ponedjeljak, 27.08.2007.

vratila se ja.....

ej ljudoviwavewave..evo vratila se ja s mora..i nakon 4 tjedna provedenih na moru moglo bi se rec da mi cak zagreb i falio i da sam jedva cekala da se vratim....bilo je super..ekipa,zajebancija..najlude je naravno bilo u zadrunut i tak....za manje od tjedan dana pocinje skola i to jedva cekam...mislim zanima me kak ce sve to izgledati..drustvo.profesori..iako ja jos ni ne znam koji sam razred al dobro....eto sve sam vam napisala..barem ukratko..i za kraj evo vam jedan vic koji su decki(s mora)toliko puta ispricali da fakat vise nije smijesan...ak ga skužite onda dobro ak ga ne skužite citajte ponovno....

časnoj je bilo loše,bolio ju je trbuh i stalno je povracala..otišla zato ona kod doktora i doktor joj kaze da je trudna.kaže ona njemu da laže i ode kod drugog doktora i drugi joj kaze da je trudna,no ni njemu nije povjerovala i ode kod treceg,i treci kaze da je trudan.na kraju vrati se ona u crkvu i pozove sve svecenike..poredali se oni pred nju a ona ih pita: da cujem tko ja drko po svijecama??!!

kao sto vidite vic je totalno retardiran al njima je to bila glavna fora....i da evo vam spotovi od dviju pjesama koje su se vrtile na plazi 24 sata dnevno:




tako da nemojte mi to pustat sljedecih par mjeseci..jer mi je dosta i prljavca i sean paula!!
odoh ja sada...pozdravljam vas sve i uzivajte jos dok mozete!!wavewave


i da poruka za danielu:daj se javi da se cujemo i nademo!!zas si izbrisala blog???


09:36 | Komentari (41) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.