petak, 12.09.2008.

..samo jos malo budi tu pored mene..necu ti nista a tako bi sve... <3<3<3

2 mjeseca od mog zadnjeg posta
ma zapravo cak i vise...hhh :D

nisam zaboravila...nisam imala o cemu pisati..nisam imala inspiracije...
pocelo je ljeto..tj vec je i zavrsilo..
skola pocela...uzas
drugi tjedan skole a vec su poceli ispitivati(kao primjer navodim matisu)
to mogu samo nasi profesori..
jos se zna dogodit da pozelim se premijestit u drugu skolu...starci bi mi vjerovatno bili presretni al ja se nedam..
jbg drustvo je zakon a to te tjera da nastavis dalje..
sad sam drugi razred..jeaaa godinu dana starija...
dosli prvasici..sad imamo sta komentirat pod odmorom...od cijela 4 razreda samo dvojica deckiju zgodni..i to ih je moje oko sokolove uocilo..
hhh naravno smijehsmijeh
iako sam na kraju jadnog dececa preplasila...jbg a samo sam ga pitala kak se zove...sta su danasnja djeca strasljiva..xdxdrolleyes

Image and video hosting by TinyPic


rekose da ce sutra kisa padati...a ja to nikako ne zelim..trebala ic van sa jednim dececom koji mi se mota po glavi zadnjoh par tjedana...a onda oni najvaili kisu i snizenen temperature...a nisu mogli pricekati jos par dana..mislim ionako se kuhamo vec tjednima...

odem ja sad..ovo sam nes na brzaka napisala,tek toliko da dam glasa od sebe..da se vidi da sam ziva...
pozdrav mojim curkama(pa pa pa pa) i svima ostalima...uzivajte kisssmijehsmijeh




16:56 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.