petak, 20.07.2007.

evo....vratila se na kratko s mora...samo par dana...pa idem dalje...al eto posto imam previse slobodnog vremena švrljala sam malo po blogovima i naisla na vjerin blog(imate link u boxevima)...i tako citam ja njezin post i pise ona pitanje koja je muce u zadnje vrijeme...i padne meni na pamet da imam i ja pitanja na koje bi htjela odgovore...pa evo napista cu vam neka....

1.zasto goran visnjic ne zeli priznati svoju kcer??i kako li je sad njegovoj zeni?
2.je li vlatka pokos dobila svu svoju obleku??i tko ce joj sad kupovati toliko odjece??
3.zasto je dino jelušić upiso istu gimnaziju ko i ja??
4.zasto ti se neki ljudi ispricavaju za neke stvari koje su napravili prije ajmo rec mjesec dana,i ti si se vec pomirio s tim..i onda kad im ajmo rec oprostiš oni naprave isto sranje??
5.jeli moguce da te netko voli 4 godine i sto si ti gori prema njemu on je prema tebi sve bolji i bolji??
6.hoce li temperatura vani dosegnuti i 45 stupnjeva??
7.i zasto ja ne mogu imati jahtu??


eto ta su mi pitanja pala na pamet...smijehsmijeh...
mozada mi je ipak vrucina lupila u glavu pa sam malo pukla al nema veze....bang
eto to je sve...pisem vam valjda kad se opet vratim s mora....uzivajte...pozzzzzzzwavewavewavekisskiss




11:18 | Komentari (19) | Print | ^ |

četvrtak, 05.07.2007.

golub,prazna posudica i otpala ruka

ej ljudovi!!!toliko mi je dosadno da sam se odlucila napisati novi post....zadnjih par dana bili su upisi i eto ja se upisala...weeeesmijehsmijehthumbupi bas sam hepi...sada sam se i toga rijesila...i da ne cete vjerovati tko se jos upiso.....DINO JELUSIC....daniela ga je vidjela na prijavama a i danas smo ga vidjeli na upisima....e trebate ga vidjeti...onak zalizana kosa i tam neka seljacka kosuljabangbang...joj sam se nadam da nece upasti samnom u razred....nadam se da je uzo talijanski...da bar...ugl upoznala sam na upisima jednog tipa koji s danielom ide na engleski i vjerovatno cemo upasti u isti razred..i tak tip je fora i trebali bi se naci danas....jucer sam bila vani s danielom i marom...isli smo vidjeti rezultate kod nas i kod mare...i mi onak hodamo po trgu kad odjednom mara vicu fujjjjj....pogledamo nas dvije koji joj je a kad ono golub joj se posro na ruku....odvratno.....eekludbang...al dobro i to smo rijesile..i tako mi hodamo i prolazimo pored babe kaj na ulici prosi i odjednom baba se pocne derat na nas...al tam nekim svojim jezikom tak da je upce nismo razumjele...pitamo mi maru kaj joj je napravila ...dode ona da joj je sam prosla prek njezine posudice za lovuludbang...poruka za maru...nemoj vise ljudima prelaziti prek njihovih posudica..smijehdead al zato i danas meni i danieli nije falilo zabave...posto smo zavrsili brzo s upisima(jer skoro ljudi i nije bilo)otisle smo u turbo sport jer sam si ja htjela kupiti novi badic(i jesam,,jedan fora narancasti)..i tako ja isprobavam jedan od 6 badica kad cujem danielu kak sapce i zove me....pogledam ja a ona drzi ruku od tame neke lutke...otpala joj je i ne mozemo je vratiti...a cijelo vrijemo umiremo od smijeha..i na kraju smo ostavile tu otpalu ruku na podu pored te lutke i pobjegle na drugu sranu...fala bogu pa nije bilo kamera....smijehsmijeh
eto,stavrno ne zanm kaj bi vam vise napisala...ne cu vam se moci malo duze javljati jer sutra ujurto idem na more..pa me nece biti..al zato mi ostavljajte punooo komentara....eto svima vam vam saljem pusu i pozdravljam vas....mahwavemahkisskiss

evo vam malo videa...obozavam tu seriju i sve likove...uzivajte!!





i moj najdrazi par:








11:37 | Komentari (38) | Print | ^ |

nedjelja, 01.07.2007.

jarun

bili na jarunu jucer i bilo je supersmijeh....al idemo ispocetka da cujete cijelu pricu....dogovor je bio da oni(a pod tim se podrazumjeva baturka,daria,tena,anđa,ludvig,cvita,kovacevic,vokic i mislim da je to to) idu na jarun odmah ujutro a posto se meni i mirji nije dalo dizati tak rano(u pol deset)mi smo rekle da cemo doc malo poslije....i tako nasle se nas dvije i sta cemo sad...jer je kisa padala pa nismo znale dal da idemo il ne....i mirja je predlozila da idemo na jelenovac(zapravo je to njezina stara rekla)...al pitanje je bilo sta cemo tamo...kao prvo kisa pada kao drauga same smo....i osle mi zvati ljude da vidimo tke ce jos ici....al na kraju nikoga nismo dobile...zovemo felca ne javlja se(spavo si zar ne??namcor),zovemo zrinku ne javlja se(i ona spava a bilo je 13h) na kraju od svih koje smo zvali marac je jedini pristo...i dodemo mi pred njegovu zgradu i tip izade i blijedo nas gleda....dode on nama a gdje su ostali??ja sam mislo da vas je barem 50 a tu nema nikog!!bangbangi onda je on iso zvati svoje iz sad vec bivseg razreda da idu....zovemo paulu i prodamo joj pricu kao da ce biti i rostiljanjami(a kisa ljeva) i da nas ima jako puno...i paula kaze da ce svratiti...onda smo zvali tenu i kazemo joj da oni s jaruna dodu na jelenovac i njima prodamo pricu o rostiljunjami i da nas je jako puno a pritom je marac glumio zvuk roštilja...ššššššššššššššššššš...al oni nisi pali na tu pricu i rekli su nam da dodemo na jarun....al čekajte,čekajte to nije sve....zatim smo sreli nase rukometase...zapravo dio njih i meica smo pitali oce on ici s nama...al sada smo cijelu pricu prebacili na jarun...kako je tam rostilj i da su skoro svi tam...i on je pristo...i tako smo nas cetvero(mirja,marac,meic i ja) krenuli prema jarunu....na kraju smo nas troje ipak priznali meicu da nema nikakvog rostilja na jarunu i on se nes nadurio kao lagali smo mu...bla,bla,bla...al nakon 2 sta mi smo dosli na jarun i nasli ove....bili smo tam kod odbojkaškog terena i zabavljali se,gadali smo se s pijeskom,decki su se pljuvali s vodom a na kraju su neki zavrsili u jezeru a ostali su isli jesti....moram ludvižu zahvaliti kaj mi je ubacio kilogram pijeska u grudnjak al mislim da su neki dobili i vise...zar ne...smijehsmijeh...takoder smo i snimali smijeh od tene...to trebate cuti...poslije sam sam ja otisla a ne znam do kad su oni jos ostali....i poslije svega toga mirja i ja obecale smo da cemo prestati lagati(ok ok bar cemo pokušati)jer eto pokazalo se da ipak postoji ljudi koji se povjerovati u svako sranje koje ja kazem...npr taj rostilj...zato stavrno oprostite svi koji smo vam prodali tu pricu o rostilju i nadrobili milijun gluposti...yessmijehwinkzujo
al eto da ne bi ispalo da smo samo mi imali jao zanimljiv dan i dolazak do jaruna pitajte kako su ostali dosli do jaruna...hehe i njima je bilo jako zanimljivo....smijehsmokinthumbup
pozdravljam vas sve i svima saljem veliku pusu...i sretno sutra i narednih par dana...jer su UPISI




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


12:07 | Komentari (15) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.