četvrtak, 20.03.2008.

...love is a losing game...




Image and video hosting by TinyPic

...jedno popodne bilo je dovoljno da promjenim misljenje o osobi za koju sam misla da poznajem najbolje i da ona zna mene..naravno i dalje ona zna mene no opet ja vise ne znam nju..
rekla sam da cu prec preko toga..no pitanje je jesam li bila ja ovaj put iskrena?jesam li??? ni sama ne znam..kad malo bolje razmislim da mogu to zaboraviti al sa tom osobom nista vise nece biti isto..jednostavno gotovo je..i to prvi put ponosno mogu rec da ja nisam kriva...

tocka na i toga dana bila je kad sam srela osobu koju nikako nisam htjela..na kraju mi je cak i bilo drago..cesto razmisljam o toj osobi..i iwani sam to rekla...ona me smatra ludom no opet..u sad sam u vrlo losem stanju i svasta mi pada na pamet..svasta se moze dogoditi tijekom ovih praznika...

da kad sam vec kod praznika..jooj napokon su poceli..trebao mi je odmor...zelim vidjeti ljude kojje dugo nisam vidjela..zelim se ispricati sa njima,ismijati kao u stara vremena..
ne zelim vise razocarenja,ne zelim vise suze,bol i tugu...dosta mi je svega..

idem sad...
pusa svima od bubice...
Image and video hosting by TinyPic


19:19 | Komentari (41) | Print | ^ |

petak, 14.03.2008.

...Tears Dry On Their Own...

..ovo nece biti jedan od mojih uobicajenih postova di
mogu pokazivati svoj talent pisanja tj komentiranja..ok
ok znam ovo
je zvucalo umisljeno..ispricavam se...
hm trenutacno nemogu
podijeliti neki poseban dogadaj sa vama...
ali opet kad malo bolje
pogledamo nije proslo dugo od mojeg pisanja...
ali kad ja tako
wolim pisati i wolim ovaj blog..da da..
zapravo nesto sam s
hvatila neki dan..u zadnje vrijeme
veselim se sitnicama,veselim se l
judima koje vidam svaki dan..
a dobro necu duljiti jer sam vec
napomenula da ovo nece biti moj uobicajeni post...
bljuc.,bljuc


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



no dobro nastavimo dalje...
moram nastaviti pisati jer mi u pozadini
svira amy winehouse koja me polagano baca u depru...
u utorak i srijedu imali smo dane otvorene
nastave(u prijevodu vam je to kad se stavite
u odredenu grupu i onda ste dva dana sa tom
grupom i prakticki radite gluposti)..tako smo mi
cure otisle kod raske na kemiju i naravno nismo nis radile..
a da zapravo jesmo..razbijale smo epruvete...
ne moram ni napomenuti da nas je ubrzo poslala doma...
hvala razrednice xD xD..tako da smo ja i
iwana dale petama vjetra i zavrsile u mcdonalcu
na obilnom rucku..a onda samo poslije sa
zgraženje proucavale koliko smo masti unjele
u sebe(zapravo to sam ja radila xD)..
naravno isle smo doma pjeske i zavrsile u
terranovi
(jer je mene bas zanimala njihova kolekcija..hm?!)..
i nasle smo fensi šmensi majicu koju smo si obje kupile...
da mogle bi rec da smo provele savrseno prijepodne
ne shvacajuci sta nas ceka sutra
da sljedeci dan odnosno jucer
pisali smo latinski,pitala je zemljopis..
presavrseno..
a danas smo pak pislai matisu..ne moram
ni spomenuti da sam sve zajebala.
.iz latinskog pokupila jedan a i
matematika nece proc nista bolje...
o da slazem sa vama potpuno danas nije bio moj dan.na kraju sam se
izivcirala i pocela cviliti iwani...ali sutra ce biti bolje..
ja to znam...mora biti...idem sa iwanom na jarun
(nadam se da ce se i jedna doticna osoba nama pridruziti)..
hmm upravo sam shvatila da m u ovom postu
spomenula iwanu nekoliko puta...
i sta to znaci iwana????
da si postala vrlo vazna
person u mojem zivotu..o da osjecaj se zadovoljno...
xD,,
da naravno ima promjena u drustvu..
ali ja ne zelim rijesavati
probleme preko bloga kao uopce
ima problema jer iwana i ja ih ne vidmo..
nas to ne dira..ne ne..
ajme ovaj post je predug...
moram ga svrsit...
i da jos nesto znate onog decka kojem savrseno
stoje traperice i ima odlicne tenisice..
e pa iwana je napokon saznala njegovo ime.
.i zove se borna..awwww..
perfect boy with a perfect name xD..
ajme postala sam zaludena sa muskim tenisicama..
prvo sto pogledam na njima su
tenisice i ako ima neke ruzne znam da i decko nije bog zna sta..i
sto je najgore u 90%slucajeva sam u pravu..ufff xD

e sad idem..pozzz mojoj iwani(woljam te punooo),
i svima ostalima...
do sljedeceg pisanja vasa °°bubica°°

Image and video hosting by TinyPic


18:51 | Komentari (49) | Print | ^ |

ponedjeljak, 10.03.2008.

...bAbE viLe... XD XD

ovo sam nalsa na jednom blogu i morala sam kopirati..jednostavno ne mozete vjerovati kako ljudi mogu postavljati takva pitanja...
zato uzivajte!! XD XD


Masturbiram jastukom… mogu li ostati u drugom stanju?

• Kupali smo se zajedno i on je svršio u vodu..Mogu li ostati trudna?

• Gurnuo mi je prst dolje, da li sam još nevina?

• Sa dečkom sam stupila u intimne odnose prije godinu dana
i stalno koristim pilulu.Prije mjesec dana, na fakultetu sam upoznala momka s kojim
sam također stupila u intimne odnose. Moje je pitanje da li moram uzimati još jednu pilulu, jednu za dečka, a drugu za kolegu sa faksa?

• Bok, imam pitanje za vas! Zanima me imali težina kakve veze s menstruacijom, svi me u školi zezaju radi moje debljine.Otkako sam dobila menstruaciju spolno se iživljavam na igračkama.Zašto? Da li sam normalna? POMOZITE!

• Bok! Imam 11 godina. U trećem mjesecu ove godine primjetila sam da kad stavim ruku na trbuh, osjetim neko kucanje oko pupka. Mislila sam da sam možda trudna. Užasno se bojim trudnoće! Nisam još nikad imala
decka, a kamoli da sam spavala s njim, al mislim da sam trudna jer to kucanje osjetim točno oko pupka. Je li moguće da sam trudna ako sam se samozadovoljavala ili to uopće nema veze sa trudnoćom…

• Imam 12 godina i ljubila sam se dečkom. Poslije smo se "trljali preko hlača… jel mogu ostat trudna?

• Imam 16 god, spavala sam nedavno s dečkom i čula sam da do 18 god himen ti ponovno naraste…. koliko mu vremena treba?

• Spavam s 2 dečka, da li ovaj prvi dok spavam s njim može skužiti da sam ga prevarila?

• Imam 13 god i pokazujem pi**u dečkima u wc i jako mi je neugodno jer imam veliki crveni prišt tamo dole… kako da se riješim prišta?

• Moze li ginekolog skužiti da mastrubiram…..?

• Hoće li moji roditelji skužiti da više nisam djevica….?

• Je li istina da masturbacija izaziva neplodnost…. ?

• Prijateljica mi je rekla da ako se istuširam nakon sexa neću ostati trudna….jel to istina…?

• Vise mi je tipova sa partya reklo da ako jedem bombone (ectasy)
da ne mogu zatrudniti, pa sam dala da svšavaju u mene. Sada sam trudna -
da li to znači da su lagali, ili nisam konzumirala dovoljno tableta?

• Zadovoljavala sam se olovkom i toliko sam se zanijela da sam je gurnula preduboko i malo sam krvarila? Da li je to bio moj prvi sex?

• Čula sam neke cure iz 8 razreda spominju riječ peting, pa me zanima šta
je to i da li se može izliječiti. Hvala.

• Imam redovan seks sa dečkom bez kondoma. Primetila sam da mi rastu grudi,
stomak mi se uvećao a menstruacija mi kasni četiri meseca. Da li to znači
da sam možda trudna?

• Imam devojku, ali povremeno jednom prijatelju pušim ku**c.
Da li sam homoseksualac? (Odgovor: Ne, ti si biseksualac)

• Spavala sam s dečkovim bratom, da li se to smatra varanjem?

• Imam 13 godina, nikada se nisam poljubila s dečkom niti spavala
s njime ali malo sam se udebljala, da li sam trudna?

• Imam 13 godina jako sam lijepa, zgodna i imam velike grudi.
Pomozite, što da radim? (Da nije ovo naša ciaos?)

• Ja i prijateljica smo se jučer s dva dečka mazile i ljubile na krevetu..
Danas cijeli dan imamo vjetrove! Jesmo li trudne?

• Samozadovoljavala sam se s Barbikom uslijed čega je Barbiki ispala glava
i ostala "unutra"… Što da radim? Molim vas, ne šaljite me ginekologu…

• Imam 16 godina i imam dečka s kojim imam intimne odnose. Muči me što on
voli da mi gura grlić boce tamo dolje. Moje pitanje je da li mi je dečko alkoholičar.

• Uvijek kad se tuširam okrenem tuš prema sebi i to mi jako paše, da li sam normalna?
Odgovor: A kak bi se drugacije mogla tuširati?

• Primijetila sam da na reklamama za uloške uvijek bude neka plava tekućina,
a meni curi crveno.. Jesam li normalna?

• Uvijek sam bio iskusniji od prijatelja, bio sam faca škole i u mene su se zaljubile sve osmašice. Imam 13 godina i postat ću tata.Pomozite!

eto.to bi bilo to..nadam se da ste se dobro nasmijali...saljem veliki pozzz i pusu iwani,silvii,kiki,crnoj,đezz,i svim ostalima koji citaju ovaj blog..pusek u nosek!! XD XD


15:21 | Komentari (36) | Print | ^ |

srijeda, 05.03.2008.

i živjeli su sretno sve do...dolaska nove tajnice xD

A šta da je bilo ovako:pepeljuga u 21.st

ambiciozna cura koja se ne boji rada ubrzo nakon vjenčanja dozanje da njen princ nije ni upola tako vrijedan kao ona.da,divan je i voli je,preuzima apsolutno sve kućanske poslove.brigu o djeci,totalno hipijevski govori da je ljubav najvaznija i da ce sve biti u redu dok imaju jedno drugo,ali pepeljuga svejedno šizi.naime,gospodin je nakon vjencanja abdicirao,tj odrekao se prijestolja u korist svojeg bratica jer je htio sto vise vremena provodit sa obitelji pa se morao iz palace preseliti u kucu u cijem prizemlju žive zbog njegove abdikacije svrgnuti kralj i kraljica-njegovi roditelji.
Racuni se gomilaju,a đžeparac koje kraljevstvo udjeljuje princu sve teze pokriva troskove,to se pepeljugi niamlo ne svida pa u pocetku stidljivo a onda sve glasnije pocinje prigovarati .nastaje svada u kojima princ optuzuje da je materijalist,a onda se vraca skakutanju s djecom i gledanju sporta uz sve vece kolicina piva.vidjevsi da od muza nece biti velike korist,pepeljuga izvanredno upisuje studij ekonomije zaposljava se kao tajnica u maloj ali perspektivnoj tvrtci,uci strane jezike .radi od jutra do mraka,pregledava djecije zadace,vodi racuna o drustvenom zivotu svoje obitelji.princ stalno prigovara zasto moraju ic u glupo kazaliste,na vecere kod idiota...
Nakon diplome pepeljuga brzo napreduej u nekoliko godina postaje zamjenica direktora sve cesce ide na sluzbene puteve,a princ pocinej zanovijetati sa ljubomornim ispadima.zamjera joj na svemu-i na uspjehu na polsu,i na novcu koji zaraduje i na kolegama s kojim se druzi.usput je stalno sumnjici da sigurno nesto muti sas vojim sefom ali pepeljugi to ne pada na pamet.
sto je najgore djeca su sad vec stariji tinejdžeri i na njegovoj strani,isto kao i svekrva i svekar,koji joj spocitavaju da je izgradila karijaeru na racun obitelji.princ i pepeljuga vec odavno spavaju u odvojenm sobama sve rjede razgovaraju,a zajedno jos jedino odlaze na ruckove kod bratica-kralja.ondje upoznaje šarmantnog i pametnog u kojeg se zaljubljuje i sa njim zapocinje vezu iako su i on i ona u braku.princ ubrzo saznaje za vezu,bruka puca diljem kraljevstva i pepeljuga se iseljava u iznajmljeni stan.da stvar bude gora i diplomat joj je okrenuo leda a i sef u firmi joj je dao otkaz jer skandali nisu dobri z posao.pepeljuga dize kredit i otvara vlastitu firmu.10 godinas e utapa u poslu nastojeci zaboraviti propali brak,izdaju voljenog diplomata i los odnos s djecom,jedini su joj drustveni zivot sestre koje su je nekad mucile al sad su nasle zajednicki jezik u pljuvanju muskaraca i zivotu,jedino svejtlo joj je poslovni uspjeh jer joj je firka napokon pocinje ostvarivati uspjehe.u isto vrijem djeca joj zavrsavaju fakultete pa ih zaposlajva u svojoj firmi i izgladuje sa njima odnose.u pedesetima se pocnije ponovno druziti.putuje svijetom,postaje poznata poslovna zena,a tu it tamo pronalati sarmantnog pratioca.penziju docekuje s veliki penthouse stanom a gosti na njenom 65. rodendanu ukljucuju i bivseg muza,princa koji se ozenio svojom starom zarucnicom koju je ostavio zbog pepeljuge.nasa junakinaj zakljucuje da ga je mozda morala skupo platiti ali da je na kraju ipak nasla svoj sretna kraj.XD XD
(// tekst je preuzet iz novog broja cosma//)xD


citajuci ovu pricu(a ima ih jos 3) navelo me na razmisljane..rijetko koja od nas ce imati princeve,kraljice a pogotovo ne dvorce..no opet sve mi smo odrasle na bajkama..naprije su to bile bajke koje su nam citali jos dok smo bile male a zatim one filmske gdje glavna glumica nalazi ljubav svog zivote i sve to zavrsava savrsenim poljubcem i zagrljajem.a onda dodemo u stvarni svijet i shvacamo da zivot i nije bas tako jednosatvan a sretni zavrseci ako su se i dogode nisu bas tako dugogo vijeka kao sto su pokusali prikazati recenicom i zivjeli su sretno do kraja zivota..i ondas se pitamo u cemu je problem..jesmo li mi krive?? kad cemo dozivjeti srecu..kad cemo mi imati hepi end?'..
sretni svrseci se dogadaju ,ali one koje sami stvorimo i ucinimo sretnim punoo boli su nego ona jeftina recenica zivjeli su sterno do kraj zivota??slazete li se??

Image and video hosting by TinyPic


14:58 | Komentari (27) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.