio... Kako loš bio može biti i gori... I otić ćete u nebo... Jednog dana... Ali o tome ne možete vi odlučivat nego Bog, On će donijeti pravu odluku kada ćete vi doći k njemu, u njegovo Kraljevstvo. A samoubojstvo je presebičan čin... Mislite da nema izlaza više... Ali to nije tako, za sve postoji rješenje samo se do nekih rješenja dolazi težim načinom, ponekad pronalazak rješenja dulje traje... Ali zato se morate boriti, a ne odustajati nakon prve zapreke... Najgore je kada se tinejđeri odluče ubiti zbog ljubavi... Pa ne upoznaje se ljubav života sa 15 godina... Istina... može se dogoditi i to... Da osobu svog života upoznate sa 15 godina. Ali tada to nećete znati... Tek kasnije ćete to shvatiti... Zato se ne sekirajte zbog nekih dječijih ljubavi tipa on mene ne voli i to... Možda se vama sada to čini big deal ali kasnije ćete se smijati tome, tim glupostima zbog kojih ste proljevalji suze i probdjeli noči. Da, boli to... boli kada osoba u koju ste zaljubljeni vas ne šljivi 2% ali ta bol će proći... I nesmijete dopustiti da vas nešto tako uzruja toliko da biste si oduzeli život... Razmislite samo što vas sve čeka u životu, što će te sve propustiti ako si ga sada odlučite prekinuti... Izgubit ćete daljna prijateljstva i daljne ljubavi, daljnu zabavu i daljnu sreču što vas čeka... Istina, bit će tu i još suza, još tuge, no svatko to preživi...

... Svaka ljubav završava plačem... Jer umiranje i prekidi donose suze za sobom ...


I opet sam počela filozofirati...
Idem sada... nastavljam živjeti u nadi za boljim sutra i znam da će se moje čekanje boljih vremena isplatiti....


04.11.2007. u 20:36

|komentiraj(6) | print | # |






<< Arhiva >>