utorak, 26.06.2007.

the end tj.part 2

eto posto su vec svi uglavnom napisali post o rastanku tj zavrsetku skole i najboljeg 8.razreda....ja sam dosla u petra zrinski u petom razredu i jos se sjecam toga dana....zbunjenih pogleda(mojih,njihovih),sjela sam se s baturkom u predzadnju klupu u redu do vrata a ispred mene su sjedile maja i lana....malo pamalo uvlačila sam se u njihovo drustvo,malo pomalo upoznavala sam ih i tek poslije tih prekrasnih 4 godina ja mogu rec da znam kakav je tko i stvarno znam da ce te mi svi faliti od prvoga od zadnjega a ako uzmemo u obzir da nas je 31 to je ipak puno ljudi....i svi znamo iako ne cemo priznati da se vise nikad necemo skupiti svi,uvijek ce netko faliti..al jbg to se nemere promjeniti i to je tako..moramo se pomirit s tim...bilo je tu svasta u tih 4 godina..,od sestog razreda svi znaju za pricu meić i ja pa jos dana danas oni to spominju,takoder tu je nase markanje glazbenog i ludi provod na trgu,takoder tijekom posljednih dvije godina provodili smo svaku srjedu ujutro pred ucionicom kemije i govoreci kako mrzimo kocijanku i kemiju a eto sada cak ce mi i to faliti,naravno bilo je tu i svada,ogovarnja i naravno nismo uvijek bili slozni al meni ce ostati u sjecanju jedan dobra,veseo i slozan razred kad treba,ostati ce mi u sjecanju ljudi koji ce ti rado pomoci il te nasmijati,ljudi koji ce stati uz tebe i borit se za tebe...i zato mi je drago sto sam dosla u 8.a a ne u neki drugi....
naravno tu su i ljudi iz b i c razreda....koji su mi jako dragi i stvarno mi je drago sto ih znam jer ucinili su moj boravak u ovoj skoli boljim i veselijem...a neki od njih su i moja best frendica astrid,pa takoder super ljudi :ana.felc,agron,meić.tena,vlatka,iwa,tin.kvesic.thea,anda, pa od bekaca danci,lana,mara,astrid,irma,ana i jos neki....
a najvise mi je drago sto sam s istom osobom koju sam i prvu upoznala kad sam krocila nogom u a razred ANTONIOM BATUR i dalje ostala tako dobra....i nadam se da cemo se i dalje cuti...zapravo se nadam da cu se sa svima cuti kad ode svatko na svoju sranu...

sto se tice zadnjega dana u skoli proso je ok...iako sam misla da cu plakati cisto ok sam se drzala...iako kad sam vidjela glavanicu,mirju,maju i tenu kako place morala sam i ja....eto jbg i to je normalno....poslije smo otisli na jarun i bilo je super...prve smo tonak i ja otisle u vodu a onda su i ostali dosli..i tak kupali smo se i zabavljali a nekima je posebno bilo zabavno..necu rec kome da mi ne bi dosli sa spikama joj ena pa da ih pusti na miru il jesi to bas morala spominjati....ma znate na kaj mislim...tak de ce ostati bezimeni a vi si mislite ko se zabavljo..ne znam do kad su oni ostali al ja sam otisla ranije jer sam navecer osla na more...na moru je bilo prilicno ok..osim sto mi je izbila alergija...valjad zbog soli i sunca..tak nes tak da moram ic kupiti nove suncane naocale....e da srela sam si i bivseg..i dalje je zgodan al osto je kreten...drago mi je kaj sam se vratil u zg i tak sljedeci tjedan su i upisi i ja sto posto idem u osmu i to cu uzeti engleski i njemacki(naravno pocetni) tak da cu upasti vjerovatno u razred s anamariom iz b razreda
znam da je ovaj post jako dugacak al eto....zelim vam svima srecu na upisima i da se upisete tam di zelite....i svima vam saljem veliku pusu...drzite se!!!!!




i da evo vam malo slikica:





13:45 | Komentari (18) | Print | ^ |

srijeda, 20.06.2007.

part 1

Da bi spoznala vrijednost sestre
> > Pitaj nekog tko je nema.
> >
> >
> >Da bi spoznala vrijednost 10 godina
> > Pitaj svjeze rastavljen par.
> >
> >
> >Da bi spoznala vrijednost 4 godine
> > Pitaj maturanta.
> >
> >Da bi spoznala vrijednost jedne godine
> > Pitaj studenta koji je pao na zavrsnom ispitu.
> >
> >Da bi spoznala vrijednost devet mjeseci
> > Pitaj majku koja je rodila mrtvorodjence.
> >
> >Da bi spoznala vrijednost jednog mjeseca
> >Pitaj majku koja je rodila nedonosce.
> >
> >Da bi spoznala vrijednost jednog tjedna
> > Pitaj izdavaca tjednih novina.
> >
> >Da bi spoznala vrijednost jedne minute
> > Pitaj osobu koja je zakasnila na tramvaj,vlak ili avion.
> >
> >Da bi spoznala vrijednost jedne sekunde
> > Pitaj osobu koja je prezivjela nesrecu.
> >
> >
> >Vrijeme ne ceka ni na koga
> >
> >Cijeni svaki trenutak koji imas
> >
> >A najvise ces ga cijeniti ako ga provedes s nekim posebnim.
> >
> >Da bi shvatila vrijednost prijetelja ili clana obitelji-izgubi ga.
> >
> >
> >Original ovog pisma je nepoznat,ali donosi srecu svakome tko ga posalje
> >dalje.
> >
> >Ne zadrzavaj ovo pismo.
> >
> >Posalji ga prijateljima ili obitelji kojima zelis srecu i
> >Ne zaboravi vratiti onome tko ti ga je poslao.
> >
> >Mir,ljubav i blagostanje svima!
> >
> >Zapamti...!
> >
> >Drzi se cvrsto uz one koje volis!




ovo je samo mali post,sutra cu vam vjerovatno napisati novi.........ovo mi je poslala tonak i eto stavila sam vam jer ipak sutra je zadnji dan i gotovo je s tim dijelom razdoblja............svima nam je bilo lijepo i mislim a ne postoji osoba kojoj je ovo bilo najgore razdoblje u zivotu i a jedva ceka da ode i vise nikad ne vidi te ljude il prode pokraj svoje skole......
idem sada....saljem vam svima veliku pusu....smijehkisskiss


13:29 | Komentari (15) | Print | ^ |

četvrtak, 14.06.2007.

da da dobro vidite..nisam dugo izdržala bez bloga i opet sam ga otvorila...bolje mi je napisati post o necemu ili nekome pa si sad vi mislite o kom ja pisem jer cesto imam feeling da me tako puno ljudi okružuje al da zapravo nemam nikoga s kome bi mogla razgovarati ili tko bi me htio slušati...tako mi je ovo puno jednostavnije,zapravo ovoj blog je onak vise za mene,tak da vjerovatno i necu tako cesto pistai...

ugl kao sto znate jos ima jako malo dana do kraja skole...zapravo jos 6 dana do kraja...i tada ce biti gotov jedna dio nasih života..meni je na neki nacin i drago sto odlazim i veselim se srednjoj i novoj ekipi al opet s druge strane žao mi je sto odlazim jer znam da ljude koje sam zavoljela i koji su mi jako dragi vise nikad ih necu vidjeti il pak cuti za njih....jer svatko ide svojim putem....i to nije fer..jer znam da ce mi jako faliti...faliti ce mi maja,bibi,lovro,javor,jura,turkalj,baturka,skoro svi cekaci a posebice felc i ana misir....
i sto je najgore ja tek da sad na kraju skole shvacam kakve su neke osobe...zapravo radi se samo o jednoj osobi...cini mi se kao da to nije ona ista frendica koju sam ja znala....ova mi se cini tako hladna,bahata,potpuno nova osoba koja misli samo na sebe i svog jebenog decka..i to mi se ne svida i zelim natrag onu staru i nasmijanu svoju best frendicu...

al evo proslo je i tih 8 godina,zapravo meni njboljih 4 godina u toj skoli i sad moramo ic dalje jer se ne mozemo vracati unatrag...zapravo ja se ne bih ni htjela vratiti unatrag jer sam ponosana na sve sta sam napravila il pak nekom rekla..i iako mi se nekada cinilo da mi je zivot sranje sada znam da nije..jer uvijek su oko mene bili ljudi koji mi nisu dali da potonem il da napravim neko sranje.....

eto gotvo sam..vjerovatno cu jos pisatii o ovoj temi...al sad idem jer moram uciti engleski jer glupaca ja pala sam gramatiku...tako da....pozdravljam vas sve i saljem veliku pusukisswavemah


15:07 | Komentari (27) | Print | ^ |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.