četvrtak, 27.12.2007.

štafeta =)

uff evo i mene...nisam imala namjeru pisati novi post ali eto frendica mi je prosljedila štafetu tako da sam je morala isupniti:pa idemo redom:

Mačke ili psi?
hmmm psi..nekak su mi sladi od mačaka..ne znam zas..a i mačke ostavljaju dlake za sobom..e da to mi je odvratno!

Crno ili bijelo?crno...hehe...i to iz vise razloga:kao prvo ja sam uazsno nespretna tak da ak imam ista bijelo na sebi to se brzo upropast..jebiganutzujo
a drugo mislim da mi crno bolje stoji...hehe

Da li bi radje otisla na neki tulum koji mi priredjuje najbolja frendica ili na date sa nekim deckom koji sutra putuje iz grada?
hmmm ovisi jesam li sa tim deckom onak ozbiljno il ne...al inace mislim da bi otisla na rockas...jer frendica je forever a decki i odlaze i dolaze..tak ak je tom decku stalo do mene onak za istac onda bi razumio smijeh

Da li bi kad usla u Big Brother
ufff ne nikada...iako sam gledala svaki sezonu..al ne nikak ne bi usla...jednostavno to nije za mene..mislim da bi islo na zivce jedne te iste ljude gledati 100 dana i to 24 sata..ufff da to ziher nija za mene...

Da putujes u neku drzavu avionom i on se srusi na otok,sto bi ucinila da dođeš doma?
ne znam sta bi ucinila...vjerovatno bi bila uzasno zbunjena i izgubljena tak da ne bi nis pametno smislila..vjerovatno bi cekala da me se netko sjeti i dode me spasiti(npr moj princ na bijelom konju..hahahaha)

Da li bi radje isla u kino sa deckom koji ti se svidja jako dugo ili s W. Millerom koji sutra putuje u L. A.?
naravno da biram dečka koji mi se jakoo dugo svida...jer kao prvo ovaj mi i nije nes prezgodan a kao drugo nisam luda da si unistim priliku sa tim deckom zbog nekog glumca kojeg necu vise niakd vidjeti(naravno osim na televiziji)..tako da biram deckacerekcerek

Da li bi voljela tjedan dana zivjet u Hogwartsu?
neee..inace nisam luda za tim sranjima...i sama sam htjela da harry potter umre u zadnjem dijelu(zao mi je sto sam mozda ovom recenicom pogodila sve njegove fanove)..

Najdraza hrana?a joj...puno toga..stalno nesto jedem a pogotovo sad prek praznika...njaminjamial bez cokolade ne mogu..to mi je potrebeno svakodnevnofino

Najdraze piće?
jana voda sa okusom jagode,voćni sokovi,kavicaparty,topla čokolada...

Najdraza pjesma:
hmmmm a njih ima stvarno punooo..a i svakodnevno ih mjenjam..no super su mi npr:ne volim te(Hladno Pivo),patience(Guns N Roses),i remember you,rockaway beach(Ramones),lonely day,sad statue(System Of a Down),i can not help myself(kelly familly).put the blame on me(Akon) i jos punooooo njih al ne da mi se nabrajati...smijehsmijeh

Bez cega nebi mogla zivjeti?
bez svojih frendova,ljudi koji me svakodnevno okruzuju i sitnicama mi uljepsavaju dan,obitelji,glazbe...

Sto mislis o sebi?
joooj mrzim ta pitanja..jer sta god ja napisala o sebi bilo dobr il lose nda me proglasuju umisljenom glupacom..zato je moj odgovor na ovo pitanje: neka na to odgovore drugi a ne ja!!!

Da li bi voljela upoznati neku slavnu osobu???
hmmm a valjda bi al trenutacno mi nitko ne pada na pamet...

Kome predajem stafetu i zasto?
stafetu predajem ivani zato jer mi je ona jedna od najdrazih osoba i best frendica,,i drago mi je kaj sam je uopce upoznala...a i ne znam kome drugome bi ju predala...smijeh

eto to bi bila ta stafeta,nadam se da ce je ivana ispunit i predat je nekom drugom..pozzzz svima i saljem va sviam velikuuuu pusuuuumahwavewavekiss


13:28 | Komentari (62) | Print | ^ |

ponedjeljak, 24.12.2007.

...bijeli božić... =)

ejjj ljudovi...evo i mene...skola je napokon zavrsila pa sam odlucila da vam napisem novi post....weeeee bas sam zadnjih par dana onak sretna..stalno se smijem i ne mogu biti ozbiljna...a i snjeg je poceo padati...vec je bilo i vrijeme da imamo pravi bijeli bozic..bas onakav kakav gledamo u bozicnim filmovima koje pustaju svake godine...sve ima neki poseban ugodaj...hehesmijehsmijehma ugl nije se nis posebnog dogadalo prethodnih dana...tak da i nemam nekih velikih novosti...al zato se nesto jakooo ružno dogodilo...znate kako smo mi cure otvorile nas zajednicki blog(jedino sto sam ja zaboravila lozinku i korisnicko ime) i tako se nasla neka ljubomorna glupaca koja je htjela svoje bezvrijedno misljenje podijeliti sa nama...tako da je izvrijedala sve nas(dobro osim ines,lane i poljakice-a to samo sužava popis ljudi koji bi to mogli biti)..tako da je porucujem kao sto sam i napisala vec medu komentarima da nas sljedeci put postedi takvih glupost..jer nas to njezino vrijedanje uopce ne dira..mi same znamo kakve smo a i ljudi koji su nam priajtelji i dobro nas poznaju ziher nece povjerovati takvim glupostima..tako da sto tebe briga tko sta slusa,sta mi redimo pod odmorom i tko je sa kim...hmmm to sve vodi samo jednom zakljucku:sta smo mi postali tvoja opsesija????da nas stalno moras promatrati???znas to ti i nije bas zdravo zato ti nas 4 porucujemo da potrazis pomoc..a kad saznamo tko si ti iako vec imamo neke sumnje vjeruj mi bit ce ti zao sto ikad napisala i jednu jedinu rijec na nasem blogu...btw ovo nije prijetnja nego samo upozorenje!!smijehsmijeh
hmmm ne zelim vise trositi rijeci na tu osobu mi smo ti rekle sta smo imale..e da ima jos nesto..koliko sam skuzila danas je rodendan poljakici... E PA MIA SRETAN RODENDAN I SVE NAJBOLJEfino..(nadam se da ce biti neko slavljepartynjami hehe)..
eto ne znam sta bi vam vise napsiala...sljedecih dva tjedna sam u zagrebu i vjerovatno cu vrijeme provodit sa curama(idemo na klizanje,,to vam je valjda svima jasno,ja i lana smo tako odlucile.. )a onda zadnji tjedan idem na skijanje...i to jedva cekam..smijeh
mda za novu se jos nismo odlucile gdje cemo..ima tu vise priedloga..pa cemo vidjeti..
no ugl
želim svima sretan i lijep Božić i Sretnu Novu godinu..sve najbolje..puno zdravlja,srece,ljubavi i smijeha!!!
pusaaaa svima i uzivajte!!kisskissmahwave


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us







14:08 | Komentari (45) | Print | ^ |

četvrtak, 20.12.2007.

I hate how much i love you...I hate how much i need you..but i just can not let you go <3

ejjjj evo i mene..fakat dugo nisam pisala...a i neko vrijeme mi je i blog bio zatvoren..trazila sam novi dizajn pa je to malo potrajalo..smijehno evo vratila sam se..evo sutra je napokon i petak tj zadnji dan skole..jooj jedva cekam...i onda tri tjedna praznici...proci cu sa cetri..i onak ajmo rec da sam zadovoljna iako znam da ja mogu punooo vise i zato cu podic neke predmete u sljedecem polugodistu..jer kad malo bolje pogledam nisam se nes pretrgla učenjem..iako sam na kraju za neke ispala samo priglupa plavušica..al nema vezeeee..sve ja to mogu prezivjeti pa cak i vrijeđanje...neke osobe mi uzasnooo ide na zivce..i to one koje mi ne bi trebale...a oni koji su me zivcirali sad su mi kakti ok..ma kaj ja znam..sve je to tak zbrčkano...i uopce mi se ne da sa tim zamarat..samo zelim da sto prije zavrsi ovo polugodiste..i da se od nekih ljudi odmorim...no dosta o skoli..kao sto sam i najavila bila sam na konecertu od hladnog piva(prosli petak) i bilo je odlicnoooooooo...mislim da nije moglo bit bolje...bila sam sa frendicom i frendovima...a poslije sam doznala da je jos par ljudi koje znam tamo bilo...al ja nisam nikog srela(da silvia ni dominikasmijeh)ugl budm vam stavila slike al sad mi se trenutano ne da smijeh..i da ovu subotu kao dogovor je bio da idemo na božicni sajam al na kraju nitko ne ide...jer ja nisam mogla ic pa se sve pokvarilo..hehe smijehsmijehno dobro ne znam kaj bi vam jos napisala..nemam neku inspiraciju..al svejedno opet mi ostavljajte punooo komentara dobro vam je krenulo...pozzz mojim kokoskama(e da ja i anamarija smo otvorile blog o onama curama..mislm o nama 8 al ja sam zaboravila korisnicko ime tako da ne mozemo uci unutra..al adresa vam je kokoskeforever.blog.hr tak nes ne znam ni sama)pusaaaa svima..i uzivajte!!mahwavemah


15:26 | Komentari (84) | Print | ^ |

petak, 07.12.2007.

...people always leave but sometimes they come back...

ej ljudovi...nije proslo dugo al eto ja opet pisem novi post..i to sve zahvaljujuci mojim frendicama koje eto nemaju pametnijeg posla nego meni ostavljati komentare..pa onda koja ostavi vise,,joooj..sta cu ja sa vama...kako ide ona markova recenica: a da...da vas nema trebalo bi vas izmislit!!!..da bas....joj,joj...nije nis posebno dogodilo tijekom ovih par dana..osim sto me je pitala latinski i eto na neku foru ja sam dobila 4,i to jos iz gramatike..ah da i danas me pitala njemacki e to je vec nekako islo pa mi je baka dala 5..ma bravo jathumbup...hehe...sljedeci tjedan u petak je nesto sto cekam vec jakoooo dugoooo..al stvarno predugooo...a to je koncert od hladnog piva...jooj nemogu vjerovati da se blizi i taj dan...weeeesmijehsmijehidem a frendicom i bit ce stvarno super....zar ne??sutra kak ti idem sa svojim kokoškama u kino(kao sto sam vec i napisala) al po novom jedna kokoška ce faliti,,i to ivana..a dobro...sta ces...uvijek tak ispadne..kad ja idem sa vama u kino onda ona ne ide a kad mene nema onda ona ide...a valjda cemo se jednom i nas dvije srest..tj da idemo zajedno...da da...a ha upravo sam se neceg sjetila....imam novi nadimak kojeg se eto ne mogu rijesit...kokoške me zovu princeza..al ne to zbog moje umisljenosti(jer kakti ja nisam umisljenasmijehsmijeh)nego zbog jedne recenice koje sam ja napisala..naime nasa silvia i dalje govori kako ona nema nis sa dominikom i kak ona nis ne muti sa njim..pa sam joj ja napisala da ak ona nis ne muti sa dominikom onda sam ja princeza...jer se fakat nisam mogla niceg drugog sjetiti...al eto ove su to jakoo ozbiljno shvatile...al ja sam samo htjela pokazati da sanse da ja budem princeza su iste ko i da silvia nis ne muti sa dominikom....al smislila sam ja vec jednu bolju recenicu..bar mislim da je bolje...ona sa markom..ahhh zapravo evo upravo mi je sinula jos jedna..hahasmijeha tu cu vam sutra rec kad se vidimo....a sto se tice te budale..mislim na silviinog dragog..kričavca..kak god hocete..ima ona jako punoo nadimaka...bas me danas izivcirao...joj doslo mi je da ga zveknem tam na trgu kad je poceo nes srati..daj decko odrasti vise!!!!!tebe nitko ne voli niti podnosi,a ne mi silviu..joooj..a dobro ne cemo se zivcirati zbog njega..i da silvia mi cemo ti pomoci u vezi njega..vidjet ces...smislit cemo mi vec neki plan da vas dvoje budete zajedno...kokoške će već neš smislit..hehehe...da da...al dosta o vama dvoje...sto se tice mene..nista posebno...kokoške me vise tako ne zezaju..pokoja nes ubaci al i to je prestalo....joj tak mi je drago zbog toga da vise ne moram slusati gluposti...tipa ono ja sa markom il pak ja sa bauerom(milslim ono glasovanje na ivaninom blogu-- prestrasno---tko je sve to glasao???imamo 19 glasova)..a po novom i ja sa....ma nema veze...a sto je najbolje sa nikim od njih nisam..a ni ne vjerujem da cu bit...hehe.. =)
eto napisala sam post i ispunila zelju ivane i silvie...ocete ovaj put ostaviti vise komentara od 616???e bas me zanima...pozzz mojim kokoškama:silvii,ivani,ines,lani,kiki,poljakici(nemoj zaboravit o onom nasem dogovoru),anamariji..i štrumfovima:marku i josipu...i jos nekom..al eto necu ga jos imenovati!!!(sorry zbog slike)..pozzzzzwavewavemahkisskiss




20:28 | Komentari (221) | Print | ^ |

srijeda, 05.12.2007.

It is nice that you have someone..someone who will always be right here like things that you never wont to lose...

ej ljudovi...evo doslo je i vrijeme da napisem novi post....iako vidim da mi samo moja ivkica komentira...dobro vidim da se zavuko i poneki komentar od "nekih" osoba....a kika tebe sam prijavila...sorry...tak da ne znam dal mozes jos komentirati...ugl u zadnje vrijeme nije se nis posebnog dogodilo...zivot mi se sveo na ucenje i ucenje...jedini izlazak koji si mogu dopustit je da odem na prokleti njemacki i engleski..iako i to u zadnje vrijeme izbjegavam...i to kak ti ubijam se od ucenja i onda mi ova iz fizike opali jedinicu i to samo onako..tako da sam i jos to trebala ispravljat...no ima jo nekih 2 tjedna do kraja...i onda napokon prvo polugodiste je gotovo..kad malo bolje pogledam brzo je proslo...al neka..nema veze....i onda onaj najbolji dio...skijanje i shopping u austriji...weeeeeee....trebala sam ovaj vikend otic u graz al ni otoga nis..neg sa curama idem van..koliko znam idemo gledat slagalicu strave 4...i da ivkica je rezervirala karte...a onaj vikend kad skola zavrsi idemo na velesajam..i tog se ivkica sjetila....smijehsmijeh..al bit ce zabavno kao i uvijek...ne znam kaj bi vam vise napisala..uostalom pisem post jer mi je ovja prethodni iso na zivce...hmmm smijeh...a i bas nemam neku inspiraciju za dugo pisanje...tako da ce ovo bit kraci post..pozzzz ivkici(nemoj se živcirat bez razloga,znas na kaj mislim ,sve ce se to rijesiti),silvii,anamariji,ines,lani,poljakici(bolje ti stoji repsmijeh),kiki i ostalima...a da i pozzz osobi koju sam i pozdravila u prijasnjem postu smijeh ...wavemahwavemah


I understand that there are some problems
and i am not too blind to know
all the pain you kept inside you
even though you might not show
if i can apologize for being wrong
then it is just a shame on me
i will be the reason for your pain and you can put the blame on me
Akon:Put the blame on me


15:06 | Komentari (615) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.