ponedjeljak, 07.04.2008.

**I gave you my heart,that is all i can give you and if that is not enough to you then I am not enough for you**





proslo samo šest dana ja opet pisem post...cudno,cudno..nesto me puklo to pisanje xD..zahvaljujem svima na komentiranjem naravno svima cu vam to vratiti...

Image and video hosting by TinyPic

**rekoše mi da odmjeravam ljude(mislim stvarno..ja da to radim???nikad!!ok,ok mozda nekadxD)
**rekoše mi da imam preduge noge
**rekoše mi da mi je kosa natapirana(to uopce ne zelim komentirati)
**rekoše mi da sam premršava
na kraju me je Andrea poslala na Top-Model i rekla da ceme tamo srediti..fala andrea!




sretna sam i smirena..ne znam zas,nemam nekakav posebni razlog..hmm da cudno je to,nemam potrebu za divljanjem i skakutanjem i i smijanjem bez razloga...al svida mi se..o daaaa..al nece to dugo potrajati..ne ne

<3 volim stajati na stanici i gledati te tramvaje kako dolaze i odlaze a ljudi izlaze il ulaze...sjedim na klupici i sve to promatram.
<3 volim ona dva debilceka koja sjede iza mene..iako se zbog njih znam i živcirati,i smijati i cviliti,i bacati stvari na njih.al ja ih volim
<3 volim i svoje curke koje uopce nisu drustvene pa jednu po jednu moram izvlaciti da idemo van....
<3 volim svoju novu crnu jaknu...osjecam se starije i samouvjerenije u njoj...svida mi se to
<3 i wolim provoditi sate na zemljopisu i slusati sale i posalice od profesorice koje uopce nisu smijesne..pa joj se smijem jer joj se nitko drugi ne smije
<3 i wolim svoj crveni mobitel pogotovo kad zazvoni...(nada umire posljednja)


puno stvari ja wolim,da da...

ah da i tebe wolim al ti ne wolis mene,ne ne ja to znam,,nije ljubav za tebe..jel da??nema veze ja mogu voljeti za oboje..xD xD

i da sretan rodendan Danieli...i to 16..uuuuu sad si starija...facoooo..hehe...

Image and video hosting by TinyPic

ne znam sta da vise pisem...
stvarno ne znam
i vani puse vjetar i to mi se ne svida
jedem neku čokoladu iz londona
ne sviđa mi se,nema okus po čokoladi
bljuc,bljuc

odoh sad
uzivajte svi i budite mi veseli
saljem svima pusu..
ma da bez brige nisam ni tebe zaboravila,tebi saljem velikuu pusu <3


21:14 | Komentari (321) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.