petak, 30.05.2008.

** da li ti padnem koji put na pamet,da li kad stanes malo pomislis na nas?? **

tell me what are you thinking abaut when your hands are all on me...

prava recenica kojom bi zapocinjala ovaj post...sve je bilo tako savrseno,mozda cak i presavrseno(obozavam tu rijec savrseno,tako mocno zvuci kad je izgovoris)..i onda sve ode u kurac(ispricavam se na izrazu)..samo tako odjednom,nisam ni stigla pomisliti da bi se nesto takvo opet moglo dogoditi...mislim pa zar opet...al vjerovatno je istina kad kazu da onaj koji te jednom razocara,ni drugi put nece bit nis bolje,ponekad je cak i gore....ahhhh stvarno me zanima o cemu si razmisljao dok si me grlio i govorio sve one stvari kojima sam ja vjerovala..da mozda cak i imas pravo kad si rekao da sam glupa,kad sam tebi vjerovala i poslije svega mislila da si drukciji...al nisi,boli tebe briga..

**this is the way you left me,I am not pretending,no hope no love no glory,no happy ending**

Image and video hosting by TinyPic

ne zelim da me zaboravis,nikad <3<3

{A voliš li ga?
ah,molim te!!
Rekao sam volis li ga?
Naravno da ga volim
I opet ono tako prijezirno slijeganje ramenima
čestitam!Rekao je! }

nije fer,nije u redu...trudim se,al nemogu,nije to bas tako lako <3<3


[ajmeee koja si ti carica,napisala si jednu cijelu recenicu na ploču!!]

to je bila percelova recenica na satu povijesti...=)))

da dobili smo novi razred,sada smo na drugom katu,i razred nam je jakooo velik i to mi se ne svida,navikla sam na nas mali razred,bilo nam je lijepo a najbolje je bilo jer smo sve mogli prepisivati...a dans kad smo pisali latinski...imam samo jednu rijec uzas!!ova je cijelo vrijeme gledala i setala po razredu a mi nismo navikli na to...tako da jedva cekamo da se vratimo u nas stari razredm,ako se to uopce dogodi...

ah ah jedva cekam sutra..moja dusica silvia ima rodendan..pa idemo van...weeeee...fkt sam dugo to cekala...


Image and video hosting by TinyPic

a nista zavrssavam ovaj post...ne da mi se vise pisati..ne znam kad ce biti novi...mozda uskoro a mozda i ne..zato vas vse pozdravljam i saljem velikuuu pusuu.jos malo pa je skola gotova a onda nam preostaje samo tulumarenje,i naravno moj rodendan..hehe..=)))
pozzzz


14:26 | Komentari (19) | Print | ^ |

nedjelja, 04.05.2008.

°°zamisli život u ritmu muzike za ples°°

vratila se ja s mora,malo se ukljucila na msn da vidim sta ima novoga i tako tijekom razgovora sa svojom Silviiom ona meni predlozi da napisem novi post da ima sta ona za citati...i evo pisem ga...
ahh da al od sada imam nova pravila..moram paziti sto pisem jer ON je poceo dolaziti na ovaj blog i citati o cemu ja to piskaram..neki dijelovi mu nisu bas po volji pa se nadurio a opet za neke dijelove bi mogao se dic previse u oblake..i zato ja od ovog posta pazim sta pisem..da ne bi bilo posljedica,jer to ne zelimo =)))


kao sto sam vec napomenula bila ja na moru..znate ono produzeni vikend pa starci odlucili tih par dana provesti na moru zajedno s prijateljima a vas ne zele ostaviti same kad cete tamo imati drustvo...e tako je bilo u mom slucaju...tjedan dana sam se tesko borila za to da ostanem..imala sam planove,,da da..al oni nisu popustali...
al na kraju kao i obicno sve je dobro zavrsilo..zapravo i presavrseno...nisam bila jedina koju su starci odvukli na more pocetkom 5 mjeseca kad na spomen drustva jedino sto vam padne na pamet su starceki od 90 godina koji svaki cas ne umru...skoro cijela ekipica se skupila i sa njima sam provela tih savrsenih par dana...fkt je bilo odlicno..cak sam i iskusala more(i da hladno je)..naime okupala sam se al ne svojom voljom..frendica i ja smo nes zezale decke i malcice ih podjebavale al kad su nam rekli da ce nas baciti u more nismo im vjerovali...i to je bila ogromna pogreska jer u sljedecem trenutku bila sam u vodi...samo zamislite dvije plawuse kako lete u vodu!!uzas..nemoram ni spominjati da sam sad maloooo prehladena...fala vam decki..stvarno xDxDxD

al da se ovaj post ne bi samo sveo na moje morske dozivljaje...prekinut cu tu temu..
silvia je bila u zagrebu,a dusica moja,bez brige mislila sam ja na tebe XD..nemam pojma kaj je radila...al dobro..
jos malo pa gotova je skola..brzo je to proslo,mislim prvi razred...kao da je jucer tek bilo upoznavanje sa svim ti ljudima i pomisao koja me je pratila kako su svi oni super i niko nije los..da da..al kad je malo vremena proslo shvatis tko je kakav i tko ti pase kao osoba...ja sam takve svoje osobe nasla i nedam ih nikome=))))

**********************

'Cause everytime we touch, I get this feeling.
And everytime we kiss I swear I could fly.
Can't you feel my heart beat fast, I want this to last.
Need you by my side.
'Cause everytime we touch, I feel this static.
And everytime we kiss, I reach for the sky.
Can't you hear my heart beat so...
I can't let you go.
Want you in my life.


**********************

jos uvijek se nadam da ipak neces dolaziti ovamo i citati sve to..al ak ipak dodes..jebiga ne znam sta da ti kazem..znas cudno je to da si ti jedina osoba koja me ostavlja bez rijeci da ja nikad ne znam sta bi odgovorila!!da znam,cudno je to cerekcerekcerek

imam feeling da je ovaj post dugacak pa ga privodim kraju...
saljem veliki pozdrav ekipi s mora,mojoj silvii i ostalima...
pusaaaaakisskiss
a ok ok evo da se ne bi mozda osjecao uvrijedenim i tebi saljem pusu(i da molim te bez onakivih komentarabelj)kisskiss

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

kad odrastem bit cu princeza
i imat cu svog princa ne bijelom konju
i imat cemo velikiiiii dvorac na oblaku!!cerekcerek
i da bit cu sretna i živjeti cemo sretno do kraja života


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°


21:08 | Komentari (49) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.